Samen genieten van de vakantievoorpret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ontherun
Berichten: 4959
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-24 22:37

Fijn dat het een goede reis was earth! Ik ben benieuwd naar je verslag. Ook eens op de Filipijnen geweest maar alleen in Manilla. Echt een totaal andere wereld daar maar wel hele mooie plekken.

Wij zijn met twee vakanties bezig, met de caravan naar Kroatiƫ en in de winter willen we naar de zon. Ik wil wel wat doen, maar mijn vriend wil ook vooral relaxen. Resort en niet teveel rondreizen dus. We willen dolgraag naar Cuba, ik ben er meer dan 20 jaar geleden geweest, hij nog niet. Even goed uitzoeken, hoor en lees vaak dat resorts en hotels flink achteruit gegaan zijn helaas.

Earth

Berichten: 7919
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-24 20:10


purny

Berichten: 27501
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Samen genieten van de vakantievoorpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 18:32

Mijn hele planning is klaar voor Dubai. Inclusief het laatste uitje, knuffelen met kamelen :D

moonsparkle
Berichten: 21721
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 18:55

Earth hoe heb je de Filipijnen ervaren? Was het makkelijk om van plek naar plek te gaan? En mag ik vragen wat je ongeveer betaald hebt?

Ik zit te denken om in het voorjaar nog goedkoop met de tent even weg te gaan. Heeft iemand ervaring met campspace?

gaucho

Berichten: 9527
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:23

moonsparkle schreef:
Earth hoe heb je de Filipijnen ervaren? Was het makkelijk om van plek naar plek te gaan? En mag ik vragen wat je ongeveer betaald hebt?

Ik zit te denken om in het voorjaar nog goedkoop met de tent even weg te gaan. Heeft iemand ervaring met campspace?


Ik heb 2 of 3 keer via campspace geboekt, goede ervaringen. Over het algemeen vind ik de plekken niet goedkoop maar wel uniek.

Hier trouwens ook volop aan het plannen ;) over 2 weken een tiendaagse trip met camperbusje, ik denk dat we via de route Napoleon naar de Cote d Azur en Camargue gaan. Eea afhankelijk van het weer.

Met Hemelvaart naar de Ardennen.

Huttentocht in juni in Noord Italiƫ, we doen een variant van de Meraner hohenweg.

En dan in Augustus met camperbusje naar Zweden.

Prairy
Berichten: 9088
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:32

moonsparkle schreef:
Earth hoe heb je de Filipijnen ervaren? Was het makkelijk om van plek naar plek te gaan? En mag ik vragen wat je ongeveer betaald hebt?

Ik zit te denken om in het voorjaar nog goedkoop met de tent even weg te gaan. Heeft iemand ervaring met campspace?

Ik heb zelf via campspace plekken aangeboden, vond het een makkelijk platform, beter dan natuurhuisje.

Vorig jaar tijdens mijn fiets trektocht heb ik vooral op Google gezocht geloof ik, naar trekkershutten. Daar kom je ook leuke dingen op tegen.

En de natuurkampeerterreinen van het Groene boekje vind ik ook leuk, misschien alleen niet heel goedkoop omdat je het boekje ook aan moet schaffen.

moonsparkle
Berichten: 21721
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 19:45

Bedankt voor het delen, ik zoek voor nu inderdaad even een goedkope optie, maar wel met wc :P

gaucho

Berichten: 9527
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 20:40

Svr? Heb je een natuurkampeer kaart?

moonsparkle
Berichten: 21721
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 20:50

gaucho schreef:
Svr? Heb je een natuurkampeer kaart?


Nee, we kamperen normaal eigenlijk nooit in Nederland, maar ik zie er wel goedkope plekken tussen staan, dan is de aanschaf van de kaart het misschien wel waard. Ik zie alleen niet bij allemaal makkelijk of er wel of niet een toilet is :P

gaucho

Berichten: 9527
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 21:52

Volgensmij hebben alle natuurkampeerterreinen sanitair.

Bv camping Twilhaar op de Sallandse Heuvelrug is leuk en goed betaalbaar.