Animal event 2023

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:02

Wij gaan dit jaar ook weer, op de vrijdag.
Vorig jaar voor het eerst gegaan toen Odin nog jong was.

Hij doet het goed met drukte gelukkig :)
We hebben er weer zin in!

mvdende

Berichten: 5693
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 09:47

Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.

Vorig jaar alle 3 de dagen gegaan, nu tot het laatste moment aan het twijfelen geweest om überhaupt 1 dagje te gaan, vanwege de niet al te beste weersverwachting en omdat ik volgende week op last minut vakantie vertrek. Maar een VIP ticket lijkt me wel erg gaaf, dus toch de beslissing genomen te gaan zaterdag.

Ik neem Skip gezellig mee. Veel prikkels en hij vindt het reuze spannend, want overal mensen en die vind hij eng.... maar óók overal snoepjes *\o/* en dat vind hij erg lekker altijd! En lekker spelen op het strand vind Skip ook altijd een geslaagd uurtje.

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 10:33

Wat kun je met een vip ticket?

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 10:38

Dusja1 schreef:
Wij hebben op vrijdag 2 pony's bij de stand van het shetland stamboek staan. Zij zullen die dag ook meedoen met het rassendefilé :)


Dat is sinds tijden niet meer aan de hand maar een speaker die gewoon bij de stand langs komt. Is dat dit jaar weer verandert? Vond de paarden, geiten en koeien door elkaar wel een leuk gezicht. Jammer dat zo weinig stamboeken komen, wij moesten helaas afzeggen met de minipaarden.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 10:40

Pauley schreef:
Hoi allemaal

Wij gaan vrijdag 5 mei voor het eerst naar animal event.
Weet iemand of je ticket ook toegang geeft voor het safari park zelf? Ik kon dat op de website niet vinden.

Zijn er meer mensen die naar Animal event gaan?


Nee dat kan niet, je kan wel een safari doen die een uurtje duurt maar, denk niet dat de hond dan mee mag.

Wij gaan morgen, helaas zijn we er dit jaar niet bij met de paarden.
Mijn hond vind het zo leuk, neem hem wel een dag mee.

Dagahra

Berichten: 884
Geregistreerd: 22-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 12:30

mvdende schreef:
Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.

Vorig jaar alle 3 de dagen gegaan, nu tot het laatste moment aan het twijfelen geweest om überhaupt 1 dagje te gaan, vanwege de niet al te beste weersverwachting en omdat ik volgende week op last minut vakantie vertrek. Maar een VIP ticket lijkt me wel erg gaaf, dus toch de beslissing genomen te gaan zaterdag.

Ik neem Skip gezellig mee. Veel prikkels en hij vindt het reuze spannend, want overal mensen en die vind hij eng.... maar óók overal snoepjes *\o/* en dat vind hij erg lekker altijd! En lekker spelen op het strand vind Skip ook altijd een geslaagd uurtje.

Doe je hem hier dan wel plezier mee??

Ik zou mijn mechels hier absoluut niet gelukkig meemaken :+ Mijn kelpie vind het allemaal wel prima, dus die gaat morgen gezellig mee.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 12:41

Honden die mensen en drukte spannend vinden zou ik lekker thuis laten, zeker nu het zo goed als uitverkocht is. De stand zijn helemaal met slecht weer ontzettend druk en niet lelijk bedoeld maar, mensen houden slecht rekening met elkaar en de honden.

Ik vind elk jaar ook bijzonder hoe mensen de honden de vrije hand geven bij de boerderij dieren, dwars door het hek tussen de paarden laten. Of mijn paarden daar stonden voor hun hond zijn vermaak. en als je vraagt of ze dat niet willen toestaan moeten ze daar maar aan wennen. Gelukkig ook honderd andere mensen die wel netjes met hun dier en de situatie omgaan..

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 13:06

mvdende schreef:
Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.

Vorig jaar alle 3 de dagen gegaan, nu tot het laatste moment aan het twijfelen geweest om überhaupt 1 dagje te gaan, vanwege de niet al te beste weersverwachting en omdat ik volgende week op last minut vakantie vertrek. Maar een VIP ticket lijkt me wel erg gaaf, dus toch de beslissing genomen te gaan zaterdag.

Ik neem Skip gezellig mee. Veel prikkels en hij vindt het reuze spannend, want overal mensen en die vind hij eng.... maar óók overal snoepjes *\o/* en dat vind hij erg lekker altijd! En lekker spelen op het strand vind Skip ook altijd een geslaagd uurtje.


Bijzondere keuze om Skip mee te nemen... Met de verhalen die je over hem hebt en hoe hij zich gedraagt naar andere honden en mensen. Ik vind het zielig :n

Wij gaan op zondag! Zit nog te twijfelen om Ben mee te nemen. Die vindt het daar geweldig maar handen vrij is ook wel lekker...

Dagahra

Berichten: 884
Geregistreerd: 22-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 13:08

Kaus schreef:
mvdende schreef:
Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.

Vorig jaar alle 3 de dagen gegaan, nu tot het laatste moment aan het twijfelen geweest om überhaupt 1 dagje te gaan, vanwege de niet al te beste weersverwachting en omdat ik volgende week op last minut vakantie vertrek. Maar een VIP ticket lijkt me wel erg gaaf, dus toch de beslissing genomen te gaan zaterdag.

Ik neem Skip gezellig mee. Veel prikkels en hij vindt het reuze spannend, want overal mensen en die vind hij eng.... maar óók overal snoepjes *\o/* en dat vind hij erg lekker altijd! En lekker spelen op het strand vind Skip ook altijd een geslaagd uurtje.


Bijzondere keuze om Skip mee te nemen... Met de verhalen die je over hem hebt en hoe hij zich gedraagt naar andere honden en mensen. Ik vind het zielig :n

Wij gaan op zondag! Zit nog te twijfelen om Ben mee te nemen. Die vindt het daar geweldig maar handen vrij is ook wel lekker...

Vind wel jammer dat we niet op dezelfde dag gaan. Hadden we ze eens naast elkaar kunnen zetten _O- Als je Ben had meegenomen.

En voor de rest ben ik het met je eens :D

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 13:19

Ik ga zaterdag, eerste keer dus ben heel benieuwd. :j Laat de hond thuis, die zou ik daar totaal geen plezier mee doen :n

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 13:23

Ik ben er vrijdag hele dag, met name zelf aan het werk met content voor onze social kanalen. Hoop dat het weer idd nog een beetje bijdraait :j

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 13:26

Ik ben er vrijdag met mijn oudere reu. Die vindt al die aandacht en wat er te zien is geweldig. Hij heeft dat al van jongs af aan, bijzonder wel want ik ben niet zo van de drukte :') Ik heb er wel zin in, meestal ben ik met mijn jonge reu op pad voor (sport)evenementen. Maar juist die ouwe geniet er zo van. Lekker patatje delen en een beetje snoepjes bietsen en slenteren.

Ik heb overigens ook een keer mijn mensenschuwe hond meegenomen, naast mijn superstabiele reu. Dat ging eigenlijk heel erg goed en ze vond het nog leuk ook. Ik deed de survival mee en had bedacht naar huis te gaan als het niet zou gaan. Ze heeft heel veel gesnackt en verder was ze heel ontspannen. Ik had dat helemaal niet verwacht toen. Misschien juist omdat er zoveel honden rondlopen dat mensen niet naar haar keken en dat haar ontspande.

Dusja1

Berichten: 364
Geregistreerd: 02-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 14:00

mvdbijl schreef:
Honden die mensen en drukte spannend vinden zou ik lekker thuis laten, zeker nu het zo goed als uitverkocht is. De stand zijn helemaal met slecht weer ontzettend druk en niet lelijk bedoeld maar, mensen houden slecht rekening met elkaar en de honden.

Ik vind elk jaar ook bijzonder hoe mensen de honden de vrije hand geven bij de boerderij dieren, dwars door het hek tussen de paarden laten. Of mijn paarden daar stonden voor hun hond zijn vermaak. en als je vraagt of ze dat niet willen toestaan moeten ze daar maar aan wennen. Gelukkig ook honderd andere mensen die wel netjes met hun dier en de situatie omgaan..



Ehm. wauw -O-

Wij staan er dus morgen met 2 pony's, voor het eerst. Maar no way dat daar een hond bij komt. En als ik dat moet gaan vragen zijn ze al te laat!

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 14:02

Onze honden gaan wel mee omdat ze op het terrein moeten zijn voor het defilé en de wedstrijd maar die zijn vrijwel niet op het terrein te vinden. We gaan ze halen als ze nodig zijn. In die drukte is het niet handig shoppen met vijf honden. _O-

mvdende

Berichten: 5693
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 15:44

Kaus schreef:
mvdende schreef:
Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.

Vorig jaar alle 3 de dagen gegaan, nu tot het laatste moment aan het twijfelen geweest om überhaupt 1 dagje te gaan, vanwege de niet al te beste weersverwachting en omdat ik volgende week op last minut vakantie vertrek. Maar een VIP ticket lijkt me wel erg gaaf, dus toch de beslissing genomen te gaan zaterdag.

Ik neem Skip gezellig mee. Veel prikkels en hij vindt het reuze spannend, want overal mensen en die vind hij eng.... maar óók overal snoepjes *\o/* en dat vind hij erg lekker altijd! En lekker spelen op het strand vind Skip ook altijd een geslaagd uurtje.


Bijzondere keuze om Skip mee te nemen... Met de verhalen die je over hem hebt en hoe hij zich gedraagt naar andere honden en mensen. Ik vind het zielig :n

Wij gaan op zondag! Zit nog te twijfelen om Ben mee te nemen. Die vindt het daar geweldig maar handen vrij is ook wel lekker...


Het is voor Skip of mee, of meerdere uren alleen thuis en dat laatste vind hij ook niet echt leuk.

Hoe meer drukte ik met hem opzoek, hoe meer hij eraan lijkt te wennen.

Met andere honden gaat over het algemeen prima trouwens.

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-23 15:47

Leuk zo veel mensen die gaan :D

Weet iemand of je je tickets uit moet printen?

En je parkeerticket?

mvdende

Berichten: 5693
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 15:47

EmptyWords schreef:
Wat kun je met een vip ticket?


Met een VIP ticket mag je in de VIP lounche en er zit gratis lunch en koffie/ thee en parkeren bij inbegrepen. Ook is de bussafari inbegrepen.

De normale tickets gaan op marktplaats voor z'n €10-15 en eten is schreeuwend duur, voor een beetje een broodje + drankje tel je zo €15 neer. Dus is wel interessant z'n VIP ticket.

Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 15:58

Weet er iemand of ze aan de ingang paspoort van honden willen zien? Ik kreeg gisteren een mail van Animal Event met praktische tips etc. en daarin stond ook dat je je paspoort mee moet nemen.

Maar die laat ik liever thuis met het risico om te verliezen. :+ Neem altijd het liefst zo min mogelijk mee naar evenementen.

Vind het ook zonde als ik daar sta na 1,5 uur rijden en hond komt er niet in want geen paspoort. :):)

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 16:00

Die zou ik wel meenemen ja. Ik stop het in een binnenvak van mijn rugzak.
Goed dat je het zegt trouwens. Ik ben verhuisd en het ding zit nog in een doos. Ergens.

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 16:24

Pauley schreef:
Leuk zo veel mensen die gaan :D

Weet iemand of je je tickets uit moet printen?

En je parkeerticket?


Nee, dit kun je ook in de app downloaden! :) Je moet wel altijd je parkeermunt ophalen. Wij betalen die nooit maar het is ons al vaker gelukt om de munt dan vergeten te halen met de vrijkaart. :')

dierenfan
Berichten: 9618
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 17:00

Deemiii schreef:
Weet er iemand of ze aan de ingang paspoort van honden willen zien? Ik kreeg gisteren een mail van Animal Event met praktische tips etc. en daarin stond ook dat je je paspoort mee moet nemen.

Maar die laat ik liever thuis met het risico om te verliezen. :+ Neem altijd het liefst zo min mogelijk mee naar evenementen.

Vind het ook zonde als ik daar sta na 1,5 uur rijden en hond komt er niet in want geen paspoort. :):)


Dat deden ze jaren geleden wel maar de laatste jaren niet gezien. Heb de mijne voor de zekerheid laten enten :D alles was al ruim verlopen. Maar gezien het weerbericht verwacht ik dat hij thuis blijft. Regen vind hij afschuwelijk en hutje mutje schuilen tijdens buien wil ik geen hond bij hebben. Sinds dit jaar vind hij pas mensen en drukte leuk. Dat hou ik graag zo.

Leo

Berichten: 50139
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 17:15

Ik neem Fitz morgen wel mee, hij vindt mensen en gezelligheid super leuk. Maar blijkt hij het niks te vinden, gaan we net zo makkelijk weer weg.

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 18:52

Wij gaan ook weer. Deze keer met twee honden, we gaan morgen *\o/*

Pauley

Berichten: 688
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-23 19:54

KimD schreef:
Pauley schreef:
Leuk zo veel mensen die gaan :D

Weet iemand of je je tickets uit moet printen?

En je parkeerticket?


Nee, dit kun je ook in de app downloaden! :) Je moet wel altijd je parkeermunt ophalen. Wij betalen die nooit maar het is ons al vaker gelukt om de munt dan vergeten te halen met de vrijkaart. :')


Top dat is fijn, ik heb ze als pdf op mijn telefoon staan.

Waar kan je die munt ophalen?

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Animal event 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 20:37

Ik heb ze in de app.

Veel plezier voor de mensen die morgen gaan!