Leuke onafhankelijke vakantieparken (NL)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 16:21

De Krim op Texel is volgens mij ook onafhankelijk .

Wat zoek je verder qua faciliteiten (restaurant, zwembad, winkeltje etc)? Ik heb een stuk of wat Landal parken gezien en vind er nog behoorlijk wat verschil in zitten, zeker geen eenheidsworst. Zowel qua huisjes als qua faciliteiten.

Foaly

Berichten: 4859
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Leuke onafhankelijke vakantieparken (NL)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-24 17:21

Bedankt voor de tips weer, ik heb er een paar van opgeslagen :D

Miran, op het park zelf hoeft verder van mij niet veel te zijn. Als het maar kleinschalig is, ik hoef geen zwembad of parkrestaurant oid (een lekker restaurant in de omgeving daarentegen zou wel leuk zijn). Ik kom er om te schrijven, dus zal veel in het huisje zitten en tussendoor een wandeling maken/boodschappen halen maar verder heb ik op het park niets nodig :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 17:23

KampinaStaete, wakker worden tussen de eekhoorntjes en reeën <3
https://www.kampinastaete.nl/nl/

En als je daar dan toch bent, wil ik je gerust op sleeptouw nemen langs de mooiste plekken van de Kampina :D

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Leuke onafhankelijke vakantieparken (NL)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 18:31

Bij camping www.onsbuiten.nl in Oostkapelle hebben ze ook huisjes. Grenst aan het dorp dus voorzieningen en horeca op loopafstand. Aan de andere kant loop je zo de duinen in naar het strand. Wij hebben een eigen kampeer middel dus geen ervaring met de huisjes, maar schoonouders waren tevreden. Zal in november wel heel rustig zijn. Prachtige wellness zit erbij.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Leuke onafhankelijke vakantieparken (NL)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 19:51

Park Berkenrhode

_kimm

Berichten: 1790
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Leuke onafhankelijke vakantieparken (NL)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 20:17

Ik weet niet waar je precies naar op zoek ben maar ik ben in de kerstvakantie een paar dagen naar landgoed Bergvliet in Oosterhout geweest. Leuk park, mooie huisjes en een leuke omgeving.

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 20:17

Vakantiepark de Rimboe in Hoenderloo is ook leuk

Foaly

Berichten: 4859
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-24 08:40

Ik heb de Kastelenhof geboekt voor mezelf, en voor een familieweekend volgend jaar kijken we nu naar Zonnetij :D

Nu is gelijk mijn volgende vraag: ik zag dat ze daar buitenritten organiseren. Is dat alleen voor mensen die al kunnen rijden, of gaan er ook complete beginners mee? En zijn het stapritjes of echte ritten met stap, draf, galop en alles?

Ik kan ze natuurlijk bellen maar omdat de boekingen nog niet eens open zijn voor de datum dat we willen gaan, voelt dat een beetje gek. Dus ik denk, ik vraag het hier, wellicht dat iemand het weet :+

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Leuke onafhankelijke vakantieparken (NL)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 08:42

Wellicht de Vechtvallei inDiffelen? Vlakbij Hardenberg, in een bosgebied, bus stopt voor het park. Het is een camping maar ze verhuren ook wat chalets.