Samen genieten van de vakantievoorpret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jojoleinee

Berichten: 2673
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 16:32

Zo lekkere werkgever! We verwachten hier natuurlijk wel wat Paradijselijke kiekjes ;)

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 19:58

Hij werkt voor een Amerikaans bedrijf. We gaan in elk geval met een jetski varen en een catamaran snorkel cruise doen en we hebben zo'n huisje op palen boven de zee.
Het regent daar nu ook als een gek, ik hoop dat het in maart straks droog is. :D

moonsparkle
Berichten: 21740
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 20:01

Ik had al eerder laten weten dat m'n man de vakantie heeft geboekt en geheim houdt, hij heeft wel wat door laten schemeren en dat is dat het er rustig is, weg van de drukte en mooi :') dat kan nog vanalles zijn maar het klinkt goed haha

Ps. Een reis naar Bora Bora van je werkgever :wow: dan denk ik gelijk hoeveel verdient hij daar, haha of heeft de werkgever daar een huisje waar je in kan, haha. Ik zie ook graag de foto's :D

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 11:05

Oh een geheime vakantie! Kan je man het geheim houden? Mijn vriend barst vaak zelf al uit elkaar van de voorpret en geeft dan niet zo subtiele hints.

Esmee_RS

Berichten: 4884
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 11:24

Domi_94 schreef:
Ik zie veel mooie bestemmingen voorbij komen. Marokko staat hier ook op het lijstje.
Schotland kan ik echt aanraden, wij hebben er vorig jaar de NC 500 gereden en de omgeving is echt prachtig <3

Wij gaan mei/juni weer roadtrippen met de auto en mijn vriend heeft de NC500 een paar jaar terug al eens gedaan met vrienden. Hij zegt dat wij hem ook eens moeten doen, maar om de één of andere reden trekt Schotland me gewoon niet := Ik word (van de foto's in ieder geval) gewoon niet heel enthousiast van die kale heuvels en meren daar.

Het plan is nu Zwitserland en Italië. Een combinatie van mooie natuur, steden en leuke rijdersroutes. We hebben een sportauto en zijn allebei nogal van de racerij, dus we hebben al geboekt op het circuit van Monza en zijn aan het kijken of er nog wat andere circuits zijn waar je met de eigen auto kunt rijden. Tips zijn welkom, want veel dingen zijn helaas enkel maar met huurauto's. En we gaan naar de MotoGP in Mugello!

Vorige week hebben we doorgebracht in Egypte, helemaal niks gedaan (behalve een beetje snorkelen) en dat was echt even zo lekker _O-.

Eind van het jaar moet ik voor werk sowieso naar Bahrein, misschien dat we erna naar Dubai willen. :j

Earth

Berichten: 7934
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-23 12:45

Balenciaga schreef:
Domi_94 schreef:
Ik zie veel mooie bestemmingen voorbij komen. Marokko staat hier ook op het lijstje.
Schotland kan ik echt aanraden, wij hebben er vorig jaar de NC 500 gereden en de omgeving is echt prachtig <3

Wij gaan mei/juni weer roadtrippen met de auto en mijn vriend heeft de NC500 een paar jaar terug al eens gedaan met vrienden. Hij zegt dat wij hem ook eens moeten doen, maar om de één of andere reden trekt Schotland me gewoon niet := Ik word (van de foto's in ieder geval) gewoon niet heel enthousiast van die kale heuvels en meren daar.

Het plan is nu Zwitserland en Italië. Een combinatie van mooie natuur, steden en leuke rijdersroutes. We hebben een sportauto en zijn allebei nogal van de racerij, dus we hebben al geboekt op het circuit van Monza en zijn aan het kijken of er nog wat andere circuits zijn waar je met de eigen auto kunt rijden. Tips zijn welkom, want veel dingen zijn helaas enkel maar met huurauto's. En we gaan naar de MotoGP in Mugello!

Vorige week hebben we doorgebracht in Egypte, helemaal niks gedaan (behalve een beetje snorkelen) en dat was echt even zo lekker _O-.

Eind van het jaar moet ik voor werk sowieso naar Bahrein, misschien dat we erna naar Dubai willen. :j


Haha ik voel je, ik heb ook helemaal niks met Schotland maar mn man wil er ook graag heen. Ga liever naar de Alpen of naar Scandinavië. Of naar een warm eiland... :')

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 13:02

Noorwegen is schitterend. Geen kale heuvels, wel veel meren. Het is een stuk ruiger dan Zweden.

Esmee_RS

Berichten: 4884
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 13:03

Noorwegen lijkt me ook waanzinnig!

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 13:08

Een paar jaar geleden zijn we rond de noordkaap gevaren en hebben toen veel het noorderlicht gezien. We zijn nog een week op de lofoten geweest ook.
Afgelopen jaar hebben we in de zomer een hutje gehuurd (met buitenplee) aan een meertje, echt superleuk en relaxed. Dit jaar doen we dat weer.
Mijn vriend woont in Noorwegen, dus die weet ook de mooiste plekjes.

Earth

Berichten: 7934
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-23 13:12

Ja wij zijn ook al op de Lofoten geweest, de eerste vakantieplek waar ik niet meer weg wilde. Dat had ik niet verwacht. Ook veel orka's gewoon in de fjorden gezien, was echt waanzinnig gaaf!

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 15:27

Ohhh orca's!! Nee zoveel geluk hadden wij niet. Gaaf hoor.

Earth

Berichten: 7934
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-23 15:36

Ja wij hadden heel veel mazzel. We huurden een huisje via airbnb van mensen die daar al 30 jaar komen en die hadden ze ook nog nooit gezien. De eerste keer was in de baai vlakbij de westpunt. Ik zag ineens allemaal meeuwen boven water cirkelen, dus ik dacht we moeten even kijken wat er aan de hand is. En ja hoor, de ene na de andere vin verscheen boven water. Ik moest huilen zo mooi vond ik het :') We hebben bijna 1,5 uur staan kijken.
Twee dagen later kregen we in de ochtend 'Orka- alarm' van mn schoonouders, toen zwommen er ineens 2 orka's voor ons huisje langs in de fjord. Die deden even een rondje en toen gingen ze weer :P
Echt heel gaaf.

Steefz

Berichten: 2082
Geregistreerd: 26-10-13

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 22:25

Wat een fantastische ervaring, Earth! <3

boeflover

Berichten: 6047
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-23 23:21

Ah wat gaaf Earth, kan me helemaal voorstellen dat je emotioneel raakt van zo'n plotselinge ontmoeting, prachtig!

jojoleinee

Berichten: 2673
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 19:35

Camper voor de zomervakantie is gehuurd! *\%/* nu al zin in.
Volgende stap is tickets voor de trein Calais-Dover boeken. Dan zijn we eigenlijk al klaar met voorbereiden :') :(

paddington

Berichten: 2472
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 20:23

Leuke vooruitzicht.
Waar ga je naar toe in de UK?

moonsparkle
Berichten: 21740
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 20:24

jojoleinee schreef:
Camper voor de zomervakantie is gehuurd! *\%/* nu al zin in.
Volgende stap is tickets voor de trein Calais-Dover boeken. Dan zijn we eigenlijk al klaar met voorbereiden :') :(


Heb je alle hikes die je mogelijk zou willen doen daar etc ook al uitgezocht :P?

Earth

Berichten: 7934
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-23 20:46

jojoleinee schreef:
Camper voor de zomervakantie is gehuurd! *\%/* nu al zin in.
Volgende stap is tickets voor de trein Calais-Dover boeken. Dan zijn we eigenlijk al klaar met voorbereiden :') :(

Haha saaaaai :')
Ik heb gisteren met vrienden voor ze gekeken voor een vakantie naar Korfu, en ze hebben direct geboekt. We kwamen een zeldzaam goedkope ticket tegen voor €100.- pp. Alleen word je tegenwoordig genaaid, want je moet zelfs je trolly al bijboeken tegenwoordig en dan betaal je dus ook al richting de €100.- Dus uiteindelijk betaal je alsnog €200.- voor een ticket _O-

moonsparkle
Berichten: 21740
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 21:02

Haha eerst deden mijn man en ik allebei een koffer maar dat is zo duur dat we nu een grotere koffer samen doen

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 21:35

Iemand ooit in Montenegro geweest? Is het een bezoekje waard ?

jojoleinee

Berichten: 2673
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 23:38

We gaan naar Schotland Paddington! Wel zonde ergens dat we heel engeland voorbij rijden, maar goed.

Haha nee Moonsparkle. Ik wil ze gewoon allemaal :'). Ik denk dat we ter plaatsen gaan kijken, dan kunnen we zien hoe druk het overal is.

Jij hebt het goed bekeken Earth, gewoon voor alle anderen vakanties gaan plannen.

Domi_94

Berichten: 2055
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 23:40

Napie schreef:
Iemand ooit in Montenegro geweest? Is het een bezoekje waard ?

Montenegro is in mijn ogen zeker de moeite waard. Ik weet niet hoe lang je gaat, maar je zou het ook kunnen combineren met een paar dagen Dubrovnik of Albanië.

purny

Berichten: 27524
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 23:52

Ik ben iets van 50 euro kwijt voor 20 kg ruimbagage heen en terug. En hij wordt denk ik weer helemaal gevuld met koffiebonen :D

Esmee_RS

Berichten: 4884
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 08:29

Napie schreef:
Iemand ooit in Montenegro geweest? Is het een bezoekje waard ?

Montenegro is echt prachtig, zeker de moeite waard!

moonsparkle
Berichten: 21740
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 08:52

Montenegro heb ik nog op m'n lijstje staan om ooit naartoe te gaan