Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 20:45

Hey allemaal! Ik had een vraag gesteld in een ander topic en werd doorverwezen naar hier. Ik zou graag een weekend Dinseyland Parijs willen doen samen met mijn vriend alleen hebben wij beide geen rijbewijs dus moet het via bus of trein. Ik kan er nergens echt uitkomen hoe duur een weekend met overnachting en heen en terugreis ongeveer zal zijn. Heeft iemand dit wel eens gedaan en kan mij informeren of iemand die het wel kan uitvinden?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 20:48

Ik was zo'n 75 euro kwijt voor heen en terug met de trein. Maar ik had heel vroeg geboekt en ik zat in het laag seizoen. Moet je even kijken op de thalys website. Voor een overnachting zou ik gewoon googlen en kijken waar het goedkoopst is.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 20:54

SavannahNx schreef:
Hey allemaal! Ik had een vraag gesteld in een ander topic en werd doorverwezen naar hier. Ik zou graag een weekend Dinseyland Parijs willen doen samen met mijn vriend alleen hebben wij beide geen rijbewijs dus moet het via bus of trein. Ik kan er nergens echt uitkomen hoe duur een weekend met overnachting en heen en terugreis ongeveer zal zijn. Heeft iemand dit wel eens gedaan en kan mij informeren of iemand die het wel kan uitvinden?


Www.google.nl
Dan de prijs voor de bus/trein & het hotel & het park optellen.
Dat kan je zelf toch ook wel?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:32

Keet schreef:
SavannahNx schreef:
Hey allemaal! Ik had een vraag gesteld in een ander topic en werd doorverwezen naar hier. Ik zou graag een weekend Dinseyland Parijs willen doen samen met mijn vriend alleen hebben wij beide geen rijbewijs dus moet het via bus of trein. Ik kan er nergens echt uitkomen hoe duur een weekend met overnachting en heen en terugreis ongeveer zal zijn. Heeft iemand dit wel eens gedaan en kan mij informeren of iemand die het wel kan uitvinden?


http://Www.google.nl
Dan de prijs voor de bus/trein & het hotel & het park optellen.
Dat kan je zelf toch ook wel?


Zo lekkere toon sla je aan meid. Bedankt hoor denk dat ik het zelf wel eventjes uitzoek want hoe iedereen reageert op zo’n vraag.... poeh.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:41

Nou nou. Volgens mij reageerde ik gewoon normaal op je vraag. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102003
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:41

Ik ga 1 juni met een vriendin. :D Logeren 2 nachten in het Kyriad hotel. Hebben vrijdag en zaterdag toegang tot het park. Gaan zondag na het ontbijt terug naar huis.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:44

Neverland schreef:
Nou nou. Volgens mij reageerde ik gewoon normaal op je vraag. :')


Ik vind je toontje niet zo lekker dus vandaar.

Vroeg me gewoon af of mensen datzelfde hebben gedaan en een totaalprijs voor mij hebben. Thats all.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:52

225 euro - 2 jaar geleden.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:54

Neverland schreef:
225 euro - 2 jaar geleden.


Voor 2 personen met heen en terugreis en overnachting? Dan valt het harstikke mee!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:55

Jep maar die prijs ga je echt niet meer vinden helaas. Ik had zelfs 3 dagen Disneyland.

Edit: of misschien met twee dagen wel.

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:56

Bellatrix schreef:
Ik ga 1 juni met een vriendin. :D Logeren 2 nachten in het Kyriad hotel. Hebben vrijdag en zaterdag toegang tot het park. Gaan zondag na het ontbijt terug naar huis.


Ah dat weekend is er ook iets speciaals te doen toch? Ik ben die zondag jarig en wilde ook maar volgens mij moesten we dan aardig dure extra kaartjes kopen.

Lumi

Berichten: 4440
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:57

Wij waren 700 voor drie voor een week kwijt. Dus valt ook heel erg mee. (En daar zat dus toegang voor het park ook bij)
We hadden wel een Airbnb en geen hotel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102003
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 22:00

L_iek schreef:
Bellatrix schreef:
Ik ga 1 juni met een vriendin. :D Logeren 2 nachten in het Kyriad hotel. Hebben vrijdag en zaterdag toegang tot het park. Gaan zondag na het ontbijt terug naar huis.


Ah dat weekend is er ook iets speciaals te doen toch? Ik ben die zondag jarig en wilde ook maar volgens mij moesten we dan aardig dure extra kaartjes kopen.


Ik heb geen idee? :=
Maar wij hebben zondag geen toegang tot het park, alleen vrijdag en zaterdag. Dat vinden we genoeg. We gaan zondag terug en willen wat vaker stoppen onderweg en de kleine dorpjes in. Camera gaat mee namelijk dus ik wil foto's maken. :D

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 22:15

Ah het heet de fandaze maar is alleen in de avond zo te lezen.

Tijdens het eerste evenement op zaterdag 2 juni 2018 in het Walt Disney Studios Park zullen meer dan 80 karakters aanwezig zijn, onder andere uit films en series die niet veel te zien zijn in de parken zoals Inside Out, Bolt en Ducktales. Er zal speciaal entertainment zijn met shows, merchandise, hapjes en de 'bekende' figuren zullen speciale kostuums dragen. Er zullen zelfs een aantal 'nieuwe' figuren deelnemen die nog nooit te zien zijn geweest waar dan ook ter wereld. De volgende shows en parades zullen te zien zijn:

Dance Your DuckTales Parade
Max Live! Getting Goofy With It!
Oh My, Ortensia!
Jumba & Pleakley’s Mission: Stitch!
PJ’s DJ Party
Oswald’s Sing-Along Challenge
The Farewell Street Party

Samy

Berichten: 11078
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 09:19

SavannahNx schreef:
Hey allemaal! Ik had een vraag gesteld in een ander topic en werd doorverwezen naar hier. Ik zou graag een weekend Dinseyland Parijs willen doen samen met mijn vriend alleen hebben wij beide geen rijbewijs dus moet het via bus of trein. Ik kan er nergens echt uitkomen hoe duur een weekend met overnachting en heen en terugreis ongeveer zal zijn. Heeft iemand dit wel eens gedaan en kan mij informeren of iemand die het wel kan uitvinden?


Je hebt ook reisorganisaties die dit aanbieden ;) Heb je gelijk alles in 1.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 09:41

Mijn ervaring is dat paketten bij Disney wel lonen. Twee maal anders gedacht en zelf hotel/airbnb geboekt. Eerste keer op 20 minuten rijden, is gewoon niet praktisch dat je op die lange zomerdagen niet even op je kamer kunt. En parking kost 35 euro pd.

Tweede keer kyriad met gratis parking. Ontbijt nog bijbetalen en rer (trein) was 7 euro enkele rit pp.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 10:16

poes schreef:
Mijn ervaring is dat paketten bij Disney wel lonen. Twee maal anders gedacht en zelf hotel/airbnb geboekt. Eerste keer op 20 minuten rijden, is gewoon niet praktisch dat je op die lange zomerdagen niet even op je kamer kunt. En parking kost 35 euro pd.

Tweede keer kyriad met gratis parking. Ontbijt nog bijbetalen en rer (trein) was 7 euro enkele rit pp.


Wij hadden bij het kyriad gratis ontbijt en gratis shuttle service naar het park.

Lumi

Berichten: 4440
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 10:24

poes schreef:
Mijn ervaring is dat paketten bij Disney wel lonen. Twee maal anders gedacht en zelf hotel/airbnb geboekt. Eerste keer op 20 minuten rijden, is gewoon niet praktisch dat je op die lange zomerdagen niet even op je kamer kunt. En parking kost 35 euro pd.

Tweede keer kyriad met gratis parking. Ontbijt nog bijbetalen en rer (trein) was 7 euro enkele rit pp.


Ik stapte bij de AirBNB gewoon gratis in de shuttlebus van het dichtstbijzijnde hotel :')

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 10:27

Dat is de andere kyriad :’)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 17:35

Verwarrend twee kyriads

Studios gaat uitbreiden met 3 gebieden. Benieuwd naar de planning

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102003
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 18:53

Ik wist ook niet dat er 2 waren...wij gaan naar diegene die ook shuttle service heeft.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 19:02

Ik ben echt heel benieuwd naar die drie nieuwe gebieden! Die tekeningen zag er goed uit! :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 19:14

Bellatrix schreef:
Ik wist ook niet dat er 2 waren...wij gaan naar diegene die ook shuttle service heeft.


Ik ontdekte het ook pas bij aankomst :D

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 19:33

Samy schreef:
SavannahNx schreef:
Hey allemaal! Ik had een vraag gesteld in een ander topic en werd doorverwezen naar hier. Ik zou graag een weekend Dinseyland Parijs willen doen samen met mijn vriend alleen hebben wij beide geen rijbewijs dus moet het via bus of trein. Ik kan er nergens echt uitkomen hoe duur een weekend met overnachting en heen en terugreis ongeveer zal zijn. Heeft iemand dit wel eens gedaan en kan mij informeren of iemand die het wel kan uitvinden?


Je hebt ook reisorganisaties die dit aanbieden ;) Heb je gelijk alles in 1.


Ja daar doelde ik op.

Samy

Berichten: 11078
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 21:53

SavannahNx schreef:
Samy schreef:

Je hebt ook reisorganisaties die dit aanbieden ;) Heb je gelijk alles in 1.


Ja daar doelde ik op.


De Jong Intra, D-Reizen, Vrijuit, Oad.
Ik heb het nooit gedaan en voor mij had het ongunstig geweest ivm prijs aangezien ik nu goedkoper (zonder benzine 253 voor 3 dagen) uit ben dan als ik met een organisatie had gegaan. Alleen kies ik er dus bewust voor om met de auto te gaan. Trein heb ik ook naar gekeken, maar je moet toch overstappen en dan kies ik liever zelf mijn eigen route.