geen idee hoe dat moet. Het is mij altijd teveel gedoe (en als ik dan eens wel wat indien, bijv met uitvallende treinen en hotelovernachting, dien ik het pas na een jaar in, en dan is het te laat, whaha). Maar ff in reactie op de mensen die ts azijnzeiker noemt (of iets in die trant). De regels zijn er niet voor niks, he. En goedkoop vliegen heeft daar niks mee van doen. Als Ryanair in de voorwaarden zou zeggen: goedkopere vluchten kunnen tot gevolg hebben dat u meer vertraging heeft. Dat zeggen ze niet, dus moeten ze gewoon bieden waar je voor betaald (en zoveel goedkoper zijn ze tegenwoordig niet meer als je alle extras erbij optelt)
Dus waarom een simpele vraag als: weet iemand waar ik dat formulier kan vinden, nu moet eindigen in: zeur niet zo, drink een kop koffie, snap ik niet helemaal. Dat jij (algemeen) dat zo doet, betekent niet dat dat het enige juiste is om te doen, of dat iedereen dat zo moet doen. En daarbij: vanaf welke tijd zou het dan wel mogen?
En ja, het kan gebeuren inderdaad. Ik maak ook weleens een fout in mijn werk, maar daar compenseer ik mijn klanten dan voor. En zo is het met vliegen ook. Ts reageert niet boos op de vertraging. Heeft daar best begrip voor. Maar de zakelijke overeenkomst is niet uitgevoerd zoals zou moeten, dus vraagt ze de compensatie aan. Dat is geen azijnzeiken.