Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41610
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:12

De wachtrij voor de gewone ingang. Wij konden daar vrij snel doorlopen, maar het zag er zo mooi uit allemaal. Al die details, bizar.

Fast passes hadden wij niet, dus geen idee hoe die wachtrij eruit ziet.

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 08:42

_San87_ schreef:
Die uur eerder toegang vind ik maar een wassen neus. Grootste deel van de attracties zijn dan niet eens open :=. Je kunt wel in alle rust van de omgeving genieten en foto's maken.

Wij zijn vrijdag terug gekomen van een midweek Disney, we hebben, op één dag na, fantastisch weer gehad.

We verbleven in Hotel Cheyenne. Het was weer ouderwets Disney (laatste keer dat we gingen was in Coronatijd), onze langste wachttijd was 50 minuten, bij Pirates, Big Thunder Mountain,
Hyperspace Mountain en It's a Small World konden we zo doorlopen.

Disney Studio was verrassend leuk. Terror Tower was mijn favoriet. Avengers was echter ook heel erg gaaf.

[ [url=m/uoHRLo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NfiIGx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e20X4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/32trkw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oQt5zY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dGGJAM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wz16Ik.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gek zeg...
Wij hebben eerder juist veel kunnen doen tijdens dat uur...
Waren vorig jaar vóór 9uur in de ochtend al 3x in space Mountain, 2x in buzz en 3x in big thunder geweest

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 20:43

Ik zie op instagram nu foto's voorbijkomen van mensen die een meet and greet met Elsa hebben gedaan.

Iemand een idee of en waar dit kan? Van wat ik begreep is dat ze dit niet meer deden omdat de wachttijden hiervoor echt tot uuuuuren opliepen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41610
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 20:45

Geen idee, wij hebben Elsa alleen bij de parade gezien. Niet op ontmoetingsplekken oid.

dalena

Berichten: 3124
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 23:50

Was met abonnement speciale ontmoetingen

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 10:13

Aranel schreef:
Ik zie op instagram nu foto's voorbijkomen van mensen die een meet and greet met Elsa hebben gedaan.

Iemand een idee of en waar dit kan? Van wat ik begreep is dat ze dit niet meer deden omdat de wachttijden hiervoor echt tot uuuuuren opliepen.


Tripje Orlando :')

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 14:04

dalena schreef:
Was met abonnement speciale ontmoetingen


Ben erachter dat dit het was inderdaad. Helaas :D ik had even de hoop dat ze het weer opnieuw geïntroduceerd hadden.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 13:32

Wij willen dit jaar voor onze verjaardag (kind aug jarig en ik sept) naar Disney. Hij heeft een rolstoel mee en ik ga met de auto aangezien ik in Drenthe woon. Voor mijn gevoel kan ik dan beter zelf naar Parijs rijden.
Wie heeft tips voor betaalbaar hotel (liefst met shuttle naar Disney), sites voor bijv aanbiedingen kaartjes/overnachting?
Ik ben niet bang om via buitenland oid te boeken. Ik zie alleen door alle bomen het bos niet meer

Ik zag op social deal een aanbieding maar ja dat is voor 2 volwassenen en kind(eren). Ik ben alleen met kind

vionnesem

Berichten: 1366
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: vlijmen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:17

Wij zijn in 2021 naar Disney geweest in September, toen wij hadden geboekt wisten wij dit nog niet maar toen de datum eenmaal dichterbij kwam bleek ik zwanger te zijn.

Ons kindje is dus nu bijna 2 en wij zouden graag volgend jaar januari (want dit leek de "goedkoopste" periode te zijn) graag met haar nogmaals naar Disney.

Echter vroeg ik mij af of er mensen zijn met ervaring met kindjes van nog geen 3, ik zag op de site dat zij t/m 2 jaar gratis zijn. Dan klopt het toch dat ze nog voor ze 3 wordt gratis mee mag?

Wij hebben de laatste keer een verblijf gehad in davy crockett ranch, maar misschien is het met een kleintje fijner om een hotel te nemen?

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:27

Ik ga het je na de meivakantie kunnen vertellen :+

Mijn zoontje wordt in april 2 en in mei gaan we met hem en zijn zus van 5. Het klopt inderdaad dat hij gratis is. Ook met eten bijvoorbeeld, en dat scheelt echt nogal even in de kosten als je bvb met de Disney figuren gaat dineren!!
Wij verblijven in Sequoia lodge.

SennaS
Berichten: 262
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:51

vionnesem schreef:
Wij zijn in 2021 naar Disney geweest in September, toen wij hadden geboekt wisten wij dit nog niet maar toen de datum eenmaal dichterbij kwam bleek ik zwanger te zijn.

Ons kindje is dus nu bijna 2 en wij zouden graag volgend jaar januari (want dit leek de "goedkoopste" periode te zijn) graag met haar nogmaals naar Disney.

Echter vroeg ik mij af of er mensen zijn met ervaring met kindjes van nog geen 3, ik zag op de site dat zij t/m 2 jaar gratis zijn. Dan klopt het toch dat ze nog voor ze 3 wordt gratis mee mag?

Wij hebben de laatste keer een verblijf gehad in davy crockett ranch, maar misschien is het met een kleintje fijner om een hotel te nemen?


Wij zijn 3 keer geweest met onze dochter voor ze 3 werd. Ze zijn inderdaad gratis. Ik vond vooral de 1e keer (ze was toen bijna 1.5) een hotel heel fijn omdat we tussendoor terug konden lopen om even rust te nemen.

tita

Berichten: 19751
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 19:00

Wij zijn geweest 2022 ons zoontje was 3 en mocht bijna nergens in

Wij gaan volgend jaar terug met 1:09 wordt leuk

SennaS
Berichten: 262
Geregistreerd: 08-01-11

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 20:46

Er zijn juist een heleboel attracties waar kleine kinderen wel in kunnen. De achtbanen en Tower of Terror niet natuurlijk maar er is genoeg waar geen minimale lengte voor nodig is.

gewoonmarie

Berichten: 1145
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 20:46

Ja ik heb dat ook gedaan. Ze is dan inderdaad nog gratis. Inderdaad heel fijn ook met diner/ontbijt met Disney figuren. En dat zijn juist de dingen die leuk zijn voor de kleintjes. Daar kunnen ze ook even rust pakken. Even wat langer zitten. We gaan altijd bewust in een hotel, Newport bay of squaia lodge omdat dat niet te ver lopen is. Mijn man ging dan met haar even slapen en ik winkelen :o
Maar als ze makkelijk in de buggy slaapt is dat ook handig. Sowieso een buggy is wel heel fijn! Ik nam altijd m’n goeie buggy mee en dan een ringslot. Daarmee maakte ik hem overal aan de hekjes vast.
En vooral je eigen pretpark verwachting wat bijstellen. Ik hou zelf teminste echt van achtbanen. Dat zit er dan niet meer echt in. We deden soms 1 per dag. Om de beurt. Vooral als we op de app zagen dat er ergens een korte rij was.
Onze kinderen vinden op de foto gaan met de poppen heel erg leuk. Dus ik besteed dan wat extra aan diner met figuren en ontbijt.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 11:24

Ohhhhh *\o/* Ik heb mezelf een cadeau gedaan, ik ga een nacht slapen in het Disneyhotel :j

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:08

L_iek schreef:
Ohhhhh *\o/* Ik heb mezelf een cadeau gedaan, ik ga een nacht slapen in het Disneyhotel :j


Oh zo benieuwd wat je ervan vindt!

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:14

Ik ook, als ik de recensies mag geloven is het niet best := Kan toch eigenlijk niet voor dat geld.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110703
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 12:51

Bij Google Reviews krijgt hij 4.6 sterren van de 5 geloof ik, dus dat is best goed!
Op Tripadvisor is de score idd wel wat minder.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 13:15

Aranel schreef:
Ik ook, als ik de recensies mag geloven is het niet best := Kan toch eigenlijk niet voor dat geld.


Had het ook gezien. Ik ben heel benieuwd want het bedrag is eigenlijk echt te gek :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110703
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:26

Hoeveel kost een nacht?

Jildau

Berichten: 9410
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:30

Afbeelding

tita

Berichten: 19751
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:41

Jildau schreef:
L_iek schreef:
Ohhhhh *\o/* Ik heb mezelf een cadeau gedaan, ik ga een nacht slapen in het Disneyhotel :j


Oh zo benieuwd wat je ervan vindt!


Overrated

Ik heb er 2 x geslapen de eerste x was in 1994 of 1995 was destijds ruim 1550 gulden voor kamer per nacht
Ontbijt was gewoontjes

2e keer was niet veel beter 2005 voor dat geld is het niet bijzonder.
Echt van der valk is beter vind ik in verhouding met geld

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:53

@tita, niet getreurd, het ontbijt zit er nu niet eens meer bij :=

Ik ben heel benieuwd wat ik er van ga vinden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110703
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 15:44

Holy crap wat een prijzen! :wow:
Dan mag het wel fantastisch zijn :=

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 16:13

Ooit wil ik eigenlijk ook nog eens in het Disney hotel....
Maar die prijzen houden me wel echt tegen.
Mijn mening is wel dat ieder een eigen ervaring/mening heeft dus wat voor de ene kan tegenvallen kan voor de ander wel heel leuk zijn.