Disney cruisline

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Disney cruisline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-23 13:09

We zijn aan het oriënteren voor de vakantie van volgend jaar. Een cruise staat op ons wensenlijstje en dan het liefst met de Disney cruiseline. Is dit een aanrader?

Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 13:55

Absoluut! Als je als volwassene into Disney bent is het zeer zeker een aanrader, kijk zeker eens naar de Disney Wish. Houdt er, zeker in de kindervakanties, rekening mee dat het wel een krijspaleis is.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 14:05

Ik lees even mee. Lijkt me fantastisch maar als ik even snel invulde naar hoe wij het graag zouden willen (en dat was echt niet iets exorbitant) kwamen we op zo'n 15.000 euro uit :')

Hij vertrekt niet vanuit Nederland nog, toch?

Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 14:07

Aranel schreef:
Ik lees even mee. Lijkt me fantastisch maar als ik even snel invulde naar hoe wij het graag zouden willen (en dat was echt niet iets exorbitant) kwamen we op zo'n 15.000 euro uit :')

Hij vertrekt niet vanuit Nederland nog, toch?


Dat ligt aan de route. In de winter liggen ze in het Caraïbisch gebied en vertrekken ze vaak vanuit Miami. In de zomer komen ze vaker naar Europa toe en vertrekken ze meestal vanuit Engeland maar heel soms vanuit Amsterdam maar dan moet je echt mazzel hebben.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-23 14:13

Tazzey schreef:
Absoluut! Als je als volwassene into Disney bent is het zeer zeker een aanrader, kijk zeker eens naar de Disney Wish. Houdt er, zeker in de kindervakanties, rekening mee dat het wel een krijspaleis is.


Klinkt goed! Ons oog viel op een cruise door Alaska.

Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 14:14

L_iek schreef:
Tazzey schreef:
Absoluut! Als je als volwassene into Disney bent is het zeer zeker een aanrader, kijk zeker eens naar de Disney Wish. Houdt er, zeker in de kindervakanties, rekening mee dat het wel een krijspaleis is.


Klinkt goed! Ons oog viel op een cruise door Alaska.


Dat is ook wel dé cruisebestemming. Absoluut een aanrader!