Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:39

Maar van veel disney hotels moet je ook een eind lopen naar het park of met de shuttle bus? Sommige hebben niet eens een shuttle bus. Kan je net zo goed bij een hotel in de buurt die aangesloten is op de shuttledienst.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:50

Keet schreef:
Maar van veel disney hotels moet je ook een eind lopen naar het park of met de shuttle bus? Sommige hebben niet eens een shuttle bus. Kan je net zo goed bij een hotel in de buurt die aangesloten is op de shuttledienst.


ze hebben allemaal een shuttle bus, behalve davey crocket, maar dan heb je gratis parkeren..
davey crocket kun je de kosten weer laag houden door zelf te koken.

alleen de partnerhotels (die ook aardig aan de prijs zijn) hebben ook een shuttledienst.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:58

Wij willen volgend jaar september gaan als dl bijna 3 is. Hopelijk vind ze het ook leuk

Lumi

Berichten: 4440
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 18:32

Partnerhotels zijn uiteraard ook prima :j

Het gaat in dit geval om de afstand van een AirBNB tot een shuttlebus (die je eigenlijk niet mag gebruiken maar toch doet := ).
Door een wijk lopen in het donker is anders dan door een park lopen.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 00:57

Lienie_F schreef:
Partnerhotels zijn uiteraard ook prima :j

Het gaat in dit geval om de afstand van een AirBNB tot een shuttlebus (die je eigenlijk niet mag gebruiken maar toch doet := ).
Door een wijk lopen in het donker is anders dan door een park lopen.


tot ze je je kaartje van het hotel moet laten zien of de sleutel en dan sta je ver van disney af, zonder vervoer?

ik zou zelf dat risico liever niet nemen. ik weet niet of je al een airbnb op het oog hebt, maar er zijn niet zo heel veel partner hotels.. en laten we wel zijn, de verhuurders van de airbnb's zijn ook niet gek en weten wel waarom je specifiek daar wilt zitten.. daar zijn dan ook de prijzen naar..

dan kun je wellicht nog beter in parijs, buitenwijken van parijs gaan zitten en met paris visite reizen..
disney ligt binnen de 5 zones.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 08:09

Marrie_L schreef:
De hotels van Disney zelf ja. Ik kwam ook niet verder dan dat telefoonnummer, maar hoopte dat het ergens wel bekend was en jullie dat toevallig zouden weten. Dat scheelt telefoneren :=

Nadir, omdat ik een nog geldige jaarpas heb, waarmee er voor 39 euro per dag extra kaartjes kunnen worden gekocht, en we daardoor eigenlijk geen toegang hoeven te regelen. We willen wel in een Disneyhotel, want in een appartement in de buurt kom je dan weer te zitten met vervoer/eventueel de pendelbus en laatste stuk lopen, maar 's avonds in het donker terwijl het glad is, want begin januari is er vast sneeuw, is dat niet zo'n aantrekkelijke optie.


Kijk eens naar Hotel Hipark in Serris. Gratis pendelbus stopt voor de deur en wandeldend is het ook echt prima te doen, maar hoeft dus niet. Het is een heel fijn hotel, vlakbij leuke eettentjes en een heel groot winkelcentrum. Echt een aanrader. :j

Edit: wat ik had begrepen, was dat de disney hotels zonder kaartjes vrij duur zijn. Je krijgt maar een laag percentage korting, maar dat is van horen zeggen. Een belletje is zo gepleegd!

VanessaSH
Berichten: 675
Geregistreerd: 12-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:35

Ik ga dit weekend naar parijs met de auto, maar nu vroeg ik mij af hoeveel de tol nou kost, Ik zie verschillende prijzen verschijnen op internet.

Kan je daar contant betalen zonder dat je gepast geld heb? Zodat je je wisselgeld terug krijgt zeg maar?
En kan je in het park zelf betalen met een bankpas van hier waar Maestro op staat?

Babsiej

Berichten: 6241
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:37

Wij betaalden 12,10 op de heenweg en 16,10 op de terugweg ... wij hebben betaald met creditcard dus weet eigenlijk niet of contant kan..

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 20:57

16,10 is het. Marstro in het park kan!

Biebz

Berichten: 5520
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:01

Ik ga 18 dec voor het eerst in mijn leven naar Disneyland <3
Gekregen voor mijn verjaardag, ik voelde me even een klein kind die het mooiste kado ooit kreeg <3

Mensen tips voor die dag? Het gaat ons niet zo zeer om de attracties, maar wat mag je niet gemist hebben?

Lumi

Berichten: 4440
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:03

De shows. Zorg dar je er daar zoveel mogelijk van ziet :)

En Pirates of the Carribean, die attractie is ook heel erg gaaf :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:03

Alles :D gewoon fijn rondwandelen :j parade en eindshow zeker doen. Winkeltjes en lekker lopen. Ga je naar 1 park of beide? 1 dag?

Biebz

Berichten: 5520
Geregistreerd: 25-06-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:05

Hebben tickets voor beide parken, 1 dag.
Dag erna hebben we nog een dagje in parijs zelf :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:09

Ik zou starten in studio’s dan. Zorg dat je er bent als het opengaat en haal meteen een fast pass bij ratatouille of ga erin als het nog rustig is. Crush coasters is ok maar vaak eeuwen aanschuiven. Wij hebben hem vorige keer overgeslagen. De towers en de tram vind ik hier leuk. En rock & roller coaster :D de autoshow is heel spectaculair.

Dan in Disney: pirates, thunder mountain, small world, peter pan, space mountain en Indiana Jones vind ik leukst.

Met 1 dag zul je keuzes moeten maken dus op voorhand beetje inlezen, plannen bekijken en shortlist maken helpt.

VanessaSH
Berichten: 675
Geregistreerd: 12-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:10

poes schreef:
16,10 is het. Marstro in het park kan!


en met tol ook?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:16

Dacht het wel maar niet zeker. Maar cash of maestro zal wel kunnen.

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:18

Lienie_F schreef:
De shows. Zorg dar je er daar zoveel mogelijk van ziet :)

En Pirates of the Carribean, die attractie is ook heel erg gaaf :D

Dit inderdaad :D
En Ratatouille is ook erg gaaf.

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 22:10

Ratatouille werd ik zo misselijk van :+ Ik kan in elke achtbaan en vind ze ook allemaal tof (vooral die Rock and Rollercoaster), maar in 3D ronddraaien was niks voor mij. En Buzz Lightyear is ook altijd leuk!

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 22:35

VanessaSH schreef:
poes schreef:
16,10 is het. Marstro in het park kan!


en met tol ook?


Met tol is dat ook geen enkel probleem. :)

Booooo
Berichten: 6516
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 16:00

Biebz schreef:
Ik ga 18 dec voor het eerst in mijn leven naar Disneyland <3
Gekregen voor mijn verjaardag, ik voelde me even een klein kind die het mooiste kado ooit kreeg <3

Mensen tips voor die dag? Het gaat ons niet zo zeer om de attracties, maar wat mag je niet gemist hebben?


Je komt 1 dag na mij! Ik ben er tot de 17e :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:08

Nog 27 dagen. *\%/*
Hoopte eigenlijk dat er al iets van tijden van de shows en parades op de site staan maar helaas.

Oh en kreeg te horen dat de dag voor vertrek mijn school een herexamen heeft gepland. :\

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:12

Neverland schreef:
Nog 27 dagen. *\%/*
Hoopte eigenlijk dat er al iets van tijden van de shows en parades op de site staan maar helaas.

Oh en kreeg te horen dat de dag voor vertrek mijn school een herexamen heeft gepland. :\

Dan gaan we tegelijk Haha!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:14

Ook via Veronica? :P

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 19:35

Wij ook haha :')

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:42

Ik ga als het goed is in November naar Disney :D. Ga een abonnement kopen maar twijfel nog over de magic flex of de magic plus. De mensen waar ik mee ga hebben een Infinity of nog de oude Dream, dus hebben magic hours. De magic flex heeft die niet...