Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
BigOne schreef:Dan toch nu even een mail sturen met de foto’s . En zeggen dat je even afwacht maar uitgaat van een positief antwoord zijnerzijds.
En je dat afwacht zodat je niet genoodzaakt bent om contact met air b en b op te nemen.
Fitzroy schreef:Tja, je geeft zelf al aan smetvrees te hebben. Misschien vind jij het smeriger dan de gemiddelde AirBnB gebruiker ?
Ik zie bv. stof op de lamellen. Nou, die heb ik nog nooit gecontroleerd in een huisje/hotel.
Die etensresten zijn wel ronduit smerig natuurlijk. Ik denk dat je die 88,- maar beter kunt accepteren,
leonie87 schreef:Als je er niet uitkomt met de eigenaar van het huisje.
Melding maken bij AIRBNB. Zij gaan dan met de verhuurder in gesprek en bepalen een eventuele schade vergoeding. Ik vind de klantenservice van AIRBNB hier echt hele goed in.
Maar als hij aanbied schoonmaker langs te sturen, dan zou ik dat zeker niet weigeren. Hoeft geen uren te duren toch? EN even frisse neus halen is ook lekker in zo een mooi gebied als je omschrijft.
Anders geef je hem ook niet echt een kans om het op te lossen en kan AIRBNB denk ik ook niet veel voor je doen.
janderegelaa schreef:Helemaal off-topic...maar als je dit soort bedragen uit wilt geven voor je overnachting dan ga je toch niet in een BnB zitten.
janderegelaa schreef:Helemaal off-topic...maar als je dit soort bedragen uit wilt geven voor je overnachting dan ga je toch niet in een BnB zitten.
Friesfanaat schreef:leonie87 schreef:Als je er niet uitkomt met de eigenaar van het huisje.
Melding maken bij AIRBNB. Zij gaan dan met de verhuurder in gesprek en bepalen een eventuele schade vergoeding. Ik vind de klantenservice van AIRBNB hier echt hele goed in.
Maar als hij aanbied schoonmaker langs te sturen, dan zou ik dat zeker niet weigeren. Hoeft geen uren te duren toch? EN even frisse neus halen is ook lekker in zo een mooi gebied als je omschrijft.
Anders geef je hem ook niet echt een kans om het op te lossen en kan AIRBNB denk ik ook niet veel voor je doen.
De schoonmaakster zou, voor zover ik begrijp uit TS haar posts, pas op de 2e dag van hun verblijf komen schoonmaken. Lijkt mij niet meer dan redelijk dat ze deze dan geweigerd hebben, want je wil dat het de 1e dag al schoon is.
paardje87 schreef:Fitzroy schreef:Tja, je geeft zelf al aan smetvrees te hebben. Misschien vind jij het smeriger dan de gemiddelde AirBnB gebruiker ?
Ik zie bv. stof op de lamellen. Nou, die heb ik nog nooit gecontroleerd in een huisje/hotel.
Die etensresten zijn wel ronduit smerig natuurlijk. Ik denk dat je die 88,- maar beter kunt accepteren,
De smetvrees was een sarcastisch opmerking haha, dat die er haast van zou gaan opspelen. Maar ik begrijp je reactie. Het is dat ik de foto’s niet wil bijvoegen uit respect naar de host en de Airbnb en daar nog even alles wil afwachten maar het was echt heel erg smerig. Gewoon brokken aangekoekt eten in de oven tot pasta? resten in servies en op bestek etc.
De lamellen waren daarnaast niet te missen omdat je allemaal handafdrukken in het stof zag staan dus je had een leuk printje er overheen
Daarnaast stonden we te douchen in een cabine waarbij het water niet doorliep waardoor de badkamer blank kwam te staan en ook vuil uit het putje naar boven kwam. Niet te beginnen over de geur die er uit kwam. Daarom vind ik alleen de schoonmaakkosten naar eigen mening en inzicht niet voldoende
janderegelaa schreef:Helemaal off-topic...maar als je dit soort bedragen uit wilt geven voor je overnachting dan ga je toch niet in een BnB zitten.
paardje87 schreef:Ja we krijgen dus de schoonmaakkosten van 88 euro vergoed. Echter we hebben een kleine 1200 euro voor 3 nachten betaald waarbij de badkamer erg stonk en we water in het doucheputje moesten gooien om de geur te verminderen. Echter, het water liep niet goed weg en daardoor stond je telkens in een overlopen douchecabine waarbij vies water naar boven kwam.. vandaar de twijfel om akkoord te gaan met alleen de schoonmaak kosten of voor verdere stappen naar airbnb te stappen..