Olympische spelen 2024

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 17:36

fohadie schreef:
Enzo_Ollie schreef:

hahaha ik had hetzelfde, alleen ik had een Nederlandse "gefeliciteerd" en afslankpillen gewonnen :Y)



Oeh, ruilen? :+


is goed! :D _O-

Bertje16
Berichten: 177
Geregistreerd: 27-05-21

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 18:03

oh ook nog geen mail gehad

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 23:26

martinev schreef:
YES!! Ik ben ingeloot en mag vrijdag kaartjes kopen!!!! *\%/* *\%/* *\%/*

Nog meer geluksvogels hier?


Wat gaaf! Gefeliciteerd! :) Hier helaas nog geen mail.

Ben benieuwd hoe het verder verloopt met kaartjes kopen, of het allemaal een beetje begrijpelijk is!

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 23:29

Het zijn nog wel lastige voorwaarden, je moet dus voor 3 wedstrijden kaarten kopen, en voor die drie wedstrijden ook steeds evenveel. Wij willen graag naar de cross, naar de kür en naar een finale van het springen. Voor die laatste twee kan je dus nu geen kaarten kopen. We moeten dus nog 2 andere wedstrijden zoeken, daar zijn we druk mee bezig! Lastige is vooral dat de wedstrijden qua data nogal ver uit elkaar liggen en we niet allemaal twee weken oid weg kunnen. Al is dit ook wel een afstand om een paar keer heen en weer te gaan. Nou goed, het is een puzzel!

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 23:35

Ook nog geen mail, wil eigenlijk alleen kaartje voor team spring finale, iets anders erbij rond die dag leuk maar niet per se

Hoe willen jullie het aanpakken met reizen en verblijf boeken daar zover vooruit kan ik niet goed selecteren?

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 23:37

martinev schreef:
Het zijn nog wel lastige voorwaarden, je moet dus voor 3 wedstrijden kaarten kopen, en voor die drie wedstrijden ook steeds evenveel. Wij willen graag naar de cross, naar de kür en naar een finale van het springen. Voor die laatste twee kan je dus nu geen kaarten kopen. We moeten dus nog 2 andere wedstrijden zoeken, daar zijn we druk mee bezig! Lastige is vooral dat de wedstrijden qua data nogal ver uit elkaar liggen en we niet allemaal twee weken oid weg kunnen. Al is dit ook wel een afstand om een paar keer heen en weer te gaan. Nou goed, het is een puzzel!


Je moet dus verplicht voor 3 wedstrijden kaartjes kopen? Voor 2 of 4 kan niet, echt alleen voor 3?

En kun je kaartjes voor 2 personen kopen?

Wel lastig inderdaad dat nog niet alle wedstrijden er tussen staan.. Is het ook nog een optie om je kaartjes voor een van de wedstrijden volgend jaar bijvoorbeeld door te verkopen of gaat het echt op naam?

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-23 23:56

Je koopt kaartjes voor 3, 6, 9 etc wedstrijden, andere hoeveelheden kan niet. En het lastige is dat ik werkelijk nérgens een programma kan vinden waar alle wedstrijden, dus ook finales, op staan. Erg lastig plannen zo…

Volgens mij kan je kaartjes kopen voor max 6 personen, maar dan moet je dus voor alledrie je wedstrijden 6 kaartjes kopen.

Er staat nergens iets over op naam zetten, dus wellicht dat doorverkopen gewoon kan.

Verblijf heb ik nog niet over nagedacht, naar Londen gingen we met een tent, dat was top!

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 09:22

Ik heb deze gevonden:

https://medias.paris2024.org/uploads/20 ... s-2024.pdf

wel in het frans, maar ik kwam er nog wel een eind mee.
(maar eerst maar eens wachten of ik ingeloot wordt)

@martinev ik ben zelf erg benieuwd of er na "open stellen" van pakket 2 & 3 (nadat je pakket 1 hebt besteld) nog andere events/dagen worden toegevoegd en je dus meer keuze hebt dan bij pakket 1. Zou je dat willen delen hier?

Ik heb ergens iets gelezen over het meer aanbieden/"teruggeven" van kaarten via de officiële site. maar heb me daar nog niet in verdiept.

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 09:31

Ah thanks, wij vonden deze nog https://olympics.com/en/news/olympic-ga ... mpetitions daar is toch ook wel wat te vinden.

Dat zou mooi zijn, als dat zo is, geen idee of er bij pakket 2 en 3 meer kaarten te bestellen zijn, had je daar ergens wat over gelezen? Ik ga het zeker laten weten als dat zo blijkt te zijn.

Bertje16
Berichten: 177
Geregistreerd: 27-05-21

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 09:38

Ik wil eigenlijk alleen naar eventing cross country, OK evt het springen er ook bij. Maar goed zolang ik niks hoor zal het lastig worden vrees ik

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 10:00

martinev schreef:
Ah thanks, wij vonden deze nog https://olympics.com/en/news/olympic-ga ... mpetitions daar is toch ook wel wat te vinden.

Dat zou mooi zijn, als dat zo is, geen idee of er bij pakket 2 en 3 meer kaarten te bestellen zijn, had je daar ergens wat over gelezen? Ik ga het zeker laten weten als dat zo blijkt te zijn.



Wel gelezen dat na het bestellen van pakket 1, pakket 2 (en 3?) "geopend" worden. Bij pakket 2 kun je wel weer een ander aantal kaarten kiezen (dus anders dan bij pakket 1) Maar dat is ook de enige info die ik heb kunnen vinden.



Bertje16 schreef:
Ik wil eigenlijk alleen naar eventing cross country, OK evt het springen er ook bij. Maar goed zolang ik niks hoor zal het lastig worden vrees ik


Cross had mij ook geweldig geleken, totdat ik de terreinindeling zag. Je wordt "opgehokt" in een afgesloten deel van het parcours en kunt niet het hele parcours langslopen. Dan ga ik liever naar het springen.

Vind het trouwens bijzonder dat bij eventing dressuur de kaartjes net zo duur zijn als de eerste dagen van de gewone dressuur.

Moska

Berichten: 3397
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 10:15

Als ik dit zo lees, dan ben ik blij dat ik geen mail heb gehad. Dat voorkomt teleurstelling na de eerste blijdschap. Het klinkt als een enorm gedoe

Autumnn

Berichten: 8040
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 10:28

Debbie schreef:
martinev schreef:
Het zijn nog wel lastige voorwaarden, je moet dus voor 3 wedstrijden kaarten kopen, en voor die drie wedstrijden ook steeds evenveel. Wij willen graag naar de cross, naar de kür en naar een finale van het springen. Voor die laatste twee kan je dus nu geen kaarten kopen. We moeten dus nog 2 andere wedstrijden zoeken, daar zijn we druk mee bezig! Lastige is vooral dat de wedstrijden qua data nogal ver uit elkaar liggen en we niet allemaal twee weken oid weg kunnen. Al is dit ook wel een afstand om een paar keer heen en weer te gaan. Nou goed, het is een puzzel!


Je moet dus verplicht voor 3 wedstrijden kaartjes kopen? Voor 2 of 4 kan niet, echt alleen voor 3?

En kun je kaartjes voor 2 personen kopen?

Wel lastig inderdaad dat nog niet alle wedstrijden er tussen staan.. Is het ook nog een optie om je kaartjes voor een van de wedstrijden volgend jaar bijvoorbeeld door te verkopen of gaat het echt op naam?


klopt want daar is de loting ook voor. De single kaartjes gaan vanaf mei in de verkoop

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 10:41

En weer een koffiemachine gewonnen!!

Mij lijkt het ook een hoop gedoe, maar het lijkt me ook wel gaaf om bij minstens 1 wedstrijd aanwezig te zijn. Ik hoef niet perse naar een hippische sport. Iig wil ik naar volleybal en zwemmen lijkt me ook heel gaaf.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-23 10:42

Ik wil graag naar BMX, atletiek en paardrijden, eventueel nog turnen

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-23 13:48

martinev schreef:
Je koopt kaartjes voor 3, 6, 9 etc wedstrijden, andere hoeveelheden kan niet. En het lastige is dat ik werkelijk nérgens een programma kan vinden waar alle wedstrijden, dus ook finales, op staan. Erg lastig plannen zo…

Volgens mij kan je kaartjes kopen voor max 6 personen, maar dan moet je dus voor alledrie je wedstrijden 6 kaartjes kopen.

Er staat nergens iets over op naam zetten, dus wellicht dat doorverkopen gewoon kan.

Verblijf heb ik nog niet over nagedacht, naar Londen gingen we met een tent, dat was top!



komt dst omdat eerst de mensen die pakketen wilde. kaarten konden kopen dus dan verplicht bent om meerdere dingen te kiezen?

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 13:22

Zo de kaarten zijn binnen!!! Wij gaan naar de cross!! *\o/* *\o/*

Er komen geen extra opties vrij als je een wedstrijd in je mandje hebt gedaan, finales zijn inderdaad nog niet te kopen.

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 16:44

martinev schreef:
Zo de kaarten zijn binnen!!! Wij gaan naar de cross!! *\o/* *\o/*

Er komen geen extra opties vrij als je een wedstrijd in je mandje hebt gedaan, finales zijn inderdaad nog niet te kopen.



Gefeliciteerd! De voorpret kan beginnen.
Welke andere sporten heb je gekozen?


Hier helaas nog geen mail gehad, afwachten dus.
Ben wel benieuwd hoe het nou zit met het 2e en 3e pakket :j

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 18:12

Ik heb net ook een mail gehad dat ik maandag tot woensdag kaartjes mag kopen *\o/*

Ik snap er alleen echt nog geen hol van :')

@Martinev, heb je voor 3 crosswedstrijden kaartjes gekocht of wat heb je uiteindelijk gedaan? Was het een beetje duidelijk?

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 18:20

Ik ben niet jaloers :') hoe ziet de mail er ongeveer uit?

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 18:37

Hier ook een mail gekregen :):)

Morgen eens op mijn gemak uitzoeken hoe en wat. Eigenlijk jammer dat je niet naar de finales kunt. Dus ook niet naar de kür op muziek?

Ik wil sowieso ook naar de cross. En verder wil ik ook een keer naar atletiek. Dat lijkt me ook gaaf.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:03

Nou ik heb even op de site zitten kijken maar alle betaalbare kaarten zijn al weg -O-

Als er ergens nog kaarten zijn, zijn het alleen die van 180 euro per stuk -O-

Dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling..

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 19:05

Debbie schreef:
Nou ik heb even op de site zitten kijken maar alle betaalbare kaarten zijn al weg -O-

Als er ergens nog kaarten zijn, zijn het alleen die van 180 euro per stuk -O-

Dat is eigenlijk niet helemaal de bedoeling..

-O- nu al? Voor welke sporten heb je gekeken?

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:23

Paardensport zowel dressuur als springen en bij meerdere andere sporten als zwemmen.

Eventing is één standaard prijs, 50 euro. Die zijn nog wel beschikbaar maar daar wil ik eigenlijk niet heen.

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 22:51

Oh yes!!! Wat goed dat jullie ook een mail hebben gekregen! Gefeliciteerd!!!

@Debbie, ik heb voor vier personen kaartjes voor de cross gekocht, wij willen qua paardensport verder nog naar de kür op muziek en naar springen finales, maar die kon je nog niet kopen. Verder hoef ik niet per se ergens heen. Ik heb een vriendin heel blij gemaakt, en voor haar 4 kaartjes voetbal en 4 kaartjes hockey gekocht. Nu gaan we nog hopen dat iemand van ons ingeloot wordt om finalekaarten te mogen kopen een keer.

Ik merkte dat de kaarten heel hard gingen. Ik was nog voor iemand anders aan het kijken, had atletiekkaarten voor hem gezien voor 60 euro, maar een half uur later waren de goedkoopste kaartjes voor die specifieke dag al 385 euro, dus de goedkopere klasses waren er al snel uit. Ik weet ook niet of die weer open gaan als er nieuwe timeslots opengaan.

Ik vond het vrij simpel werken om de kaartjes te kopen, het is handig om de codes die in het schema staan vast paraat te hebben, en de data wanneer je wil gaan, dan is het vrij makkelijk zoeken. Als je vast inlogt, dan kan je nog geen kaartjes kopen, maar kom je wel op een informatiepagina. Daar staat een filmpje met hoe het kaarten kopen werkt, ik vond dat wel handig om van tevoren even gezien te hebben.

Als je kaartjes in je mandje hebt zitten heb je 30 minuten de tijd om de bestelling af te ronden, vanaf de eerste kaarten die je in je mandje stopt. Dus dat is wel relaxt!

Succes met kopen allemaal! En voor de rest, er komen vast nog meer timeslots vrij!!