Veel zon en rust in november

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Veel zon en rust in november

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:25

Ik heb echt een super turbulent (op een vervelende manier) jaar gehad en ik wil dus in november/december (ik ben zzp'er dus erg flexibel, wil graag thuis zijn met de kerst en niet voor november weg) een maandje weg. Het wordt een projectje, iets waar ik voor wil sparen en waar ik mijn leven ook echt even tot het maximale wil leven. Belachelijk luxe dus eigenlijk.

Zelf heb ik een aantal ideeën van plekken waar ik heen zou willen, maar ben wel benieuwd wat jullie misschien nog aan zouden dragen. Mijn 'eisen':

- Warm genoeg voor bikini's en cocktails aan het strand/zwembad.
- Veilig om alleen te bereizen als vrouw, wil 's avonds alleen naar buiten kunnen en in mijn eentje een stad kunnen verkennen zonder gedoe.
- Het liefst wil ik een maand weg en zou ik in die tijd 2/3 plekken aandoen, het zou leuk zijn als ik het pendelen zelf met een huurauto oid zou kunnen doen.

Verder sta ik qua windrichtingen en budget redelijk overal voor open. Azië (Vietnam, Thailand etc) trekt me wat minder, maar misschien heeft iemand tips om me over de streep te trekken.

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Veel zon en rust in november

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:34

Tot hoe laat wil je s'avonds kunnen buitenwandelen?

Ik heb in Mexico de staten Yucatan, Chiapas, Campeche en Quintana Roo gedaan. In Yucatan stikt het van de luxe resorts. Maar je hebt ook op Isla Holbox leuke hostels en mooie resorts. Maar laat in de avond is het niet overal altijd even prettig als vrouw alleen.

Anoniem

Re: Veel zon en rust in november

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:36