London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:26

Oke bedankt paddington, iemand tips van een hotel dicht bij het centrum zelf ? Hoeft geen grote Luxe te zijn het is enkel om er te slapen. Niet dat ik in de luizen van iemand anders wil slapen natuurlijk...

Dankje Yasmine! Ga vandaag nog een hoop zoeken qua hotels ook. Wil stiekem ook wel naar die harry potter studio gaan maar ga moeten zien of de genen die mee zijn dat ook zien zitten.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:28

Ik blijf altijd in Travelodge, dat is een goedkope keten die in heel Londen op verschillende plaatsen zit. http://www.travelodge.co.uk

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:56

Ga ik opzoeken en bekijken, dankje. Is echt wel zoeken zijn nu aan het rondvragen zodat we zeker zijn dat we met 2 zijn of met 3 of maximum 4. :D

Zie het wel zitten terug gaan naar Londen, ga volgend jaar ook met school normaal maar met school heb je veel te weinig vrijheid naar mijn idee (zoveel mogelijk in zo weinig mogelijk tijd).

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 13:53

Yasmine@ Zou je eventueel willen mee helpen met zoeken achter iets ? Ik vind wel redelijk goedkope maar geen idee wat goed is en mijn vriendin vind er ook, echt goede! Alleen kosten ze dan 60euro/persoon/nacht en dat moet goedkoper kunnen.

Ben anders al 200euro kwijt aan enkel eurostar en slaapverblijf. Ik kwam dit tegen, is dit iet ? http://www.budgetplaces.com/nl/eg_offer ... 9&guests=2

Zoals bovenstaande 78 pond en denk dat dit voor totaal is, dus iets van net geen 20euro per nacht per persoon. :?

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 07:00

Dan slaap je wel in stapelbedden in een slaap zaal als ik het goed bekijk..
Voor 21 euro meer heb je eigen kamer.. maar de locatie is prima ;)

Ik ken alleen die site niet.. ik boek altijd via booking.com maar die is nu
wel aan de prijs in jou reisperiode omdat er maar 2 maanden tussen zit en
vaak is het hoe vroeger je boekt hoe goedkoper...

Wij betalen voor begin Juli rond de 25 pond per persoon per nacht in ons hotel.
Dat is incl Engels ontbijt en met een douche op de kamer.
Plassen moeten we op de gang maar dat drukt de prijs ook uiteraard.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 08:50

@hetlevenwint: In Easy Hotel Victoria betaal je voor een kamer met eigen badkamer 49 pond per nacht. Heb je alles voor jezelf en ik vind het daar altijd zeer schoon en netjes. Zeer centraal op een kleine 5 minuten lopen van Victoria station. Zit geen ontbijt bij maar dat stelt toch meestal weinig voor en dit kan je ook zo kopen in alle koffiecorners in de buurt. Je bent in ieder geval per persoon ook maar omgerekend 28 euro per nacht kwijt. Ik ben ook in Easy Hotel Old Street geweest en ook dat is zeer goed bevallen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:08


Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 14:28

De eerste site ook al een tegengekomen.
Mijn probleem is vooral ja je hebt er van 29 per nacht maar weet totaal niet wat er goed zou zijn en wat niet.

_Lau@ Ga dat vanavond nader bekijken.

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 15:42

Dat probleem herken ik.. heb ook in een aantal hotels gezeten in Londen waar ik dacht 1x en nooit weer.

Maar googel eens op referenties van een Hotel naar je keuze en daar haal je veelal uit.

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 15:44

Ik vond Camden Market echt heel erg leuk!!
Echt een supergrote markt, waar ook veel te onderhandelen valt *\o/*
Heb daar echt mijn slag geslagen met shoppen!!

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 07:45

Camden Market/Town is idd een leuk stukje londen.
Als je door de commerciële bende heen kijkt kan je idd leuke spullen
scoren daar.

Ik loop liever in Camden dan op Oxfort street :')

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:57

hetlevenwint schreef:
Yasmine@ Zou je eventueel willen mee helpen met zoeken achter iets ? Ik vind wel redelijk goedkope maar geen idee wat goed is en mijn vriendin vind er ook, echt goede! Alleen kosten ze dan 60euro/persoon/nacht en dat moet goedkoper kunnen.

Ben anders al 200euro kwijt aan enkel eurostar en slaapverblijf. Ik kwam dit tegen, is dit iet ? http://www.budgetplaces.com/nl/eg_offer ... 9&guests=2

Zoals bovenstaande 78 pond en denk dat dit voor totaal is, dus iets van net geen 20euro per nacht per persoon. :?

De link die jij post is een hostel (jeugdherberg). Die zijn vaak maar 20 euro per nacht op een erg goede locatie, maar daar staat tegenover dat je in stapelbedden slaapt in een kamer met anderen. Dus je hebt geen privékamer en geen privébadkamer, maar hostels hebben altijd supertoffe woonkamers en een keuken waar je zelf kan koken. Ik blijf vaak in hostels omdat ik het super vind, heel goedkoop voor centrale locaties en vaak is het echt afgestemd op jongeren. Dus ik kan een hostel zeker aanraden :j Zeker als je nog jong bent. Anders zal je idd meer moeten betalen voor een echt hotel.

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:48

Iemand tips voor een leuk restaurant voor een afternoon (high) tea in Londen?

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:51

Leuke High tea en niet al te duur bij het Victoria & Albert museum. Eerst het 'lelijke' restaurant inlopen en dan links zijn paar mooie zalen waar ook nog live muziek is soms.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:45

Ik wil graag naar London eind juli. Liefst 2/3 dagen. Ik wil graag met een Rock tour mee (Queen, Beatles etc). Allerlei bekende plekken gaan ze dan langs met een bus. Soort tour door London dus.
Is er misschien iemand die mee wil? Ik zie er zo tegen op om alleen te gaan. Ben al wel voor hotels aan het kijken maar dat is best prijzig in London.

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 16:02

Jennifer_S schreef:
Leuke High tea en niet al te duur bij het Victoria & Albert museum. Eerst het 'lelijke' restaurant inlopen en dan links zijn paar mooie zalen waar ook nog live muziek is soms.


Oke bedankt, zal eens kijken of ze een website hebben.

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 16:28

hetlevenwint schreef:
Ja heb ook die bus bekeken, nu ben het allemaal aan het doorspelen aan een van de genen die zeker mee komt. Ook voor hotel en dergelijke.
Woon zelf dicht bij Kortrijk..

Verder had echt die harry potter studio niet moeten zien hier boven, o god. Alleen gaat dat zo een groot deel van de dag op slorpen hé |( . Is denk ik ook wel enorm de moeite ook met dat ik in de richting fotografie en film zit :) .

Dan neem je beter de Eurostar vanuit Lille Flandres (Rijsel) :)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:07

Suzanne F. schreef:
Ik wil graag naar London eind juli. Liefst 2/3 dagen. Ik wil graag met een Rock tour mee (Queen, Beatles etc). Allerlei bekende plekken gaan ze dan langs met een bus. Soort tour door London dus.
Is er misschien iemand die mee wil? Ik zie er zo tegen op om alleen te gaan. Ben al wel voor hotels aan het kijken maar dat is best prijzig in London.

Als je in het najaar gaat ga ik met je mee := die periode kan ik namelijk niet :=

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 23:18

Wat leuk dat ik een topic over Londen tegen kom! Ben er al 5 x geweest en elke x in de herfstvakantie. Hopelijk komend jaar weer! Mn moeder, zus en ik gaan altijd voor de musicals. We bezoeken dan 3 musicals. Ik ben gek op Covent Garden en Picadilly circus en ga graag naar the disney store, Hamley's en M&M's store.

Stefaaah

Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 13:48

Ik ben eigenlijk een stille meelezer :-) Niet dat ik alle pagina's heb gelezen, maar toch ;-)
Nu ga ik in juni met mijn vriend naar Londen (dat is ons plan toch...) en ik ben hier al veel hotelletjes tegenkomen. Maar ik vraag me af, zijn er ook plaatsen waar je je bagage kan laten staan tot in de namiddag of zo? Meestal moet je toch na je laatste ontbijt je spullen meepakken. Maar om dan nog een hele dag rond te lopen met mijn zak, zie ik niet echt zitten..
Iemand die hier iets mee over weet?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:13

Ik heb bij verschillende hotels geslapen, veelal kan je daar je bagage wel achterlaten. Per hotel verschild het of t bewaakt of onbewaakt is.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:51

Ik heb het ook al heel vaak gedaan :j Veel hotels hebben een apart bagagekamertje waar je je spullen mag achterlaten. Heb het ook wel eens in King's Cross gedaan, daar hebben ze een bewaakte bagage-opslagplaats voor £5/dag :)

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 16:24

Als ze plaatswisseling doen ofzoiets moetje ook zeker kijken! Het is echt heel grappig, van die soldaatjes op een paard die gewoon staan. Verder niks. En dan wisselen. Is echt grappig om te zien (:

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 16:29

Dat heet wisseling van de wacht ;)

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 16:52

Nog maar een week :D