Vluchten boeken, wat doe ik verkeerd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37271
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:39

Handbagage vaak idd een stuk maar inmiddels erachter als je bv heuptas of rugzak omdoet mits niet te vol deze eigenlijk wel toegestaan wordt.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:40

LadyMadonna schreef:
Nee helaas, ik heb al geschoven met de terugvlucht van zondag naar maandag, heb verder geen vrije dagen meer en dan kost het me nog meer....

Zijn er hier mensen die ervaring met wizzair hebben? Ik lees dat ze erg moeilijk kunnen doen met inchecken en handbagage?



Helaas, dan wordt het idd een duur grapje of heel vroeg reizen. Op de site van wizzair staat precies wat je mee mag nemen. Alles wat buiten de afmetingen valt, doen ze moeilijk over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:41

Als je je netjes houdt aan de regels qua afmetingen doen ze absoluut niet moeilijk. Als je je er niet aan houdt, dan doen ze ook niet moeilijk, maar leven ze gewoon terecht de regels na. Net als elke andere vliegmaatschappij.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:43

Dat is dan idd je enigste optie. Zou je 1 dag eerder gaan dan scheelt het al.
Verder geen ervaring met Wizzair. Handbagage zijn ze tegenwoordig overal moeilijk mee dus let echt goed op je afmetingen etc.

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Vluchten boeken, wat doe ik verkeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:45

Wizzair is niet heel moeilijk, zo lang je je maar aan de regels houdt mbt hoeveelheden die je mag meenemen.

barrymuis

Berichten: 916
Geregistreerd: 29-01-12
Woonplaats: oirsbeek (limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:45

maaikemuis schreef:
Hoe voller het vliegtuig, des te duurder worden de stoelen. Boek je ver van te voren op bepaalde dagen die niet populair zijn, dan is je vlucht spotgoedkoop. Boek je laat en is je vlucht op een populaire dag en tijd dan betaal je de hoofdprijs. Vandaar dat de ochtendvlucht goedkoper is.

Je doet waarschijnlijk niets fout, je timing is alleen duur....


Dit dus.
En die tijd die jij wil is al voor hun het vakantie seizoen.
Ik heb mijn vakantie geboekt in november voor juni vorige jaar was met € 134,- op en neer naar spanje. Heb toen een maand voor mijn vertrek gekeken en dat scheelde mij ook dik € 100,- meer. En het scheelt ook om door de week te vliegen en niet rond het weekend. Vluchten naar spanje zijn op dinsdag en donderdag het goedkoopst bij transavia dan.

Lolacabana

Berichten: 3359
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Vluchten boeken, wat doe ik verkeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:46


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 07:29

He he, het is gelukt. Maar puntje bij paaltje komt er wel weer 16€ per vlucht pp aan administratie kosten bij... [ -O-