Preston Palace ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 22:24

Ik ben er een aantal jaren geleden geweest, en vond het toen erg leuk.
Weinig tokkies gezien, maar wij zijn dan ook doordeweeks geweest, op een maandag volgens mij. Er waren wel veel ouderen, maar daar heb je weinig last van.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 22:25

Ik ben er 2x geweest, heb me er toen prima vermaakt :j Ik was er doordeweeks met een vriendin, niet echt tokkies tegen gekomen of aso kinderen. De eerste keer was er een soort dansavond voor ouderen, hebben we daar mooi meegedaan haha!
En ik ben geen tokkie haha :D

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 15:38

M’n broertje is er vorige week geweest met zijn vriendin (doordeweeks). Hij vond het erg leuk, maar het eten niet geweldig.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101738
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 16:08

Hmm ok. Bedankt voor alle ervaringen!

DaraBariton

Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-12-11
Woonplaats: Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 16:54

Ik denk dat het wel leuk is om met een groep vrienden te gaan of met familie. Ik zou niet zo snel met z'n 2en gaan als romantisch nachtje weg. :+ Ik ben er 1x geweest en vond het prima te doen hoor. Eten was goed en gebak kwam van de bakker. <3 Het bed lag ook prima trouwens en de kamer was schoon.

Afgezien dan van die vechtpartij 's avonds maarja er wordt ook de hele dag gedronken... :#

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 16:58

Ik heb er 10 jaar terug voor mijn werk een paar weken gezeten.

Nou...het eten is om het nog netjes te zeggen niet te hachelen. Te gaar, slecht vlees, het zag er verlept uit.

Moet zeggen het is 10 jaar terug.

Maar al geven ze me geld toe...noooooit meer.

Kamers waren overigens prima. Goede bedden en alles schoon.

Maar dat eten....iiieeeuuuwwww!!!

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:00

Mars schreef:
Tokkie paradise is het, maar dat krijg je al snel met dat soort concepten. Het trekt een bepaald type volk, zoals anderen ook al opmerkten.

Dit is ook hetgeen ik gehoord heb van een aantal bekenden van mij die ernaar toe zijn geweest. Mij niet gezien dus (en zij gaan ook voor geen goud meer heen)!

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:02

Er zitten ook heel veel mensen zakelijk. Tokkie Paradise herkende ik dan weer niet zo. Moet zeggen dat wij er uiteraard door de weeks waren.

Overigens zou een “ander soort mensen” mij niet weerhouden om te gaan. Die mensen bijten je niet.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 21-10-19 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:03

Tsja het is in Almelo, wil niemand beledigen maar de mensen die daar komen, hmm..

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:03

ben er van het voorjaar geweest en het was echt heel leuk !
het is idd een beeeetje tokkie paradise, maar dat zijn ook gewoon mensen en is soms best vermakelijk om naar te kijken :o

kamers supernetjes en schoon, wij hebben ons 3 dagen non stop vermaakt. het uitgaansgedeelte is ook mooi gecentreerd in de barstraat en daar heb je verder niet veel last van.

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:05

Tokkie mensen kunnen ook wel heel erg gezellig en leuk zijn. Maar dan moet je er wel voor openstaan en niet altijd alles wat ze zeggen/doen heel serieus nemen :Y)

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:20

Petrichor schreef:
Tsja het is in Almelo, wil niemand beledigen maar de mensen die daar komen, hmm..


Alsof heel Almelo zo is :roll: het gros van de bewoners van deze stad wil er niet dood gevonden worden juist...

Jillz1
Berichten: 550
Geregistreerd: 25-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:37

Tja
Ben er jaren geleden geweest.
Eten is matig maar het uitgaan toen was wel leuk. Zat op zaterdag een topband die we nog op onze bruiloft hebben geboekt.
Doordeweeks en zondag is er geen bal aan.
Rest is niet zoveel aan.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:52

Een aantal jaar geleden met een bedrijfsuitje geweest. Eten viel zwaar tegen, koud, vies en niet voor herhaling vatbaar.
Er is genoeg te doen, maar moet er niet aan denken weer heen te gaan.
Er hangt een sfeer van zuipen, seks en vies eten. Alleen als je als grote groep gaat of bovenstaande graag doet is dit een succes, denk ik. :+

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:58

Mijn man is er een aantal weken geleden geweest met vrienden. Plaatsvervangende schaamte. Er werden mensen uit Preston Palace gezet. Hoop gedoe in de avond inclusief politie.

Kamers zijn oke, maar daar houdt het ook mee op.

Nou, mij niet gezien daar ;)

fohadie
Berichten: 4298
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:59

Ik vind het ook behoorlijk duur voor wat je krijgt. Mag het all inclusive zijn, maar dan nog. Moet je een hoop voor eten en drinken wil je het eruit halen?

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:15

Liselot schreef:
Petrichor schreef:
Tsja het is in Almelo, wil niemand beledigen maar de mensen die daar komen, hmm..


Alsof heel Almelo zo is :roll: het gros van de bewoners van deze stad wil er niet dood gevonden worden juist...

Oh nee hoor zeker niet elke inwoner van Almelo is zo. Echter staat Almelo er wel om bekend dat het niet een hele keurige stad is, dat kan ik dan ook alleen maar beamen.

Kabayo

Berichten: 13981
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:22

Oh wat apart om deze reacties te lezen. Ik dacht juist dat het een chique toko was :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101738
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 19:25

Ik wist wel dat er wat negatieve ervaringen zouden komen maar 90% is negatief...

Shenavallie
Berichten: 11576
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:29

NatasjavE schreef:
Er zitten ook heel veel mensen zakelijk. Tokkie Paradise herkende ik dan weer niet zo. Moet zeggen dat wij er uiteraard door de weeks waren.

Overigens zou een “ander soort mensen” mij niet weerhouden om te gaan. Die mensen bijten je niet.

Ze bijten niet inderdaad, maar zijn zo ontzettend luidruchtig...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:53

Shenavallie schreef:
NatasjavE schreef:
Er zitten ook heel veel mensen zakelijk. Tokkie Paradise herkende ik dan weer niet zo. Moet zeggen dat wij er uiteraard door de weeks waren.

Overigens zou een “ander soort mensen” mij niet weerhouden om te gaan. Die mensen bijten je niet.

Ze bijten niet inderdaad, maar zijn zo ontzettend luidruchtig...

Idd, ik kan (en wil) er niet zoveel mee

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:18

Petrichor schreef:
Liselot schreef:
]

Alsof heel Almelo zo is :roll: het gros van de bewoners van deze stad wil er niet dood gevonden worden juist...

Oh nee hoor zeker niet elke inwoner van Almelo is zo. Echter staat Almelo er wel om bekend dat het niet een hele keurige stad is, dat kan ik dan ook alleen maar beamen.


Pardon?
Almelo is niets slechter dan elke andere stad waar 1 of 2 volkse wijken zijn. In Hengelo, Enschede, Deventer en ga zo maar door wonen minstens zo veel tokkies ;)

Anoniem

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:32

Overal in Nederland wonen Tokkies. En waarom zou je als Almelose Tokkie in Preston Palace gaan logeren als je thuis kunt slapen? Het is ook niet bepaald half Almelo wat er zit ofzo. Dus wat heeft Almelo er eigenlijk mee te maken dan?

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:44

Logeren niet. Maar een avondje zo veel mogelijk zuipen terwijl je er op de fiets heen kunt met z'n allen is natuurlijk een goed plan :=

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:50

In Preston Palace komen wel degelijk veel mensen uit Almelo, het is niet alleen een hotel maar je kan er ook terecht voor andere leuke activiteiten dus logisch dat veel mensen uit Almelo die bijvoorbeeld een dagje willen zwemmen naar Preston Palace gaan. Bovendien is veel daar all inclusive dus lekker bezatten en met de fiets terug naar huis is wel heel gemakkelijk en goedkoop. :D

Ik heb nu de vraag even toegelicht, maar inderdaad heeft dit vrij weinig te maken met de vraag van TS.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 21-10-19 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt