Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 10:37

Felien_Kyra schreef:
Josien_ schreef:
Wij gaan waarschijnlijk volgende week toch last minute een paar dagen naar Saalbach, hopelijk kunnen we nog een paar mooie afdalingen maken!

Sneeuw was deze week van eind tot middelstation in ieder geval nog prima :D verder naar beneden toe wel snel slecht.


Er lijkt nu mogelijk weer wat sneeuw aan te komen, ik ben erg benieuwd :) !
Hoop wel dat mijn verkoudheid dan over is..

JudithO

Berichten: 7057
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 11:33

Hier ook sneeuw, en goede kwaliteit eindelijk! Vanmiddag even een rondje met de pony voor de slee, morgen dan maar een dagje gaan skiën. De wegen zijn nu drama dus vandaag is geen optie.

JudithO

Berichten: 7057
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 08:07

Gisteren dan toch eindelijk nog een dagje kunnen skiën! Ondanks de warme temperatuur lagen de pistes er echt heel goed bij. Na de lunch uiteraard wat snotterig maar zolang je op de pistes aan de noordkant en onder de bomen bleef had je daar geen last van.
Afbeelding

Afbeelding

Doubtless

Berichten: 8482
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 10:49

Mooi <3

Als iemand tips heeft voor volgend jaar qua accommodatie met kleine kinderen… wil graag iets met verwarmd zwembad en speel/opvang mogelijkheden O:)

lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 21:03

Doubtless schreef:
Mooi <3

Als iemand tips heeft voor volgend jaar qua accommodatie met kleine kinderen… wil graag iets met verwarmd zwembad en speel/opvang mogelijkheden O:)


Waar wij morgen heen gaan is mss wel wat. Ik weet alleen niet zeker of er opvang is. Gaan naar Peaks Place in Laax.

Earth

Berichten: 7915
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-24 13:22

Als je nog last minute wil gaan skiën moet je het nu doen. Er is ontzettend veel sneeuw gevallen op de meeste plekken in de Alpen. :=

opisop_shop

Berichten: 15059
Geregistreerd: 19-11-08
Woonplaats: Oostenrijk:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 16:41

Moet je nog maar zin in hebben met de temperaturen van de afgelopen tijd :')
Maar komende week wordt het hier weer kouder. Kitzsteinhorn zal denk ik heel mooi zijn nog.

Nathazzz

Berichten: 859
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: Oude Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-24 19:53

Wij hebben afgelopen week geboekt voor de 1e week van de kerstvakantie. We gaan naar Viehhofen. Kunnen met de gondel vanuit daar zo skigebied van Zell am See in en 5 min. met de skibus de andere kant op hebben we het gebied van Saalbach Hinterglemm tot de beschikking.

Voor ons de eerste keer in de kerstvakantie, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ik ga ervan uit dat het me beter vergaat dan de laatste wintersport, dat was op dag 2 een vroegtijdig einde vanwege een tibia plateau fractuur.

opisop_shop

Berichten: 15059
Geregistreerd: 19-11-08
Woonplaats: Oostenrijk:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:10

Nou inderdaad! Ben je weer helemaal hersteld?

Hier is het nu echt slecht weer, afgelopen weekend zaten we nog met 30 graden in de tuin en deze week valt er weer een aantal cm sneeuw in het dal :')

Nathazzz

Berichten: 859
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: Oude Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-24 19:30

Ja gelukkig wel, na een jaar zijn de schroeven verwijderd en na dat herstel geen last meer gehad.

Het was hier gisteravond ook heel even wit maar dan van een flinke hagelbui. :')

floorsil

Berichten: 2643
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 22:42

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar in de voorjaarsvakantie. Leuk vooruitzicht!