Olympische spelen 2024

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moska

Berichten: 3397
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 23:10

Ik heb nu ook mail gekregen. Morgen maar even rustig doorlezen.

Lieuwkje_90

Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 08:53

Ik ben ook geloot! Super leuk.

Weet er iemand of grand prix dag 1 en grand prix dag 2 2 verschillende sessies zijn?

Wij zouden graag 2x de gp gaan kijken en dan ook nog een volleybal match meepikken.

Vriendlief is een volleyballer, maar dankzij mijn invloed nu ook hobbyfotograaf paardensport. Iemand een idee of een camera daar mee binnen mag (of mocht de vorige edities)?

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 09:06

Lieuwkje_90 schreef:
Ik ben ook geloot! Super leuk.

Weet er iemand of grand prix dag 1 en grand prix dag 2 2 verschillende sessies zijn?

Wij zouden graag 2x de gp gaan kijken en dan ook nog een volleybal match meepikken.

Vriendlief is een volleyballer, maar dankzij mijn invloed nu ook hobbyfotograaf paardensport. Iemand een idee of een camera daar mee binnen mag (of mocht de vorige edities)?


Volgens mij zijn dat dezelfde proeven maar is het deelnemersveld verdeeld over 2 dagen.

Camera's zijn altijd een lastig iets! Die regels blijven verschillen en bij het ene stadion zijn ze strenger dan de andere maar volgens mij is het idee dat je met een professionele camera in het persvak hoort, dus dat je met grote Camera's en verwisselbare lensen niet op de tribune mag. Ik was in Pyeonchang en daar checkte ze dit bij het schaatsen (stadion) wel, maar bij het skiën/ snowboarden (buiten) niet.

Voor iedereen die nu ook ingeloot zijn.. Gaan jullie kaarten bestellen als alleen de 180 euro kaartjes nog beschikbaar zijn? Ik denk dat ik ga overslaan.. om nu al meer dan 500 euro aan kaarten uit te geven en dan alleen nog maar bij voorrondes te zitten vind ik echt zonde..

Moska

Berichten: 3397
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 09:25

Zulke bedragen uitgeven was ik niet van plan, dan hoop ik gewoon dat er later nog losse tickets beschikbaar zijn. En anders maar niet, is ook geen ramp.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 09:51

Sjaco schreef:
Cross had mij ook geweldig geleken, totdat ik de terreinindeling zag. Je wordt "opgehokt" in een afgesloten deel van het parcours en kunt niet het hele parcours langslopen. Dan ga ik liever naar het springen.


warop baseer je dat? Ik heb de plattegrond ook gezien, met de aangegeven gebieden maar zie nergens staan dat je niet naar andere gebieden kan lopen.

(ja, hier ook crosskaarten *\o/* *\o/* )

Lieuwkje_90

Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 10:09

Debbie schreef:
Lieuwkje_90 schreef:
Ik ben ook geloot! Super leuk.

Weet er iemand of grand prix dag 1 en grand prix dag 2 2 verschillende sessies zijn?

Wij zouden graag 2x de gp gaan kijken en dan ook nog een volleybal match meepikken.

Vriendlief is een volleyballer, maar dankzij mijn invloed nu ook hobbyfotograaf paardensport. Iemand een idee of een camera daar mee binnen mag (of mocht de vorige edities)?


Volgens mij zijn dat dezelfde proeven maar is het deelnemersveld verdeeld over 2 dagen.

Camera's zijn altijd een lastig iets! Die regels blijven verschillen en bij het ene stadion zijn ze strenger dan de andere maar volgens mij is het idee dat je met een professionele camera in het persvak hoort, dus dat je met grote Camera's en verwisselbare lensen niet op de tribune mag. Ik was in Pyeonchang en daar checkte ze dit bij het schaatsen (stadion) wel, maar bij het skiën/ snowboarden (buiten) niet.

Voor iedereen die nu ook ingeloot zijn.. Gaan jullie kaarten bestellen als alleen de 180 euro kaartjes nog beschikbaar zijn? Ik denk dat ik ga overslaan.. om nu al meer dan 500 euro aan kaarten uit te geven en dan alleen nog maar bij voorrondes te zitten vind ik echt zonde..


Zijn inderdaad dezelfde proeven, maar ik zie dat je wel voor beide dagen apart kaarten moet bestellen. Dus ik gok dat dat dan wel 2 verschillende sessies zijn?

Bedankt voor de info i.v.m. camera's. Moeten we dus goed nakijken bij de info die we kunnen vinden. Als het al ergens te vinden is..

cjb
Berichten: 690
Geregistreerd: 28-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 10:38

Buiten de kaartjes.

Hebben we al enig idee welke combinaties er voor Nederland uit gaan komen?
En hoe staan we er nu voor t.o.v. Engeland, Denemarken, VS, Duitsland, Zweden .. .. ..

_bloempje01_

Berichten: 1406
Geregistreerd: 24-10-07

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:34

Hoi,

Voor degene die nu kaarten mogen kopen. Hebben jullie je allemaal opgegeven voor dat pakket? Of mogen jullie nu ook al enkele kaarten kopen?

Ik had mij vorige keer ingeschreven maar ik was blijkbaar net een dag te laat waardoor ik sowieso niet mee deed in de loting. Nu zit ik te wachten op de volgende optie maar dat is pas in maart toch?

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:37

Enkele kaarten is pas in mei dacht ik gezien te hebben. Ik heb me opgegeven voor zowel pakket als enkele kaarten en loot straks dus gewoon weer opnieuw mee.

Ik hoop wel dat je bij die enkele kaarten dan ook finales kan gaan kopen. Of heeft iemand daar een specifieke datum voor gezien? Gaat dat weer op een andere manier in de verkoop?

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 14:56

Ik heb ook geen idee. Weet jij of je plaatsen kunt kiezen? Of had je alleen eventing kaarten?

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:41

martinev schreef:
Enkele kaarten is pas in mei dacht ik gezien te hebben. Ik heb me opgegeven voor zowel pakket als enkele kaarten en loot straks dus gewoon weer opnieuw mee.

Ik hoop wel dat je bij die enkele kaarten dan ook finales kan gaan kopen. Of heeft iemand daar een specifieke datum voor gezien? Gaat dat weer op een andere manier in de verkoop?



Kon je je nu al intekenen voor losse kaarten dan?
Ik dacht dat je pas vanaf 15 maart kon intekenen.

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 15:44

Lielle schreef:
Sjaco schreef:
Cross had mij ook geweldig geleken, totdat ik de terreinindeling zag. Je wordt "opgehokt" in een afgesloten deel van het parcours en kunt niet het hele parcours langslopen. Dan ga ik liever naar het springen.


warop baseer je dat? Ik heb de plattegrond ook gezien, met de aangegeven gebieden maar zie nergens staan dat je niet naar andere gebieden kan lopen.

(ja, hier ook crosskaarten *\o/* *\o/* )



Op onderstaande plattegrond staan zulke (strak) afgebakende blokken getekend, i.p.v. een heel (smal) gebied langs de route, dat ik daaruit heb geconcludeerd dat je wordt ingedeeld in een van die blauwe gebieden.



Afbeelding

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-23 15:44

Volgens mij kon je wel iets aanklikken van of je ook wil voor losse verkoop, maar ik weet het niet meer zeker

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:09

Nou wij zaten er helemaal klaar voor maar vooe het springen zijn helemaal geen kaarten beschikbaar.. en voor de atletiek wedstrijd waar we heen wouden als 3e alleen de aller duurste kaartje..

Dus helaas -O-

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:13

Als ik trouwens wel dure kaarten voor een andere wedstrijd selecteer en wil afrekenen krijg ik dit.. moeizaam allemaal :')


Afbeelding

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:16

Sjaco schreef:
Op onderstaande plattegrond staan zulke (strak) afgebakende blokken getekend, i.p.v. een heel (smal) gebied langs de route, dat ik daaruit heb geconcludeerd dat je wordt ingedeeld in een van die blauwe gebieden.



[ [url=m/R6NSVW.jpg]Afbeelding[/url] ]


die had ik idd ook gezien, maar andere conclusies getrokken. We gaan het meemaken ...

https://horsesport.com/horse-news/versa ... orse-park/ schreef:
However, spectator capacity for cross-country has been revised down to 62,000 from the 80,000 projected in 2017.

.....

The temporary facility will include a 20,000-seater arena.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 20-02-23 16:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Lieuwkje_90

Berichten: 2279
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: BE

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:17

Loopt niet zo vlot precies :\

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:43

Nee, hier ook troubles. Eerst kon ik helemaal geen eventing aanklikken, alleen het dressage-deel. Toen werd ik er uitgegooid en kon ik opeens wel eventing aanklikken.
En de marathon dames lukte ook niet. En je moest ook per se 3 sessions kiezen. Minder lukte niet. Dus nu heb ik maar kaarten gekocht voor de heren golf-finale. Mijn zus is nu door het dolle hahaha.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:48

Dan ben je verder gekomen dan ik :')
Ik kreeg echt niks voor elkaar.. alleen maar foutmeldingen, kaarten waren niet beschikbaar, en als ik een hele random sport selecteerde dan leek het alsof ik de kaarten kon kiezen maar kwam vervolgens geen stap verder.. helaas! Hopelijk komen er later nog kansen..

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 16:59

Wat balen joh! Ik baalde eerst dat ik eruit gegooid werd, maar dat pakte gelukkig super uit, anders had ik nu geen eventing kaarten gehad.

Kun je het niet nogmaals proberen ? Je hebt toch 48 uur de tijd?

Fitzroy

Berichten: 25110
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Olympische spelen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:15

Nog even, weet iemand of het mogelijk is maar voor 1 session kaarten te kopen en hoe dat werkt?
Want ik kan nu inderdaad toch kaarten voor de marathon dames kopen maar ik hoef verder geen kaarten.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 17:18

Ja ik heb wel 600x opnieuw ingelogd :') Maar de spring kaarten staan allemaal op uitverkocht.

1 sessie kan als het goed is niet, het gaat telkens in sets van 3.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:00

Fitzroy schreef:
Nog even, weet iemand of het mogelijk is maar voor 1 session kaarten te kopen en hoe dat werkt?
Want ik kan nu inderdaad toch kaarten voor de marathon dames kopen maar ik hoef verder geen kaarten.

bij ons lukte dat niet, en dan nog zes per wedstrijd ook, maar dat was mss omdat we er ook zes voor de cross hadden

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:01

Jeetje wat balen dat het zo moeizaam gaat zeg!! Ik duim voor iedereen dat het toch nog gaat lukken!

Voor 1 sessie kaarten kopen kan inderdaad niet, het moet voor 3. Of 6 of 9, maar in ieder geval in porties van 3.

Je kon toen je je inschreef voor de 'draw' kiezen voor loten voor 'packs' of voor de individuele kaarten. Je kon ze ook beide aanklikken. Dat laatste heb ik gedaan.

Vanaf 11 mei gaan de individuele kaarten verkocht worden staat in de mail die ik kreeg. Ik hoop vooral heel hard dat daar dan finales bij gaan zitten. Maar dat is me dus nog niet duidelijk.

Afbeelding

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 18:02

Lielle schreef:
Fitzroy schreef:
Nog even, weet iemand of het mogelijk is maar voor 1 session kaarten te kopen en hoe dat werkt?
Want ik kan nu inderdaad toch kaarten voor de marathon dames kopen maar ik hoef verder geen kaarten.

bij ons lukte dat niet, en dan nog zes per wedstrijd ook, maar dat was mss omdat we er ook zes voor de cross hadden


Ja dat klopt inderdaad, je moet in je 'pack' inderdaad voor elke sport evenveel kaarten kopen.