Hondenbungalow Landal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-22 20:49

Hoi,

Na wat zoekwerk kwam ik uit bij de hondenbungalows op de Landal parken voor ons aankomende weekend weg. Zijn er bokkers die daar ervaringen mee hebben? Ben benieuwd!

prompter

Berichten: 11244
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:06

Ik niet zelf, mijn vriendin wel, op Miggelenberg. Wat wil je weten?

scooby09

Berichten: 2215
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 21:09

Wij hebben keer een honden bungalow gehad echt super fijn terrein was afgezet en daar ging het ons om.
De Bench en mat gebruikten wij niet

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-22 21:17

scooby09 schreef:
Wij hebben keer een honden bungalow gehad echt super fijn terrein was afgezet en daar ging het ons om.
De Bench en mat gebruikten wij niet


Welke Landal waren jullie?

scooby09

Berichten: 2215
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Re: Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:04

In Duitsland in de Eifel.
Landal Wirftal in Stadtkyll

Unicornetto
Berichten: 2394
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:43

Wij zijn meerdere keren naar Landal Twenhaarsveld geweest in Holten.

Dat is ons heel goed bevallen. Bij aankomst krijg je zelfs een zakje met koekjes en een speeltje. Omheinde tuin natuurlijk, en op het park zelf ook een stuk waar de honden los mogen en kunnen zwemmen. Hier is ook een klein agility parcours.

Lughnassadh

Berichten: 1818
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:48

scooby09 schreef:
Wij hebben keer een honden bungalow gehad echt super fijn terrein was afgezet en daar ging het ons om.
De Bench en mat gebruikten wij niet

Hier idem. En dan alleen in het voorjaar/zomer. Puur vanwege het afgezette terrein. Bench, e.d. gebruiken wij bewust niet.

DiantaM
Berichten: 11279
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 21:45

Ik heb daar ook wel eens naar gekeken, maar we zijn met zo’n weekend het grootste deel van de dag buiten dus als we in het huisje zijn, slaapt onze hond.

Dus een afgezette tuin is dan eigenlijk niet echt meer nodig bij ons. Misschien nog iets om in je achterhoofd te houden :)

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 21:50

De hondenbungalow is qua inrichting niet heel anders dan een normale bungalow, je moet je afvragen of je gebruik wilt maken van de spullen in zo'n bungalow.

Het enige voordeel is de omheinde tuin, maar als je geen wegloper hebt is dat niet nodig, of zelf iets meeneemt om af te zetten. Wij laten die van ons ook eigenlijk altijd los rond de bungalow lopen maar hebben geen weglopers, dat scheelt natuurlijk heel erg.

Ze hebben op de 'hondenparken' wel ook een hondendouche, dat vind ik in sommige gebieden echt een voordeel.

Lughnassadh

Berichten: 1818
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:55

Hier ook geen weglopers maar ik vind het ook fijn omdat het voorkomt dat andere honden ongevraagd bij onze hond kunnen.

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Re: Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 01:00

Vaak naar gekeken maar ze zijn best prijzig, Wij nemen schapennet mee en zetten daar de tuin mee af.
Scheelt een heleboel geld.

_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 08:39

Wij zijn vorig jaar bij landal heideheuvel in beekbergen geweest! Leuk park en de afgezette heel erg handig. In de buurt hele mooie gebieden om te wandelen waar de hond ook los mocht!

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: Hondenbungalow Landal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 08:53

Wij hebben 2x een hondenbungalow gehad, maar maken geen gebruik van de spullen die je erbij ‘krijgt’. Het enige voordeel was voor ons de omheinde tuin, maar onze hond loopt ook niet zomaar weg dus we nemen tegenwoordig altijd een gewone bungalow bij Landal :)

Wij gaan meestal in het voorjaar en/of najaar naar een Landal en dan voornamelijk om lange wandelingen te maken, dus zoveel zit ze ook niet echt in de tuin. Meestal slaapt ze lekker een groot deel van de dag en dat doet ze toch liever waar wij ook zijn (en dat is dan meestal binnen in de periodes dat wij gaan).

cissi

Berichten: 804
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 10:31

San_ner schreef:
Wij zijn meerdere keren naar Landal Twenhaarsveld geweest in Holten.

Dat is ons heel goed bevallen. Bij aankomst krijg je zelfs een zakje met koekjes en een speeltje. Omheinde tuin natuurlijk, en op het park zelf ook een stuk waar de honden los mogen en kunnen zwemmen. Hier is ook een klein agility parcours.


Wij kwamen altijd al in Holten (Twenhaarsveld), maar dit jaar voor het eerst in een hondenbungalow. Ik vond het niet heel veel toevoegen, maar de omheinde tuin is wel makkelijk. Wij hadden wel haar eigen kussen meegenomen en die in de mand gelegd die er stond. Voerbak is ook wel handig dat die er staat. Maar dat zou je ook allemaal zelf mee kunnen nemen dus voor mij waren dat de extra kosten niet waard.
Het park zelf is wel heel leuk voor honden, met een leuke zwemplas, speelparcours etc. Honden zijn ook overal welkom.