Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:49

Thanks! Morgen even langs lopen in De Koog... Kijken of ze open is komende week!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:27

Mag ik hier een brutale vraag stellen? In juni heb ik op Texel een haarband gekocht voor mijn dochter, zo'n 5 in 1 haarband die ook als sjaaltje te gebruiken is bij een winkeltje in De Koog. (Vlak bij restaurant Quinty's, er naast zelfs denk ik). Nu is zij deze kwijtgeraakt op school en is hij echt onvindbaar. Zelf ga ik in maart pas weer naar Texel..

Is er iemand die zou kunnen / willen kijken of ze hem daar nog hebben en hem naar mij op willen sturen? Foto kan ik per PB delen omdat ik mijn dochtertje niet op internet plaats :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 13:51

Hanafubuki schreef:
Mag ik hier een brutale vraag stellen? In juni heb ik op Texel een haarband gekocht voor mijn dochter, zo'n 5 in 1 haarband die ook als sjaaltje te gebruiken is bij een winkeltje in De Koog. (Vlak bij restaurant Quinty's, er naast zelfs denk ik). Nu is zij deze kwijtgeraakt op school en is hij echt onvindbaar. Zelf ga ik in maart pas weer naar Texel..

Is er iemand die zou kunnen / willen kijken of ze hem daar nog hebben en hem naar mij op willen sturen? Foto kan ik per PB delen omdat ik mijn dochtertje niet op internet plaats :)


Stuur je een PB

Anoniem

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:04

Dankjewel! :+:

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 20:02

We willen in week van 19 oktober een aantal dagen naar Texel gaan. In een huisje of hotel met familiekamer ivm 2 kleine kinderen.

Iemand tips? Betaalbaar en schoon!

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 20:29

Kijk eens op www.Koogerduin.nl Is van mn baas, ligt midden in De koog maar toch rustig. Afgeschermde tuin en parkeren op eigen terrein. Hij heeft momenteel veel annuleringen dus veel is weer vrij gekomen

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 20:55

Siersma schreef:
Kijk eens op https://www.Koogerduin.nl Is van mn baas, ligt midden in De koog maar toch rustig. Afgeschermde tuin en parkeren op eigen terrein. Hij heeft momenteel veel annuleringen dus veel is weer vrij gekomen


Dank, ik heb een mail naar hun verstuurd.
Op site staat niet aangegeven of er nog plek is. Ben benieuwd.

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:02

Siersma schreef:
Ja weet ik, maar die is dicht geloof ik. Gerda heet ze, zit in de koog op de nikadel. Anders is Bjoetie’s ook,goed, zit in den burg tegenover de apotheek


Vandaag bij Bjoeties geweest! Heel erg bedankt voor de tip. Echt zo blij met m'n haar!
Nog nooit zo tevreden bij een kapper weggegaan, dus nu komen we gewoon elke 3 a 4 maanden sowieso, kan ik naar de kapper :+

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:33

Muga goede reden om vaak naar t eiland te komen haha

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:48

Siersma schreef:
Muga goede reden om vaak naar t eiland te komen haha


Ja verhuizen vond m'n man te ver gaan :+ Wel geopperd haha, werken kan ik hier ook... Probleem is wat hij moet doen dan :')

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 21:54

Muga schreef:
Siersma schreef:
Muga goede reden om vaak naar t eiland te komen haha


Ja verhuizen vond m'n man te ver gaan :+ Wel geopperd haha, werken kan ik hier ook... Probleem is wat hij moet doen dan :')


Ik wil qel ruilen met je man hoor, wonen oo texel... ik had het wel geweten hahaha

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 06:47

Muga schreef:
Siersma schreef:
Muga goede reden om vaak naar t eiland te komen haha


Ja verhuizen vond m'n man te ver gaan :+ Wel geopperd haha, werken kan ik hier ook... Probleem is wat hij moet doen dan :')

Wel een grote zak met geld meenemen dan, is duuuuuur wonen hier

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:58

Zo midweek is geboekt :-)

Wie nog tips? Twee kinderen van 3 en 6 jaar gaan mee.

Ik dacht al aan; Ecomare, boottocht, sommeltjespad, hoeve vrij en blij.
Wat mogen we niet missen?

Evt restaurants welke de moeite waard zijn?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:34

Wij zitten alweer op de boot terug naar huis! :-(

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:34

Wij zitten alweer op de boot terug naar huis! :( |(

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:47

Jenny21 schreef:
Zo midweek is geboekt :-)

Wie nog tips? Twee kinderen van 3 en 6 jaar gaan mee.

Ik dacht al aan; Ecomare, boottocht, sommeltjespad, hoeve vrij en blij.
Wat mogen we niet missen?

Evt restaurants welke de moeite waard zijn?


Bij Oudeschild zit een leuk restaurantje in de haven, De compagnie, naast een grote speeltuin. De Cathatinahoeve heeft een speeltuin en speelzolder, lekker eten en pannenkoeken. Sjans, in De Koog is erg lekker eten maar niks als afleiding voor de Kids. Kaap Noord is lekker eten.
Waar verblijven jullie?

Anoniem

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:49

Ik vond de garnalentocht erg leuk om te doen :j

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 14:22

Wij stappen straks in de auto voor een weekendje Texel. Wil vanavond even makkelijk eten, iemand een tip voor een snackbar die een aanrader is?

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 16:43

Sharani schreef:
Wij stappen straks in de auto voor een weekendje Texel. Wil vanavond even makkelijk eten, iemand een tip voor een snackbar die een aanrader is?

Waar zit je? Kan wel een snackbar aanraden maar als je aan de andere kant van t eiland zit is dat een beetje lastig

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 21:29

Siersma schreef:
Sharani schreef:
Wij stappen straks in de auto voor een weekendje Texel. Wil vanavond even makkelijk eten, iemand een tip voor een snackbar die een aanrader is?

Waar zit je? Kan wel een snackbar aanraden maar als je aan de andere kant van t eiland zit is dat een beetje lastig



Haha of niet, hebben ze meteen het hele eiland gezien. :+

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:05

Hallo texel fans!
Ik en mijn aanstaande gaan in November trouwen en willen daarna een paar daagjes weg. Als ik vorig jaar vroeg waar wil je heen zei die texel om mij te pesten omdat ik naar Bali of iets dergelijks wilde.
Nu we het huwelijk in juni hebben moeten uitstellen en nu COVID nog steeds duidelijk aanwezig is gaan we dus in eigen land een paar dagen weg.

Nu lijkt texel ons fantastisch om heen te gaan.
Is het half november leuk daar? Wat te doen als het bv regent?
En wat kunnen jullie aanraden voor een bijzondere mooie romantisch hotel b&b of iets waar we kunnen overnachten?

Hoor graag alle tips thanks!

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:09

Siersma schreef:
Sharani schreef:
Wij stappen straks in de auto voor een weekendje Texel. Wil vanavond even makkelijk eten, iemand een tip voor een snackbar die een aanrader is?

Waar zit je? Kan wel een snackbar aanraden maar als je aan de andere kant van t eiland zit is dat een beetje lastig


Lees dit nu pas :o . Ben wel benieuwd naar je tip want we komen vaak op Texel.

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:37

HouVanUtopia schreef:
Hallo texel fans!
Ik en mijn aanstaande gaan in November trouwen en willen daarna een paar daagjes weg. Als ik vorig jaar vroeg waar wil je heen zei die texel om mij te pesten omdat ik naar Bali of iets dergelijks wilde.
Nu we het huwelijk in juni hebben moeten uitstellen en nu COVID nog steeds duidelijk aanwezig is gaan we dus in eigen land een paar dagen weg.

Nu lijkt texel ons fantastisch om heen te gaan.
Is het half november leuk daar? Wat te doen als het bv regent?
En wat kunnen jullie aanraden voor een bijzondere mooie romantisch hotel b&b of iets waar we kunnen overnachten?

Hoor graag alle tips thanks!

November is eigenlijk altijd een hele stille tijd op t eiland, hoe dit dit jaar is is nog afwachten ivm Corona. Hotel Texel is een aanrader, is een boutique hotel met een uitgebreide wellness en een goed restaurant. Anders Hotel Opduin, ligt op de duinen in De Koog en heeft prachtig uitzicht

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:43

Wij zijn ook als mini huwelijksreis naar Texel geweest en zaten toen in hotel Opduin. Prachtig en goed verzorgd hotel, vlakbij het strand. <3 Kijk ook even op hun website bij arrangementen, zitten mooie aanbiedingen bij. :)

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:57

Siersma schreef:
HouVanUtopia schreef:
Hallo texel fans!
Ik en mijn aanstaande gaan in November trouwen en willen daarna een paar daagjes weg. Als ik vorig jaar vroeg waar wil je heen zei die texel om mij te pesten omdat ik naar Bali of iets dergelijks wilde.
Nu we het huwelijk in juni hebben moeten uitstellen en nu COVID nog steeds duidelijk aanwezig is gaan we dus in eigen land een paar dagen weg.

Nu lijkt texel ons fantastisch om heen te gaan.
Is het half november leuk daar? Wat te doen als het bv regent?
En wat kunnen jullie aanraden voor een bijzondere mooie romantisch hotel b&b of iets waar we kunnen overnachten?

Hoor graag alle tips thanks!

November is eigenlijk altijd een hele stille tijd op t eiland, hoe dit dit jaar is is nog afwachten ivm Corona. Hotel Texel is een aanrader, is een boutique hotel met een uitgebreide wellness en een goed restaurant. Anders Hotel Opduin, ligt op de duinen in De Koog en heeft prachtig uitzicht


Te stil om er dan heen te gaan?