Waar alleen naartoe op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:18

Wenen! :D
Hele mooie en veilige stad!

Rome is ook erg mooi.

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Re: Waar alleen naartoe op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:32

Zakynthos is één van mijn favoriete bestemmingen. Ben daar met mijn dochter geweest en het voelde super veilig. We hebben veel excursies gemaakt en zijn ook een dagje naar Kefalonie geweest..

Mocht je een reisbureau in de buurt hebben zou je daar langs kunnen gaan. Zij weten heel goed waar je heen kunt gaan aan de hand van je wensen.

Omdat ik met alleen mijn dochter ging (destijds groep 8) had het reisbureau aan en afraders.

gaucho

Berichten: 9526
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:40

Ik ben eerder alleen een weekje naar Toscane geweest, erg goed bevallen. Natuur, mooie stadjes, lekker eten :j

Ir111

Berichten: 11960
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: Waar alleen naartoe op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 23:20

Weekje Macedonië? Ohrid is een heerlijke plek om te zijn, ook als je alleen bent. De stad is mooi, veel keuze in terrasjes en restaurants. Prima wandelomgeving. Ook leuke dag(deel)trips te doen vanuit Ohrid.

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 00:15

Boedapest was mijn favoriete stad in Europa tot nu toe! :D mooie oude gebouwen, groot en veel te zien/doen, mooie parken en heel lekker en betaalbaar eten.

Ook zijn de thermaal baden erg mooi en lekker om in bij te komen.

En volgens mij heb je ook het Balatonmeer in Hongarije wat erg mooi moet zijn.

En ik voelde mij heel veilig als vrouw alleen in Boedapest.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 00:28

Ook leuk: een combinatie van Edinburgh en Glasgow. Twee heel verschillende steden, ieder met hun eigen sfeer en plekken die de moeite waard zijn om te zien. Stirling is ook goed te bereiken.

Of een andere combinatie van steden: Zagreb en Ljubljana. Ik kom er net vandaan en ben helemaal gevallen voor Ljubljana <3 Het Sloveense zusje van Utrecht :D Zagreb heeft ook een goede sfeer én een flinke verzameling musea. Ik ben in het Museum of Broken Relationships geweest en dat vond ik heel bijzonder.