Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 18:09

Ik vind het logisch dat ze alles in januari nu doen. Rustigste maand eruit. Draaien ze minder verlies op dan dat ze het in het hoogseizoen doen lijkt me. Volgende maand is weer (bijna) alles open :D

BloemBloem

Berichten: 16600
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:26

Argai schreef:
Ik vind het logisch dat ze alles in januari nu doen. Rustigste maand eruit. Draaien ze minder verlies op dan dat ze het in het hoogseizoen doen lijkt me. Volgende maand is weer (bijna) alles open :D


Wij gaan eind februari :-)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:09

Hadden jullie het nieuws gelezen? Was een man aangehouden bij het Disney hotel die twee vuurwapens op zak had. Staat op nu.nl

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:11

goede controle dus..

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:13

Beveiliging werkt dus naar behoren.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:04

Goed dat ze 'm gepakt hebben. Wel een beetje een eng idee. Wat had hij ermee willen doen?

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:18

ik denk de badkamer schoonmaken

zonder gekheid, dat zullen we niet weten..

als hij verklaart:
omdat ik mijzelf wil beschermen indien nodig..
dan is dat zijn verklaring.

iedereen weet inmiddels wel dat je de parken zelf niet binnen kunt komen met wapens.
laat staan met vuurwapens..

dus of hij nu wat wilde uitstunten in dat hotel,
een familiedrama had willen starten
of aandacht wilde trekken..


er zijn meer gekken in de wereld die zichzelf voorzien van wapens en denken dat je daar mee rond mag lopen... Feit dat hij er vrolijk mee door een poortje wandelt, getuigd niet van enig intelligentie.
had het in je auto gelaten en later op de avond naar binnen hengelen vanuit je kamer raam bij wijze van spreken.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:25

Haha......

Het kan inderdaad van alles zijn. Gelukkig is er niets gebeurd.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:01

Vinden jullie het waard om 90 minuten te wachten voor crush coaster als je er nog nooit in bent geweest?
Wij vertrekken woensdag en ben een beetje de wachttijden in de gaten aan het houden := Maar ik vind 90 minuten voor een niet-fastpass attractie best lang

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:05

Vind ik ook. Persoonlijk zou ik dat niet doen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:07

Toen wij er waren was het 120 min...... hebben het niet gedaan :n

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:16

Ik vond hem wel leuk eigenlijk! Beetje afhankelijk hoe lang de andere rijen zijn. Wij zijn er 5 dagen, dus die 90 minute vallen dan wel mee.

DenK4ever

Berichten: 3284
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: Almere city

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:23

Argai schreef:
Vinden jullie het waard om 90 minuten te wachten voor crush coaster als je er nog nooit in bent geweest?
Wij vertrekken woensdag en ben een beetje de wachttijden in de gaten aan het houden := Maar ik vind 90 minuten voor een niet-fastpass attractie best lang


Ik snap echt werkelijk niet dat die atractie nog steeds geen fastpass heeft!!
Of een single riders rij...

Ik vind 90 minuten ook echt te lang, maar hij is wel echt heel leuk!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:24

DenK4ever schreef:
Argai schreef:
Vinden jullie het waard om 90 minuten te wachten voor crush coaster als je er nog nooit in bent geweest?
Wij vertrekken woensdag en ben een beetje de wachttijden in de gaten aan het houden := Maar ik vind 90 minuten voor een niet-fastpass attractie best lang


Ik snap echt werkelijk niet dat die atractie nog steeds geen fastpass heeft!!
Of een single riders rij...

Ik vind 90 minuten ook echt te lang, maar hij is wel echt heel leuk!



Hij zou ook wel in het hotelbezoekers-vroegeochtend aanbod mogen komen. Weet wel, die attracties die twee uur voor openingstijd van het park open gaan voor de hotelgasten. Volgens mij zit daar verder nu alleen Big Thunder Mountain en Space Mountain en wat kids dingen in.

BloemBloem

Berichten: 16600
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:28

Wij zijn nu ook aan het aftellen :), 25 februari is het dan eindelijk
zo ver :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:45

Volgens mij heeft het wel een single riders rij, maar ik vind het niet zo leuk om alleen in een attractie te gaan :+

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 00:03

Nee crush heeft geen Single riders, maar zijn ook maar coaches waar 4 man in past dus is makkelijk op te vullen. Als je daar een fastpass introduceert word de normale rij nog langer, weet niet of het dan interessant is. Tenzij ze echt maar weinig fastpasses uitgeven, de capaciteit van Crush is gewoon zo laag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 00:13

Wij gaan altijd in de castleclub, we hebben dan VIP- fastpasses die overal alle dagen onbeperkt geldig zijn. Dat is zo fantastisch.
Ik ben 1x normaal gegaan, dan sta je de hele dag alleen maar in de rij, dat is niet te doen. Met die passen en babyswitch kun je flink wat attracties pakken. Wel achterlijk dat voor dat geld je in de castleclub nog wel je diners apart extra moet betalen :')
Wel grappig eten trouwens..

Afbeelding

En ik vraag me af welke mafkees dit kasteeltje voor dat geld gaat kopen 8)7

Afbeelding

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 01:22

:oo
Pfff, belachelijke prijs! Wel een mooi kasteel.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:07

_Marjon_ schreef:
Nee crush heeft geen Single riders, maar zijn ook maar coaches waar 4 man in past dus is makkelijk op te vullen. Als je daar een fastpass introduceert word de normale rij nog langer, weet niet of het dan interessant is. Tenzij ze echt maar weinig fastpasses uitgeven, de capaciteit van Crush is gewoon zo laag.


Ik lees overal dat ze wel single riders hebben? Maar ik denk ook inderdaad dat die rij vrij weinig nut heeft

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 18:34

Argai schreef:
Vinden jullie het waard om 90 minuten te wachten voor crush coaster als je er nog nooit in bent geweest?
Wij vertrekken woensdag en ben een beetje de wachttijden in de gaten aan het houden := Maar ik vind 90 minuten voor een niet-fastpass attractie best lang

Je moet er gewoon naartoe zodra hij opent, dan is de wachtrij niet zo lang. Met wat mazzel kan je er twee keer in voordat de wachtrij te lang wordt. Ik ben er 4-5 keer in geweest en heb nooit langer dan 20 minuten in de rij gestaan. :)

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:23

crushcoaster..

het leukste vind ik de wachtruimte binnen en het eerste stukje van de baan.. na het eerste stukje vind ik de baan verder niet heel bijzonder.
maar om daar 90 minuten voor te wachten... als je er nog nooit in geweest bent en drie dagen naar Eurodisney gaat.. JA, zeker doen.. leuk, je 'moet' eigenlijk alles gewoon doen, of het nu leuk lijkt of niet. gaat om de ervaring en de sfeer toch?

crushcoaster heeft volgens mij sinds 2014 een single riders rij.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:46

Argai schreef:
_Marjon_ schreef:
Nee crush heeft geen Single riders, maar zijn ook maar coaches waar 4 man in past dus is makkelijk op te vullen. Als je daar een fastpass introduceert word de normale rij nog langer, weet niet of het dan interessant is. Tenzij ze echt maar weinig fastpasses uitgeven, de capaciteit van Crush is gewoon zo laag.


Ik lees overal dat ze wel single riders hebben? Maar ik denk ook inderdaad dat die rij vrij weinig nut heeft


Ik kan het me niet herinneren, als in heb er nooit een aparte rij gezien. Misschien recent toegevoegd dan? Disney heeft niet veel single rider lines, weet dat Ratatouille er toevallig een heeft.

Edit, zie bovenstaand bericht, sinds 2014. Ik ben februari 2014 voor het laatst geweest. Dat zou het kunnen verklaren.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 23:18

Jahoor, die heeft zeker een single rij!! Alleen gaan de karretjes per vier, dus de single rij gaat ook niet supervlot. Ik vond het echt een leuke attractie! :D

Lumi

Berichten: 4440
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 23:20

Wij zijn nu aan het kijken naar de goedkoopste manieren om drie dagen naar Disneyland te kunnen. Nou blijkt dat het goedkoper is om een jaarkaart te nemen dan om voor drie dagen te betalen. Echter moet je die van tevoren al halen, dat kan niet op dat moment zelf.
Gelukkig hebben we kennissen die in het voorjaar naar Disneyland gaan en die ze wel willen halen, maar hier heb ik nog wel wat vragen over.
Want kun je jaarkaarten voor anderen halen? En zit er een limiet aan het aantal kaarten die gehaald kunnen worden?
En daarnaast, misschien wel de belangrijkste: Staan er lange rijen bij de kaarten? Het is namelijk nogal zonde van de tijd van onze kennissen als zij voor ons lang in de rij moeten staan.

Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen :)

edit: laat maar, via de belgische site zijn de tickets online te bestellen :) (is misschien ook een aanrader voor de mensen die nog gaan)