Veel zon en rust in november

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Veel zon en rust in november

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 14:09

Mexico lijkt me ook echt prachtig!
Ben zelf vorig jaar op Aruba geweest en als ik ergens tot rust wilde komen, dan ging ik terug daarheen! Heerlijk weer, vriendelijke mensen, veilig verkeer dus je rijdt met een auto zo het hele eiland over. Ik voelde me daar heel veilig, op CuraƧao schijnt dat idd wat minder te zijn.

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 14:23

Emmaa_ schreef:
Thanks! Mijn lieve collega raadde Tulum al aan, dus ik denk dat ik misschien gewoon een rondje maak. Wil toch verschillende plekken aandoen.

Hangt er heel erg vanaf wat voor type mens je bent en wat je zoekt.

Ik ben na 18 uur Tulum met een heel opgelucht gevoel doorgereisd naar Bacalar :') Ik haatte het daar :')

(mijn reisfilmpje: https://www.youtube.com/watch?v=SE5e-2Ztj2I)

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Veel zon en rust in november

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 11:22

Ik vond Mexico prachtig! Ook yucatan, beste vakantie ooit.
Maar of ik me in de (of naar de steden toe) in mijn eentje heel veilig had gevoeld (mn in de avond) betwijfel ik. Ik heb het nu wel over 15 jaar geleden, mogelijk is dat wat veranderd.

Anoniem

Re: Veel zon en rust in november

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 13:38

Ik wil Cancun en Merida als enige steden aandoen, die staan bekend als hele veilige steden in Mexico. Ik ben gewend aan in mijn eentje reizen en heb bijvoorbeeld Zuid Afrika ook veel in mijn eentje gedaan, was ook prima. Kan mijn verstand goed gebruiken. Maar er zijn wel plekken op aarde waar het gewoon niet slim is om te doen, vandaar mijn 'eis'.

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 13:45

Emmaa_ schreef:
Ik wil Cancun en Merida als enige steden aandoen, die staan bekend als hele veilige steden in Mexico. Ik ben gewend aan in mijn eentje reizen en heb bijvoorbeeld Zuid Afrika ook veel in mijn eentje gedaan, was ook prima. Kan mijn verstand goed gebruiken. Maar er zijn wel plekken op aarde waar het gewoon niet slim is om te doen, vandaar mijn 'eis'.

Waarom Merida?

Jennifuur

Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Re: Veel zon en rust in november

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 00:02

Laat maar weten als je tips nodig hebt (via insta ofzo) ik was er in november nog! Cancun vond ik persoonlijk echt niks..