Dagje Domburg, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-22 20:35

Aangezien het zaterdag super lekker weer wordt willen wij met de auto een dagje naar het strand en Domburg bezoeken. Wat is een goede plek om te parkeren op loopafstand strand en centrum?
Wanneer wordt het echt druk op de parkeerplaatsen? Wij komen uit Brabant en willen best vroeg vertrekken, maar wanneer loop je echt kans op volle parkeerterreinen?
Wat is leuk voor lunch of diner? Mag ook op het strand zelf.
Overige tips ook welkom :)

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-22 22:31

Niemand :o ?

Lizz

Berichten: 8897
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 22:38

Parkeren geen idee, ik kom er alleen voor eten zo nu en dan. Dan parkeer ik waar plek is.
Maar eten dus, boterkapel en de visbar vind ik erg goed. Is niet aan het strand.

Anoniem

Re: Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 06:34


kanjerroos
Berichten: 219
Geregistreerd: 13-07-07

Re: Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 07:17

Parkeren kun je best achter de Albert Heijn, is ietsje verder lopen dan het parkeerterrein bij de vvv maar wel gratis parkeren!
Verder is heel de sfeer in Domburg fantastisch, veel plezier!

Zucchero

Berichten: 2493
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Helmond

Re: Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 08:32

Ik heb je een berichtje gestuurd

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-22 08:46

Dank alvast voor alle tips. Dus er zijn bij mooi weer, in de ochtend nog wel parkeerplaatsen? Ik ben namelijk drukte van Scheveningen gewend

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 09:07

kanjerroos schreef:
Parkeren kun je best achter de Albert Heijn, is ietsje verder lopen dan het parkeerterrein bij de vvv maar wel gratis parkeren!
Verder is heel de sfeer in Domburg fantastisch, veel plezier!


Niet meer gratis helaas :) Maar wel altijd plek!

Het is dan een kleine tien minuutjes lopen naar het strand. Centrum ietsje dichterbij. Zo groot is het niet dus alles is wel op loopafstand.

Er is begin dit jaar een nieuwe strandtent geopend, Oaxaca, die schijnt goed te zijn. De Oase een klein stukje verderop is ook leuk!

happytime

Berichten: 1249
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 11:01

Zou zeker daar je auto parkeren want bij het strand is het parkeren duur geworden.wij gaan meestal weekendje roompot en vanaf daar ook alles op loopafstand.bij zwembad de parel kan je ook parkeren

kanjerroos
Berichten: 219
Geregistreerd: 13-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 14:39

Moirin schreef:
kanjerroos schreef:
Parkeren kun je best achter de Albert Heijn, is ietsje verder lopen dan het parkeerterrein bij de vvv maar wel gratis parkeren!
Verder is heel de sfeer in Domburg fantastisch, veel plezier!


Niet meer gratis helaas :) Maar wel altijd plek!

Het is dan een kleine tien minuutjes lopen naar het strand. Centrum ietsje dichterbij. Zo groot is het niet dus alles is wel op loopafstand.

Er is begin dit jaar een nieuwe strandtent geopend, Oaxaca, die schijnt goed te zijn. De Oase een klein stukje verderop is ook leuk!


Hebben we daar dezelfde in ons hoofd? Er zijn twee parkeerplekken bij de ah. Ik bedoel die naast/achter het gemeentehuis (niet aan de centrumkant) aan de traverse. Jammer als ze dat hebben aangepast

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 16:27

kanjerroos schreef:
Hebben we daar dezelfde in ons hoofd? Er zijn twee parkeerplekken bij de ah. Ik bedoel die naast/achter het gemeentehuis (niet aan de centrumkant) aan de traverse. Jammer als ze dat hebben aangepast


Ja, die naast het gemeentehuis inderdaad :) In een groot deel van de gemeente Veere (waar Domburg onder valt) is betaald parkeren ingevoerd. Er wordt inmiddels al wel naar het beleid gekeken (bv. verlaging van de tarieven) want er is veel om te doen geweest hier :Y)

kanjerroos
Berichten: 219
Geregistreerd: 13-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 19:07

Moirin schreef:
kanjerroos schreef:
Hebben we daar dezelfde in ons hoofd? Er zijn twee parkeerplekken bij de ah. Ik bedoel die naast/achter het gemeentehuis (niet aan de centrumkant) aan de traverse. Jammer als ze dat hebben aangepast


Ja, die naast het gemeentehuis inderdaad :) In een groot deel van de gemeente Veere (waar Domburg onder valt) is betaald parkeren ingevoerd. Er wordt inmiddels al wel naar het beleid gekeken (bv. verlaging van de tarieven) want er is veel om te doen geweest hier :Y)



Oh dat is jammer! Was altijd een top plek daar haha

Zucchero

Berichten: 2493
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Helmond

Re: Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 19:50

En? Hoe is je dagje geweest? :)

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-22 21:08

We vonden het toch te warm vanmorgen. Ben vanaf woensdag 2,5 week vrij dus ga keer door de week. Zag op NOS dat het ook aardig druk was richting de de stranden, ook zeeland.
Ga jullie tips zeker meenemen!

Zucchero

Berichten: 2493
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Helmond

Re: Dagje Domburg, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 21:11

Waarschijnlijk een heel verstandige keuze!!! Wat in het vat zit verzuurt niet.