Hoe plan je een vakantie? Duitsland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 12:53

Ik zoek altijd vt voren wat leuke dingen op op Pinterest of Google. Dat je een beetje weet wat je wilt zien. Hotels boek ik nooit van te voren. Kijk op booking.com en reserveer iets. Lekker op avontuur en niet teveel plannen. Ergste wat kan gebeuren is dat je een nachtje in de auto moet slapen...

Earth

Berichten: 7917
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Hoe plan je een vakantie? Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 21:27

Ik heb liever mijn reis op orde, maar dat komt ook omdat ik soms gewoon geen energie heb om nog te gaan zoeken ofzo. En door mijn vermoeidheid wil ik gewoon weten waar ik terecht kom. Niet te gehorige kamers bijv, want ik slaap heel licht en als ik dan slecht slaap dan kan ik het meteen vergeten de volgende dag.

Wij zijn vandaag in Tubbingen geweest. We wilden ook nog Slot Lichtenstein bekijken, we stonden ervoor in de rij maar het begon keihard te onweren en te regenen dus hebben we besloten om door te rijden naar Tubbingen, aangezien we daar met een 'oud' bokker hadden afgesproken. Superleuke en mooie stad trouwens, echt een heel mooi oud historisch stadscentrum.
Morgen wilden we naar het Porsche museum maar die is dicht op maandag -O- Dus gaan we morgen naar Speyer museum en dan dinsdag nog even Heidelberg in.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34649
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 22:24

Voor een volgende keer, niet via de Duitse maar via de Oostenrijkse kant de Zugspitze op bij Ehrwald. Daar is het veel minder druk. Grappig genoeg is het op de Duitse kant van de berg ook veel drukker, terwijl je heel makkelijk overal kan komen daar.

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-23 22:56

Vanmorgen bij het kasteel geweest! Prachtig! Met de bus gegaan en direct in de rij gestaan om op de brug te gaan. Was druk, maar te doen. Heel mooi! Daarna beneden wezen kijken en daar wat gegeten.
Eenmaal terug hebben we even bij de Alpsee gezeten en met onze benen er in geweest. Zwemkleding vergeten :'). Koud water, maar een heerlijk plekje!

Afbeelding
Afbeelding

@Martje
Oh nee, ik kan daar ook niet tegen, die 'onzekerheid'. Wil inderdaad weten waar/hoe ik slaap en het liefst ook al een beetje de planning weten hahah.

@Earth
Waar slapen jullie in de buurt dan? Jullie touren ook mooi wat af zo haha!
Jammer van die dikke plensbui.. Hier gaat het ook al de heletijd los vanaf een uur of 7.
Wij vertrekken morgen naar Wiesbaden voor 2 dagen en woensdag gaan we weer naar huis. Geen idee ook nog wat we gaan doen. Denk dat we dinsdag Frankfurt maar ingaan :)

moonsparkle
Berichten: 21720
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 06:56

Wat mooi zeg!

Earth

Berichten: 7917
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Hoe plan je een vakantie? Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-23 10:46

Jaa mooi he daar. Die Alpsee was ook zo helder, heerlijk. Maar idd wel koud :')

Wij zitten nu inmiddels in Reutlingen, zijn dus gisteren Tubingen in geweest en we reizen nu door naar Heidelberg. Daar gaan we de stad even in maar ik moet even kijken hoe ik me voel want ik heb een hoofdpijnaanval en ik ben kapot moe. Teveel gelopen dus scheenvliesirritatie en mn heupen zijn pijnlijk. Dus niet te gek doen maar gelukkig is Heidelberg vrij vlak _O- Kon je van Tubingen niet zeggen haha.