Polarsteps - bokkers volgen op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Polarsteps - bokkers volgen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-23 12:36

Al een aantal jaren heb ik nu Polarsteps, in het begin had ik nog wel veel familie/vrienden/kennissen die lekker op vakantie gingen, maar dat lijkt nu wat op te drogen.

Zijn er bokkers met Polarsteps accounts die binnenkort op vakantie gaan? Ik ben gek op vakantieverhalen/foto's van avontuurlijke vakanties. Dat kunnen verre oorden zijn of een fiets/wandelreis in Europa/Nederland. Zelf gaan we volgende week weer op pad, maar het lijkt me leuk om ook in de tussentijd weer anderen te kunnen gaan volgen.

Mocht je het niet in dit topic kwijt willen dan kan het uiteraard ook per pb.

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15113
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Polarsteps - bokkers volgen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:55

Leuk!
Ik volg ook graag, als mensen mij willen volgen mogen ze hun naam doorgeven of even een pb'tje sturen, dan geef ik mijn naam door.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Polarsteps - bokkers volgen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 18:07

Ik heb wel Polarsteps, maar houdt er eigenlijk alleen de route op bij (ben op wereldreis). Niet echt verder foto's of verhalen. Dat doe ik op Instagram. Denk dus dat het niet heel interessant is.

Maar mochten hier mensen zijn die op dit moment in Zuid Amerika zitten en het bijhouden, dan volg ik graag :)

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Polarsteps - bokkers volgen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-23 18:12

Aaah ik snap het. Ik heb geen social media verder, dus ik volg het juist voor de foto’s en verhalen.

Leuk trouwens Zuid Amerika, dat heb ik in 2011 drie maanden gedaan. Hele goede herinneringen aan!