Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
keetie_bijl

Berichten: 279
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: sint-maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:35

Bedankt voor de reacties.
Seqouia Lodge heeft stiekem wel mijn voorkeur. Al lijkt dat westernsfeertje ook leuk.
Denk dat ik dan gewoon kijk hoeveel het verschilt kwa prijs.

@mbkaatje niet erg dat het nog even duurt voor er weer zo'n actie is. Kan ik nog een beetje sparen. 't Blijft toch een hoop geld moet ik zeggen.
Maar heb nu echt zoiets van als we nu niet gaan, gaan we nooit meer.

Blijf het alleen moeilijk vinden voor de auto parkeren. Alles is toch een uur rijden bij ons vandaan.

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 23:23

Waarom ga je niet met de trein naar eén van de opstapplaatsen?

paddington

Berichten: 2471
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 07:11

Omdat vaak de treinen nog niet rijden om die tijd atans bij mij dan..
De laaste keer moesten we om 05.00 uur in Utrecht vlak bij de Ikea opstappen.

Wij hebben een Hotel vlak bij de opstapplaats gezocht en daar van uit vertrokken en
terug hebben we een vriend ons op laten halen omdat Utrecht naar mijn woonplaats ook
een klein uurtje rijden is.

Wij hebben ooit eens gehad dat we voor Santa Fe hadden geboekt en uit eindelijk in Seqouia Lodge
verbleven omdat er een overboeking was of iets dergelijks..

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 08:34

wij zaten in thomas cook explorers. echt een aanrader als je kinderen hebt.
volgens mij zijn trouwens alle hotels heel groot en is het best een eindje lopen naar de eetzaal haha.

wij gingen trouwens steeds met de bus naar het park. je moet de hele dag al lopen tenslotte.

ashley1

Berichten: 2619
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: In 't mooie Zeeuwse land

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:52

Mag ik hier ook even een berichtje plaatsen?

Wij willen in de eerste week van september (4, 5 en 6 sept) naar Disneyland toe.
Ik heb een aanbieding gevonden voor 2 nachten en 3 dagen voor 2 volw. en 1 kindje van 4 jaar waarbij we in het Santa Fe hotel zitten incl. ontbijt. Het totaal zou dan op 571 euro komen, incl. entree voor beide parken.

Is het Santa Fe een goed hotel? Al zitten we er natuurlijk vooral om te slapen en te ontbijten.

We zaten eerst aan 2 dagen park en 1 nacht hotel maar dan moet je aan het eind van de 2e dag ook nog helemaal naar huis rijden dus toen hebben we toch maar voor 3 dagen gekozen, aangezien we toch waarschijnlijk niet op zomervakantie gaan dit jaar (tenzij het ècht heeeeel slecht weer wordt in de zomervakantie).

Ik ga het topic nog even doorlezen maar misschien hebben jullie nog tips en do's en don'ts voor ons met kindje?

Bedankt alvast!

rutting

Berichten: 455
Geregistreerd: 23-08-11
Woonplaats: bad nieuweschans

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 13:04

do met een kleintje maak gebruik van de babyswitch, mickeys clubhouse is leuke show voor de kleintjes zit in de studio,s naast de rock and roller coaster.sante fe leuk hotel verder.neem de buggy mee,is handig bij evt de parade,kan ze of hij lekker gaan zitten.buzz light year is ook leuk is schieten met laser stralen,echt heel leuk,verder is fantasyland heel leuk voor de kleintjes,met small world,peter pan enz in de studios zijn de shows heel leuk en live met stitch,weet niet of hij of zij van stuntshows houdt dan is de stuntshow in de studios ook heel leuk met auto,s is wel lawaaierig,ontmoeting in mainstreet disneypark en frontlot studios is leuk voor ze handtekeningen en met ze op de foto.maak er leuke dagen van,don,t niet te laat een plek zoeken voor een parade zodat het kind niks ziet do zorg voor een plek voor aan een half uur voor aanvang, en ga evt wat eten of drinken met het kant aan de kant van bv de stoep tijdens het wachten .

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 10:56

He, rustig hier. Zijn er intussen niet mensen die geweest zijn?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 11:06

ashley1 schreef:
Mag ik hier ook even een berichtje plaatsen?

Wij willen in de eerste week van september (4, 5 en 6 sept) naar Disneyland toe.
Ik heb een aanbieding gevonden voor 2 nachten en 3 dagen voor 2 volw. en 1 kindje van 4 jaar waarbij we in het Santa Fe hotel zitten incl. ontbijt. Het totaal zou dan op 571 euro komen, incl. entree voor beide parken.

Is het Santa Fe een goed hotel? Al zitten we er natuurlijk vooral om te slapen en te ontbijten.

We zaten eerst aan 2 dagen park en 1 nacht hotel maar dan moet je aan het eind van de 2e dag ook nog helemaal naar huis rijden dus toen hebben we toch maar voor 3 dagen gekozen, aangezien we toch waarschijnlijk niet op zomervakantie gaan dit jaar (tenzij het ècht heeeeel slecht weer wordt in de zomervakantie).

Ik ga het topic nog even doorlezen maar misschien hebben jullie nog tips en do's en don'ts voor ons met kindje?

Bedankt alvast!


Santa fe is een prima hotel. Ontbijt is wel erg druk, maar dan kan ook per dag verschillen.
Bus stopt voor de deuren van het hotel en met 5 minuutjes ben je bij het park.

Zorg dat je genoeg spullen meehebt voor in de wachtrijen om je kindje zoet te houden. Niets is zo vervelend voor jezelf en alle anderen in de rij als je kindje gaat jengelen en janken. Weet niet hoe oud je kindje is natuurlijk.

BoefJMouse

Berichten: 331
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Houten.

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 11:21

Hoi Disneyliefhebbers!

Ik ga maandag naar Disneyland :) 4 dagen en 3 nachten, beetje veel, maar we kregen 1 nacht en 1 dag gratis.
Goedkoopste hotel met ontbijt, Santa Fe. 350 euro kwijt in totaal, en dan nog 1 overnachting in Parijs.
We zijn van plan om de 4e dag gewoon naar Parijs te gaan, 4 dagen Disney is beetje veel.\

Iemand nog tips?
Laatste x dat ik ben geweest is 10 jaar geleden, haha.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:25

Ik wil ook weer!! Probeer nu vriendlief zover te krijgen om tussen de bruiloft en huwelijksreis een dagje Disney te plakken.
Scheelt dat we in Frankrijk wonen en vanuit Parijs vliegen op woensdag, als we dan ipv dinsdag, maandag alvast naar Parijs gaan kunnen we dinsdag een dagje Disney doen :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 12:32

Zo hebben wij dat ook gedaan, onze eerste keer. Van de 4 dagen zijn we 1 dag naar Parijs gegaan. Op zich had ik het best uitgehouden hoor 4 dagen, maar wij waren doordeweeks begin november, maar 11 november is een nationale feestdag in Frankrijk, dus heeeeeel druk.

Tips .... tja, wat vind je leuk. Er zijn wel wat nieuwe dingen bijgekomen, o.a. Tower of Terror, die is erg leuk. Verder is er een nieuwe show, Disney Dreams, die lijkt mij wel erg mooi.

Veel plezier in ieder geval.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:33

Las trouwens net dat de OAD vanaf morgen weer zo'n 48-uurs stuntverkoop heeft voor de periode juli t/m september. Dus als iemand nog van plan is om te gaan .... het kan heel veel schelen. Vorig jaar heb ik er gebruik van gemaakt.

moonsparkle
Berichten: 21731
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:16

Ik had gekeken want het zou vandaag beginnen. Ik zie nergens een tijd staan maar bij alle data die ik aanklik staat er dat de reis niet meer beschikbaar is?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:33

Ik zag ook nog niets van een flash sale. Zou kunnen dat dat later vandaag pas ingaat, misschien vanaf 12.00 uur.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 13:23


dennisje

Berichten: 4613
Geregistreerd: 18-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 20:52

hallo allemaal,
is dit topic nog actief?

ik ga in november ook naar disney voor de 3e keer :D
vind het geweldig.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 23:07

Wij gaan waarschijnlijk de tweede week van oktober weer een dagje naar Disney *\o/*

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 23:10

Wij gaan 14 september weer :)

AngelofLove
Berichten: 3801
Geregistreerd: 28-09-08
Woonplaats: vlakbij de paardjes :-)

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 23:16

Wij gaan eind september 3 daagjes naar Disney. We verblijven in sequia lodge met lakeview :-) Heb er echt al zin in!

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 23:21

Wij hebben trouwens een huisje in de buurt gehuurd en omdat mn broer aandeelhouder is, krijgen we ontbijt in het park speciaal in een ruimte voor aandeelhouders! Lekker. :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 20:01

Er zijn toch weer bokkers die lekker naar Disney gaan. Voor mij zit het er voorlopig niet in, maar ik ben vorig jaar nog geweest.
Via OAD is tot en met morgen nog een stuntactie, 40 of 50% korting. Er zijn nog data eind september te boeken.

dennisje

Berichten: 4613
Geregistreerd: 18-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 21:12

mbkaatje schreef:
Er zijn toch weer bokkers die lekker naar Disney gaan. Voor mij zit het er voorlopig niet in, maar ik ben vorig jaar nog geweest.
Via OAD is tot en met morgen nog een stuntactie, 40 of 50% korting. Er zijn nog data eind september te boeken.


balen dat wij pas in november gaan!
zijn jullie ook wel is alleen naar disney geweest?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 21:31

Je bedoelt "in je uppie"? Dat in ieder geval niet.

Leuk in november, dan is alles al in kerstsfeer. Erg mooi.

dennisje

Berichten: 4613
Geregistreerd: 18-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:35

mbkaatje schreef:
Je bedoelt "in je uppie"? Dat in ieder geval niet.

Leuk in november, dan is alles al in kerstsfeer. Erg mooi.


in je uppie lijkt me ook wel wat je kan gaan en staan waar je wilt :)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:33

Op zo'n disneyforum heb ik wel verhalen gelezen van mensen die alleen zijn geweest. Dat gaat daar volgens mij prima. Zelf zou ik het niet zo leuk vinden, je hebt geen aanspraak en je kan je ervaringen niet delen e.d. Maar als je er geen moeite mee hebt, is het daar prima te doen volgens mij.