Help mijn hond!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_suus19_

Berichten: 1721
Geregistreerd: 20-06-10
Woonplaats: Ter Aar

Help mijn hond!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 23:47

Wie o wie heeft de gouden tip?

Onze hond is doodsbang met oud en nieuw. Ik ben er nu echt klaar mee en wil volgend jaar dan ook vluchten ;)

Vuurwerkvrije parken in overvloed, maar niets wat me direct aansprak. Zou wel leuk zijn als we er niet alleen ondergedoken zitten maar er ook een fijne vakantie van kunnen maken.

Alle prijzen van de parken die in Nederland te boek staan als vuurwerkvrij gaan met oud en nieuw ineens x3. Als het moet dan moet het, maar er zijn hier vast mensen die leuke tips voor ons hebben die wat betaalbaarder zijn, of duurder maar dan ook gewoon het geld waard.

Must haves:
- vuurwerkvrij, ook geen carbid schieten in nabije omgeving overdag
- Max 700 km vanaf Utrecht (oftewel België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk en Denemarken zouden ook een optie zijn)
- honden toegestaan
- moderne inrichting, schoon en fris met fijne meubels/bed
- ligbad

Pre’s:
- omheinde tuin
- sauna
- binnen zwembad

Hopelijk hebben jullie nog leuke suggesties :D

Knikmops57
Berichten: 191
Geregistreerd: 12-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 00:41

Kijk eens op de FB pagina ‘Hondenvakanties’. Worden ook vaak particuliere adressen gepubliceerd.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Help mijn hond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 01:01

Moet het echt volledig vuurwerk vrij zijn?
Op het vakantiepark waar onze boot ligt wordt weinig afgestoken. Officieel is het vuurwerkvrij. We hebben er nu zo’n 5 jaar lang gezeten in de kerstvakantie, en door de dag heen is het er heerlijk rustig, en de avond voor oud op nieuw af en toe eens een paar vuurpijlen. Alleen met nieuwjaar om 12 uur zien we in de verte meestal wel wat siervuurwerk. De hond gaat altijd met ons mee, en we kunnen hier ook zonder probleem op 31 december voor het donker nog een rondje over het strand wandelen, heerlijk!
Er zijn hier ook altijd behoorlijk veel mensen met honden in deze periode.

Geen dorp in de buurt, geen woonhuizen, dus ook geen carbid tradities ofzo.
Roompot beach resort heet het park.

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Help mijn hond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 07:18

Ik ga dit volgen en in mijn geval moet het echt vuurwerk vrij zijn.
Ik heb haar dit jaar naar de opvang gebracht en dat overweeg ik zeker volgend jaar weer, maar dan nog langer.
Dus dan zou ik er liever een 'bijvoorbeeld' 2-weekse vakantie van maken in een huisje samen met haar, want ik heb haar vreselijk gemist.
We hebben haar gisteren opgehaald, maar het knallen gaat nog altijd door in de avonden. |o

Michelle_

Berichten: 3189
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Rotterdam/Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 07:33

Ik ga al 4 jaar naar Hardelot plage in Frankrijk.
Is voor ons z’n 3,5 uur rijden maar echt zooo stil daar.
Om 00:00 buiten hoor je in de verte misschien 2 knalletjes, maar met een radio op een normaal volume krijgt onze hond er helemaal niets van mee.

We boeken zelf via airbnb 3 nachten en dat is nog betaalbaar.