Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 21:13

IvysToeter schreef:
Ooit wil ik eigenlijk ook nog eens in het Disney hotel....
Maar die prijzen houden me wel echt tegen.
Mijn mening is wel dat ieder een eigen ervaring/mening heeft dus wat voor de ene kan tegenvallen kan voor de ander wel heel leuk zijn.


Die prijs hield mee ook heel lang tegen maar wilde zo graag dat mijn vriend zei dan doen we het maar. Ik ben dus ook echt heel benieuwd hoe we het gaan vinden.

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 23:37

L_iek schreef:
IvysToeter schreef:
Ooit wil ik eigenlijk ook nog eens in het Disney hotel....
Maar die prijzen houden me wel echt tegen.
Mijn mening is wel dat ieder een eigen ervaring/mening heeft dus wat voor de ene kan tegenvallen kan voor de ander wel heel leuk zijn.


Die prijs hield mee ook heel lang tegen maar wilde zo graag dat mijn vriend zei dan doen we het maar. Ik ben dus ook echt heel benieuwd hoe we het gaan vinden.


Nadeeltje is dat wij dan wel met z'n vieren zouden gaan.... van dat geld kan ik heel veel andere dingen doen...

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 19:29

Zondag is het zo ver! Ben zo benieuwd hoe het hotel gaat bevallen.

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 20:33

L_iek schreef:
Zondag is het zo ver! Ben zo benieuwd hoe het hotel gaat bevallen.

Jaloers!! <3 ik ben 2 weken geleden naar disneyland geweest en kon even in het hotel spieken!

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 21:04

dalena schreef:
L_iek schreef:
Zondag is het zo ver! Ben zo benieuwd hoe het hotel gaat bevallen.

Jaloers!! <3 ik ben 2 weken geleden naar disneyland geweest en kon even in het hotel spieken!


Hoe vond je het?

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 22:49

Eerlijk is het voor mij te :') Maar ik ben snel overprikkeld en het was allemaal erg overweldigend. Er hing ook een parfum door het hotel en daar krijg ik snel hoofdpijn van.
Maar echt super vet om een keer gezien te hebben, budget laat het niet toe om ook te overnachten maar is een ervaring op zichzelf denk ik!

Ohh mochten ze de blauwe polo in het disneyland hotel hebben in maat L, laat dan even weten. Mijn vriend wilde deze maar op die dag natuurlijk alleen in maat m en xl :')

Edit, de afwerking viel me wel tegen. Voor zo'n prijzen verwacht je dat niet. Behang zag er op een aantal plekken echt niet uit. Maar dat zijn kleine dingen die waarschijnlijk veel gasten niet opvalt haha

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-24 15:19

dalena schreef:
Eerlijk is het voor mij te :') Maar ik ben snel overprikkeld en het was allemaal erg overweldigend. Er hing ook een parfum door het hotel en daar krijg ik snel hoofdpijn van.
Maar echt super vet om een keer gezien te hebben, budget laat het niet toe om ook te overnachten maar is een ervaring op zichzelf denk ik!

Ohh mochten ze de blauwe polo in het disneyland hotel hebben in maat L, laat dan even weten. Mijn vriend wilde deze maar op die dag natuurlijk alleen in maat m en xl :')

Edit, de afwerking viel me wel tegen. Voor zo'n prijzen verwacht je dat niet. Behang zag er op een aantal plekken echt niet uit. Maar dat zijn kleine dingen die waarschijnlijk veel gasten niet opvalt haha


Ik zal kijken voor de polo! Is dat die licht blauwe? Ben wel heel benieuwd qua beleving. Die was in Amerika echt fantastisch maar valt in Parijs vaak tegen qua hotels.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 08:14

Wij zijn weer terug van ons tripje Disney. Het Disney hotel was fantastisch!

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 16:37

Afbeelding
Dat wordt wennen :+

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 21:52

Wij gaan over een goede 2 weken *\o/*
Zoveel zin in, wat zullen de kinderen genieten <3 en oké, ik stiekem ook.

mag
Berichten: 1603
Geregistreerd: 09-02-06

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 12:00

Wie kan ons helpen? We zijn nu in Disneyland Parijs. Zoon vond Big Thunder mountain al best wel eng en wil niet in nog spannendere achtbanen. Heeft iemand een lijst van wat we wel (samen) kunnen doen en welke echt niet?
(Flight force alleen in gegaan, dat zou echt te eng zijn)

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 12:43

mag schreef:
Wie kan ons helpen? We zijn nu in Disneyland Parijs. Zoon vond Big Thunder mountain al best wel eng en wil niet in nog spannendere achtbanen. Heeft iemand een lijst van wat we wel (samen) kunnen doen en welke echt niet?
(Flight force alleen in gegaan, dat zou echt te eng zijn)



Space mountain
Indiana jones
Tower of terror
Race ding in Toy story land en de parachute drop

Die zou ik allemaal overslaan. De rest kan je wel in toch? Autopia, buzz, Peter Pan etc. Download de app van Disney dan kan je het ook zelf bekijken :)

mag
Berichten: 1603
Geregistreerd: 09-02-06

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 13:10

Bedankt voor het lijstje! De app heb ik maar kan er niet goed op zien hoe spannend iets is en of ze over de kop gaan.