Leuke vakantie met hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Leuke vakantie met hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-17 13:23

Ik ben zelf erg fan van het "all-in hotel en platte rust in de zon"-concept als het op vakanties aankomt, maar mijn vriend wil deze zomer graag eens met de auto en met de hond op vakantie. Als compromis gaan we nu een weekje naar Egypte, en gaan we deze zomer dus een autovakantie doen.

Nu ben ik aan het rondkijken naar leuke opties. Ik wil liever niet helemaal afgezonderd in een gehuurd huisje zitten, een soort van vakantiepark met restaurant, bar, .. lijkt me leuker. Alle comfort moet aanwezig zijn (geen gemeenschappelijke douches e.d.) en de hond (Jack Russell) moet meekunnen.
Bestemming moet begin september zonzeker zijn en toch minimaal 23°.

Wie weet leuke concrete adresjes?

NZ92

Berichten: 3174
Geregistreerd: 23-06-09

Re: Leuke vakantie met hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:51

Kijk eens op www.villalesolivettes.be een prachtige locatie in de Ardennen! In het toeristische plaatsje la Roche. Ze zijn eigenlijk hotel met herberg. Maar ze verhuren ook 2 kleine studio's/appartementjes. Deze staan niet op de site maar zijn wel aanwezig! Erg leuk en gezellig. Je zit midden in het bos en op loopafstand van het dorp. Je loopt vanaf je appartement zo het bos in! En je zit aan een doodlopende weg. Honden zijn meer dan welkom en de NL sprekende eigenaresse is heel erg gastvrij. Stuur eens een email en informeer eens naar de appartementen.