Vieze Airbnb

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 11:42

Op Airbnb geef je punten per aspect. Snelheid van reageren, omgeving, hygiëne etc. Dat geeft een vrij goed beeld.
De verhuurder is wakker geschud en heeft, al was het laat, jullie compensatie geboden.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 11:42

Ik zou inderdaad wel positief afsluiten. Iets in de trant van: 'uiteindelijk is een een goede oplossing geboden, en ondanks de tegenvallende hygiëne is de rest van de locatie prachtig en hebben we een paar fijne dagen gehad', bijvoorbeeld.

paardje87

Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-24 11:48

Zoiets beter? :Y)

Hoewel we aanvankelijk werden geconfronteerd met enkele hygiëneproblemen, moeten we de verhuurder credits geven voor het aanbieden van een bevredigende oplossing en zijn we er uiteindelijk gezamelijk goed uit gekomen! Het uitzicht vanaf de accommodatie was ronduit adembenemend, en de verhuurder was buitengewoon responsief. Hij voorzag ons van een fantastische lijst met lokale activiteiten die onze dagen vulden met plezier en ontdekking. Hierop stonden ook heerlijke restaurantjes in de omgeving die door locals werden aanbevolen!

Het prachtige landschap en uitzicht en de zorgvuldig samengestelde lijst van aanbevelingen maakten de situatie meer dan goed. Daarnaast was de hut waarin gekookt kon worden buiten ook enorm leuk! We hebben uiteindelijk enkele prachtige dagen doorgebracht op deze locatie, en de vriendelijke responsiviteit van de verhuurder heeft zeker bijgedragen aan een positieve afsluiting van ons verblijf.

Padoertje
Berichten: 1540
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 11:50

paardje87 schreef:
lieke2 schreef:
€ 300 per nacht? :oo Zit je in het Hilton?

Ik zou de eigenaar met een voorstel laten komen, voor dat geld mag je zelfs een goedgevulde koelkast en champagne verwachten :+

#wordt toch een beetje nieuwsgierig wat voor soort BNB voor dat geld te huren is :o


Het is een Airbnb in Noorwegen dus de prijzen liggen hier al aardig hoog haha! Daarnaast is het uitzicht adembenemend en zit je midden in een fjord dus vandaar gok ik de prijs, maar voor alle troep..

Hiervoor zaten we in een andere Airbnb waarvoor we voor 4 nachten 2200 euro hebben betaald maar dat was alles waard, dat was echt prachtig en brand schoon. Daarom twijfelde ik even of ik misschien te verwend was geraakt :)


Dit hebben wij jaren geleden ook in Noorwegen gehad. Gelukkig waren er schoonmaakmiddelen aanwezig en had ik zelf een pak chloordoekjes mee om alles schoon te maken. Was een flink huis, dus ben echt een goede halve dag kwijt geweest. Wij zaten er een week, dus het was wel de moeite. Direct contact opgenomen met de host en bij ons zijn de schoonmaakkosten en de elektriciteitskosten verrekend in de prijs.

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 12:31

paardje87 schreef:
Zoiets beter? :Y)

Hoewel we aanvankelijk werden geconfronteerd met enkele hygiëneproblemen, moeten we de verhuurder credits geven voor het aanbieden van een bevredigende oplossing en zijn we er uiteindelijk gezamelijk goed uit gekomen! Het uitzicht vanaf de accommodatie was ronduit adembenemend, en de verhuurder reageerde adequaat. was buitengewoon responsief. Hij voorzag ons van een fantastische lijst met lokale activiteiten die onze dagen vulden met plezier en ontdekking. Hierop stonden ook heerlijke restaurantjes in de omgeving die door locals werden aanbevolen!

Het prachtige landschap en uitzicht en de zorgvuldig samengestelde lijst van aanbevelingen is de moeite waard maakten de situatie meer dan goed. Daarnaast was de hut waarin gekookt kon worden buiten ook enorm leuk! We hebben uiteindelijk enkele prachtige dagen doorgebracht op deze locatie, en de vriendelijke responsiviteit van de verhuurder heeft zeker bijgedragen aan een positieve afsluiting van ons verblijf.



Je gaat nu een beetje in de overdrive, is mijn idee. :+

Celebi
Berichten: 3656
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Vieze Airbnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 12:37

Anderzijds.. De organisatie heeft voor de compensatie gezorgd, niet de verhuurder. Die leek het allemaal onder het tapijt te willen vegen met de schoonmaakkosten.

Als je een review wilt plaatsen zou ik het vooral korter maken, zowel de positieve dingen als het negatieve. Gewoon wat er goed was zonder teveel poespas en dat daarnaast de hygiëne wel echt te wensen overliet en er uiteindelijk daarvoor vanuit AirBnB een compensatie is gekomen.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Vieze Airbnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 12:54

Ik denk dat ik ook voor de gulden middenweg zou gaan :D De locatie en omgeving lekker positief benoemen, de hygiene problemen even benoemen, en over de verhuurder zou ik niet te veel zeggen. Zonder dat telefoontje naar Airbnb had je naar die vergoeding kunnen fluiten, dus echt behulpzaam was de beste man niet :))

paardje87

Berichten: 923
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-24 13:00

senna21 schreef:
paardje87 schreef:
Zoiets beter? :Y)

Hoewel we aanvankelijk werden geconfronteerd met enkele hygiëneproblemen, moeten we de verhuurder credits geven voor het aanbieden van een bevredigende oplossing en zijn we er uiteindelijk gezamelijk goed uit gekomen! Het uitzicht vanaf de accommodatie was ronduit adembenemend, en de verhuurder reageerde adequaat. was buitengewoon responsief. Hij voorzag ons van een fantastische lijst met lokale activiteiten die onze dagen vulden met plezier en ontdekking. Hierop stonden ook heerlijke restaurantjes in de omgeving die door locals werden aanbevolen!

Het prachtige landschap en uitzicht en de zorgvuldig samengestelde lijst van aanbevelingen is de moeite waard maakten de situatie meer dan goed. Daarnaast was de hut waarin gekookt kon worden buiten ook enorm leuk! We hebben uiteindelijk enkele prachtige dagen doorgebracht op deze locatie, en de vriendelijke responsiviteit van de verhuurder heeft zeker bijgedragen aan een positieve afsluiting van ons verblijf.



Je gaat nu een beetje in de overdrive, is mijn idee. :+



Hahaha ik geef toe ik zit wel elke keer bij de ene of andere kant extreme :+

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 13:56

8nnemiek schreef:
Ik denk dat ik ook voor de gulden middenweg zou gaan :D De locatie en omgeving lekker positief benoemen, de hygiene problemen even benoemen, en over de verhuurder zou ik niet te veel zeggen. Zonder dat telefoontje naar Airbnb had je naar die vergoeding kunnen fluiten, dus echt behulpzaam was de beste man niet :))


Dit :j

Omgeving was mooi, locatie was top, huisje was niet schoon en de verhuurder niet even meewerkend, maar uiteindelijk is het opgelost.

leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Vieze Airbnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 10:46

Airbnb klantenservice is echt gewoon fijn. Goed dat het zo is opgelost uiteindelijk!