Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
BigOne schreef:Ik zou terug mailen dat je dit qua service ontzettend tegenvalt en je niet akkoord gaat met alleen schoonmaakkosten maar het nu uit handen geeft en een klacht bij air b en b in gaat dienen . Punt.
Die 88 euro is jammer dan maar accepteren betekent aanvaarden en geen klacht indienen, zou er een principezaak van maken .
Mlies schreef:BigOne schreef:Ik zou terug mailen dat je dit qua service ontzettend tegenvalt en je niet akkoord gaat met alleen schoonmaakkosten maar het nu uit handen geeft en een klacht bij air b en b in gaat dienen . Punt.
Die 88 euro is jammer dan maar accepteren betekent aanvaarden en geen klacht indienen, zou er een principezaak van maken .
Ik ook.. Op dit totaalbedrag vind ik €88 geen fatsoenlijke oplossing en mijn plezier van het verblijf zou hierdoor ook verpest zijn.
Had het ook al eerder bij AirBnb neergelegd.
paardje87 schreef:Cioccolato schreef:Ik had op moment zelf geklaagd bij eigenaar en airbnb. Nu is het achteraf allemaal, ook al heb je foto's.
Ik zou dus akkoord gaan voor nu.
Hoe bedoel je? Dit loopt namelijk al een week en hebben op moment van aankomst en dat we het aantroffen een melding gemaakt.
Cioccolato schreef:Ja en oplossing afgewezen en zelf gaan schoonmaken. Wat ik overigens helemaal snap, daar niet van. Maar niet dat de oplossing af werd gewezen. Ik had op dat moment gelijk verder geklaagd of airbnb erbij betrokken en niet nu pas.
Celebi schreef:Kijk die compensatie is toch al een heel stuk meer! Fijn dat het geregeld is.
Ik zou die recentie kort en feitelijk houden met misschien foto's erbij als het kan. Vooral kort aangeven dat het echt heel erg vies was en jullie zelf hebben moeten schoonmaken om een beetje comfortabel erbij te zitten. En aan de positieve kant ook iets aangeven dat de locatie bijvoorbeeld wel echt prachtig was of iets anders wat wel goed was, maar vanwege jullie negatieve ervaring omtrent de hygiëne het helaas niet meer zouden aanraden aan anderen.
janderegelaa schreef:Ik zou het zo laten, die man heeft zijn lesje wel geleerd nu dat hij niet zomaar met iets wegkomt. Recensies blijven altijd wel staan plus dat hij ook een slechte recensie over jou kan maken met de kans dat je geweigerd wordt bij volgende accomodaties.
Duhelo schreef:Ik zou misschien er wel bijzetten dat er na overleg een goede compensatie geboden is en jullie er alsnog een fijn verblijf gehad hebben?