Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Anne_V
Berichten: 125
Geregistreerd: 05-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:35

L_iek schreef:
_Anne_V schreef:
Slaughterhouse leek me te eng. Ik ga wel naar Wicked Woods, hoe was dat?


Vond ik ook fantastisch.


Nog tips voor mensen die snel schrikken? :+

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:36

Haha, voor mij kan het niet gek genoeg, dus denk dat ik niet echt tips heb. Wanneer ga je?

_Anne_V
Berichten: 125
Geregistreerd: 05-06-21

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:38

Morgen :):)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:02

Wij waren er de eerste dag en vonden het met zn alle een teleurstelling. We hadden er meer van gewacht. Ik vond het totaal niet eng en ben echt een schijterd. :') Iedereen moest in een treintje naar binnen bij de spook huizen. Hebben ook wel eens een paar minuten stil gestaan omdat de mensentrein niet doorliep.

We hebben wel genoten hoor! Maar dat doe je altijd met goed gezelschap. ;) Volgend jaar gaan we naar Bobbejaanland of MoviePark Germany. Hier gaan we niet meer naartoe.

_Anne_V
Berichten: 125
Geregistreerd: 05-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 22:59

Neverland schreef:
Wij waren er de eerste dag en vonden het met zn alle een teleurstelling. We hadden er meer van gewacht. Ik vond het totaal niet eng en ben echt een schijterd. :') Iedereen moest in een treintje naar binnen bij de spook huizen. Hebben ook wel eens een paar minuten stil gestaan omdat de mensentrein niet doorliep.

We hebben wel genoten hoor! Maar dat doe je altijd met goed gezelschap. ;) Volgend jaar gaan we naar Bobbejaanland of MoviePark Germany. Hier gaan we niet meer naartoe.


Ben je al is eerder met Halloween geweest naar die parken? Hoe was dat? Wij zoeken nog een leuk park voor volgend jaar namelijk. Dit jaar voor mij eerste keer met Haunted Houses :o

prugelpiet

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 17:15

Wij waren gister op Psychoshock na, vrij alleen in de spookhuizen. We zijn er wel om 4 uur smiddags al begonnen, omdat we de drukte iets voor wouden zijn. Zo gingen we ook om 20:30 al weer naar huis :')

Hoe was Camp of Curiosities? Wij waren aan het eind van de dag erg moe en er stond daar echt een belachelijk lange rij, dus daar zijn we niet heen geweest.

Wicked woods was leuk. Niet mega eng, maar misschien kwam dat ook omdat we toen al 3 spookhuizen hadden overleefd :Y) ik heb denk ik m’n ziel achter gelaten bij the Villa, die deden we als eerste en ik was er zo niet klaar voor _O-

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:58

Ik vond Camp of Curiosities echt een aanfluiting. Leek alsof ze maar snel wat neergezet hebben om een ‘nieuwe’ experience te hebben.