Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:42

Zag ook pasta en pizza dat vind ik ook nog wel lekker :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:43

Hier ook al de dagen aan het aftellen - 35! Maar kom er nu net achter dat als wij gaan dat de helft van Frankrijk vakantie heeft. Hopelijk gaan ze allemaal op ski vakantie :')

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:14

Haha Argai, wanneer ga jij? Volgens mij zitten wij met hetzelfde probleem.

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:28

xNathaliee schreef:
Graag gedaan! Hoop dat het weer een beetje goed is. Ben al aan het aftellen, nog 58 dagen :) Hoelaat gaan jullie erheen?

Verder nog een algemene vraag waar is leuk om te avondeten in het park?


We weten nog geen precieze tijd maar ik denk dat we hier in de ochtend wegrijden Zodat we een halverwege de middag daar zijn, en dan willen we de trein pakken naar Parijs om daar dingen te doen. Za en zo dan Disney en zondagavond weer terug. Ik hoop dat we de auto daar kunnen laten staan zondag na het uitchecken.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:29

Wij gaan op 10 februari. Jullie? Ook in februari? :)

BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:37

Wij gaan ook in februari, ons dochtertje weet nog van niks. Ze wordt gek :D

Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:40

Die bij Pirates is The blue lagoon, die is vrij prijzig!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:53

BloemBloem schreef:
Wij gaan ook in februari, ons dochtertje weet nog van niks. Ze wordt gek :D


Wat leuk zeg! Wanneer ga je het zeggen? :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:04

Annette's Diner is ook leuk en lekker.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 07:45

Argai schreef:
Wij gaan op 10 februari. Jullie? Ook in februari? :)

Jup, de 12e.

BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 08:12

Argai schreef:
BloemBloem schreef:
Wij gaan ook in februari, ons dochtertje weet nog van niks. Ze wordt gek :D


Wat leuk zeg! Wanneer ga je het zeggen? :)


2 nachten van tevoren.
Ze is 4, en 2 nachten duren al te lang :D

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 09:13

Ik wil best wat uitgeven Disney is nou eenmaal duur en we eten alleen de zaterdagavond in het park. Denk dat wij vrijdag ook wel Parijs in gaan om daar te eten :) wij gaan zo rond 10 uur in de ochtend rijden.

BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 10:03

Wij hebben een aanbieding gekozen, waar het ontbijt en
avondeten bij inbegrepen zit. Ja, je zal dan wel kunnen kiezen
uit een hamburger of een hamburger :D, maar so be it, het zijn daar
over het algemeen toch alleen maar vreetschuren :D :+

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 10:39

Leuke vooruitzichten hier! Zou er ook wel weer zin in hebben.
Dit jaar is er helaas veel gesloten, wat me toch wel tegen houdt. Daarentegen zullen er misschien wel hele gave aanbiedingen langs komen. Dus ik hou het wel in de gaten.

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 11:20

Voor zover ik kon zien zijn qua grote attracties zijn The big thunder mountain en Rock 'n Roller coaster dicht tijdens mijn verblijf. Ik hou niet va The big thunder mountain en mijn vriend niet van Rock 'n Roller coaster dus dat komt nog eens goed uit :=

Babsiej

Berichten: 6244
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 11:24

Rock 'n Rollercoaster is zooooo gaaf <3 We zijn er denk ik wel 15 keer in geweest :D

BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 11:27

Die 2 attracties zijn toch niets voor mijn dochter.
It's a small world is alweer open, alleen peter pan is dicht, die had
ook leuk geweest voor haar, maar ja.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 11:53

Weet iemand hoe het inchecken daar werkt? Wij komen rond 10:00 uur aan en inchecken moet om 15:00. Kan je dan ook nog later inchecken of moet je echt om 15:00 daar aanwezig zijn?

Edit: er staat vanaf. Weet iemand tot hoe laat je dan kan inchecken? :+

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:05

Zou je even moeten kijken hoeveel uurs receptie er is, of even bellen hoelaat je wel verwacht te zijn.

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:34

Welk hotel ga je Argai? Wij konden een uur eerder al inchecken. We hadden vrij snel gereden en dachten goh, we proberen het gewoon. Kamer was klaar, dus konden zo inchecken. Kregen bij het inchecken trouwens ook pas de pasjes voor toegang park, weet niet of dat bij jullie ook zo is.

Lumi

Berichten: 4441
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 10:47

Hallo, sorry dat ik hier zo kom binnenvallen maar met al die pagina's is het niet te doen om terug te lezen. Ik ga in de zomervakantie met vriendinnen naar Parijs en Disneyland, maar we zien inmiddels door de bomen het bos niet meer. Daarom hoopte ik dat jullie misschien wat tips hebben.

Allereerst, gaan we twee of drie dagen naar Disneyland? Het is behoorlijk prijzig, dus een derde dag blijven terwijl we eigenlijk uitgekeken zijn zou zonde zijn, maar andersom ook natuurlijk. Iemand een idee hoe lang je daar rond kunt lopen?

Daarnaast, waar verblijven we? We willen in ieder geval in een hotel slapen, maar wat zijn goede hotels? (We zijn natuurlijk studenten, dus het mag ook niet al te duur zijn).
Is het verstandig om een hotel in Parijs (bij het centrum) te nemen en dan op en neer te gaan naar Disneyland? Of kunnen we beter eerst een hotel bij Disneyland nemen en dan later in de week verplaatsen?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen met deze vragen en misschien ook nog tips hebben voor alle dingen waar wij zelf nog niet aan gedacht hebben. Alvast bedankt!

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 11:33

Lienie_F schreef:
Hallo, sorry dat ik hier zo kom binnenvallen maar met al die pagina's is het niet te doen om terug te lezen. Ik ga in de zomervakantie met vriendinnen naar Parijs en Disneyland, maar we zien inmiddels door de bomen het bos niet meer. Daarom hoopte ik dat jullie misschien wat tips hebben.

Allereerst, gaan we twee of drie dagen naar Disneyland? Het is behoorlijk prijzig, dus een derde dag blijven terwijl we eigenlijk uitgekeken zijn zou zonde zijn, maar andersom ook natuurlijk. Iemand een idee hoe lang je daar rond kunt lopen?

Daarnaast, waar verblijven we? We willen in ieder geval in een hotel slapen, maar wat zijn goede hotels? (We zijn natuurlijk studenten, dus het mag ook niet al te duur zijn).
Is het verstandig om een hotel in Parijs (bij het centrum) te nemen en dan op en neer te gaan naar Disneyland? Of kunnen we beter eerst een hotel bij Disneyland nemen en dan later in de week verplaatsen?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen met deze vragen en misschien ook nog tips hebben voor alle dingen waar wij zelf nog niet aan gedacht hebben. Alvast bedankt!


Hoi,
Ik ben een aantal terug met mij vriend 3 dagen geweest. 1 dag Parijs, 2 dagen Disney. Dit vond ik oke, het park was tot 23:00 open geloof ik. Wij verbleven toen in Parijs zelf. Het was goedkoper dan in een Disney hotel maar het had voor ons wat nadelen waardoor ik nu met een vriendin heb gekozen voor het kyriad hotel, en vanuit daar op de eerste dag naar Parijs, en 2 dagen naar het park.

De nadelen van een hotel in Parijs vond ik: je moet eerst naar het laatste metrostation dat over gaat naar een trein station (op de rand van Parijs centrum) vanaf daar duurt de trein nog zeker zo'n 30/40 min als ik het goed heb. De prijs was hiervan 15 euro pp en ik weet niet meer of dat enkel of retour was, ik denk enkele reis. Op de terugweg van Disney naar Parijs, was het de laatste trein die we na Disney dreams hebben kunnen halen. Als wij niet gerend hadden, stonden we op het station zonder een trein gehaald te hebben. Deze trein was overvol, het eerste station in Parijs werd iedereen er uit gehaald, maar een reden ook geen metro's meer, dus je moet zelf dan kijken hoe je bij je hotel komt. Wij hebben een taxi gepakt, goed te doen maar niet het meest relaxte om dat rond een uur of 1 snachts onverwachts te regelen tussen al die mensen uit de trein die ook een taxi wilde enz.

2 dagen in de zomer in Disney is wel oke, maar weet dat je lang in de rij staat. Wij hebben niet alles kunnen doen maar we vonden het goed.

Bedenk je ook, er wordt veel gezakkenrold in Parijs metro, ik spreek uit ervaring. Ik ben altijd met zulke dingen bezig en dacht dat overkomt mij niet maar nu was ik de sjaak en ik kan je vertellen ze zijn zo snel en goed dat je het niet door hebt.

Het wil trouwens niet zeggen dat deze nadelen bij iedereen zo zijn, misschien hadden wij gewoon pech met de trein en het zakkenrollen.

Overweeg de trein/metro kosten wel goed, want je bent dan 30pp alleen aan de trein kwijt per dag, dus 60 voor beide dagen, misschien zitten jullie als je dat bij elkaar legt wel bij een park als David crocket?

Lumi

Berichten: 4441
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:18

Danique07 schreef:
Lienie_F schreef:
Hallo, sorry dat ik hier zo kom binnenvallen maar met al die pagina's is het niet te doen om terug te lezen. Ik ga in de zomervakantie met vriendinnen naar Parijs en Disneyland, maar we zien inmiddels door de bomen het bos niet meer. Daarom hoopte ik dat jullie misschien wat tips hebben.

Allereerst, gaan we twee of drie dagen naar Disneyland? Het is behoorlijk prijzig, dus een derde dag blijven terwijl we eigenlijk uitgekeken zijn zou zonde zijn, maar andersom ook natuurlijk. Iemand een idee hoe lang je daar rond kunt lopen?

Daarnaast, waar verblijven we? We willen in ieder geval in een hotel slapen, maar wat zijn goede hotels? (We zijn natuurlijk studenten, dus het mag ook niet al te duur zijn).
Is het verstandig om een hotel in Parijs (bij het centrum) te nemen en dan op en neer te gaan naar Disneyland? Of kunnen we beter eerst een hotel bij Disneyland nemen en dan later in de week verplaatsen?


Ik hoop dat jullie kunnen helpen met deze vragen en misschien ook nog tips hebben voor alle dingen waar wij zelf nog niet aan gedacht hebben. Alvast bedankt!


Hoi,
Ik ben een aantal terug met mij vriend 3 dagen geweest. 1 dag Parijs, 2 dagen Disney. Dit vond ik oke, het park was tot 23:00 open geloof ik. Wij verbleven toen in Parijs zelf. Het was goedkoper dan in een Disney hotel maar het had voor ons wat nadelen waardoor ik nu met een vriendin heb gekozen voor het kyriad hotel, en vanuit daar op de eerste dag naar Parijs, en 2 dagen naar het park.

De nadelen van een hotel in Parijs vond ik: je moet eerst naar het laatste metrostation dat over gaat naar een trein station (op de rand van Parijs centrum) vanaf daar duurt de trein nog zeker zo'n 30/40 min als ik het goed heb. De prijs was hiervan 15 euro pp en ik weet niet meer of dat enkel of retour was, ik denk enkele reis. Op de terugweg van Disney naar Parijs, was het de laatste trein die we na Disney dreams hebben kunnen halen. Als wij niet gerend hadden, stonden we op het station zonder een trein gehaald te hebben. Deze trein was overvol, het eerste station in Parijs werd iedereen er uit gehaald, maar een reden ook geen metro's meer, dus je moet zelf dan kijken hoe je bij je hotel komt. Wij hebben een taxi gepakt, goed te doen maar niet het meest relaxte om dat rond een uur of 1 snachts onverwachts te regelen tussen al die mensen uit de trein die ook een taxi wilde enz.

2 dagen in de zomer in Disney is wel oke, maar weet dat je lang in de rij staat. Wij hebben niet alles kunnen doen maar we vonden het goed.

Bedenk je ook, er wordt veel gezakkenrold in Parijs metro, ik spreek uit ervaring. Ik ben altijd met zulke dingen bezig en dacht dat overkomt mij niet maar nu was ik de sjaak en ik kan je vertellen ze zijn zo snel en goed dat je het niet door hebt.

Het wil trouwens niet zeggen dat deze nadelen bij iedereen zo zijn, misschien hadden wij gewoon pech met de trein en het zakkenrollen.

Overweeg de trein/metro kosten wel goed, want je bent dan 30pp alleen aan de trein kwijt per dag, dus 60 voor beide dagen, misschien zitten jullie als je dat bij elkaar legt wel bij een park als David crocket?


Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie!
Dit zijn inderdaad wel dingen om te overwegen, en we gaan dit zeker meenemen in onze beslissing. We willen natuurlijk wel zo veel mogelijk van het park kunnen genieten zonder de stress van het reizen.

Jolliegirl

Berichten: 32999
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:00

Ik ga 4-5 april met een ex collega/vriendin naar Disney.
Nogsteeds een tegoedbon van de vorige keer. :)
Zitten nu in het disneyhotek zelf incl ontbijt en twee dagen psrk.

Bagheera_206

Berichten: 25914
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 08:59

Wij hadden ook vouchers voor een tussendoortje en avondeten. Je moet idd wel op tijd reserveren. Daar hadden we ons ook iets beter in moeten verdiepen. Het leukst vond ik bij Ratatouille. Die is alleen niet tot zo laat open. Toen we klaar waren met eten moesten we naar buiten onder begeleiding, omdat dit park dan eigenlijk al dicht is. :') De tweede dag hebben we bij het Steak House gegeten in Village. De derde dag bij Piet Piraat. Was allemaal erg lekker en goed eten. Door die vouchers hadden we gewoon drie gangen menu en veel beter/gezonder dan al die vette meuk.

Bij ons was het toen een actie dat we die vouchers erbij kregen en waren met 8 volwassenen dus hebben ons in 2 kamers gepropt. Twee auto's waarvan 1 leasebak dus eigenlijk was het al met al niet eens een heel belachelijk duur weekend. We zaten in Hotel New York. :D