Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bora

Berichten: 1389
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 10:55

Ik bedoel inderdaad om te lunchen, voor kleinere kinderen het middagslaapje ed. Als je met de auto terug gaat. Als je een hotel pakt gaat dit makkelijker. Daar rijden bussen. Lunch mag je meenemen in het park. Alleen geen messen (ijzeren) meenemen het park in. Ga zelf ongeveer 6x per jaar. Wel zonder kinderen.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-24 11:55

Ik wil ook weer. Vriendlief wil niet mee want we zijn pas geweest. Heeft hij wel een punt maar ik zag dat de Mandolorian komt om te meeren.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 13:32

Wij hebben gisteren geboekt voor de tweede week meivakantie *\o/*
Zooooveel zin in. De voorpret begint al doordat ik allerlei Disney cadeautjes bij de Action en op Vinted aan het scoren ben voor de kinderen. Hoeven we daar niet de winkels in want het verblijf en alles erbij kost me al bijna een tweede hypotheek :')

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 23:57

Leuk Aranel!
En zeker een goed idee van de cadeautjes, zo heb ik het ook gedaan. Dat scheelde een hele bak geld en ze waren door het dolle met zo’n tas vol cadeau’s.

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 00:35

Leuk! Wij hebben de 1e week geboekt, Center Parcs en dan 2 dagen Disney. Zo hebben we ook nog wat relaxte tijd.
Goed idee van die Action cadeautjes!

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 16:54

Ik had ook disney pakketjes gemaakt met action/zeeman spul :D

Seventeen
Berichten: 1203
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 20:16

Ik ga in een maandje naar Disneyland Parijs, voor de eerste keer! Mega veel zin in. Wij overnachten in de sequoia lodge, hebben we dan ook een uur eerder toegang tot het park?

Heeft iemand ook nog tips voor een fijn hotel, met bad, in de buurt van Disney, op max. 1,5 uur rijden. Wil op tijd in het park zijn de dag erop :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 20:26

Die uur eerder toegang vind ik maar een wassen neus. Grootste deel van de attracties zijn dan niet eens open :=. Je kunt wel in alle rust van de omgeving genieten en foto's maken.

Wij zijn vrijdag terug gekomen van een midweek Disney, we hebben, op één dag na, fantastisch weer gehad.

We verbleven in Hotel Cheyenne. Het was weer ouderwets Disney (laatste keer dat we gingen was in Coronatijd), onze langste wachttijd was 50 minuten, bij Pirates, Big Thunder Mountain,
Hyperspace Mountain en It's a Small World konden we zo doorlopen.

Disney Studio was verrassend leuk. Terror Tower was mijn favoriet. Avengers was echter ook heel erg gaaf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 20:32

L_iek schreef:
Ik wil ook weer. Vriendlief wil niet mee want we zijn pas geweest. Heeft hij wel een punt maar ik zag dat de Mandolorian komt om te meeren.

Mando en the Kid hebben wij idd gezien :D. Het was alleen poepdruk bij hem, dus geen foto kunnen maken.

SennaS
Berichten: 262
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:01

_San87_ schreef:
Die uur eerder toegang vind ik maar een wassen neus. Grootste deel van de attracties zijn dan niet eens open :=. Je kunt wel in alle rust van de omgeving genieten en foto's maken.

Wij zijn vrijdag terug gekomen van een midweek Disney, we hebben, op één dag na, fantastisch weer gehad.

We verbleven in Hotel Cheyenne. Het was weer ouderwets Disney (laatste keer dat we gingen was in Coronatijd), onze langste wachttijd was 50 minuten, bij Pirates, Big Thunder Mountain,
Hyperspace Mountain en It's a Small World konden we zo doorlopen.

Disney Studio was verrassend leuk. Terror Tower was mijn favoriet. Avengers was echter ook heel erg gaaf.

[ [url=m/uoHRLo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NfiIGx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e20X4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/32trkw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oQt5zY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dGGJAM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wz16Ik.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie foto’s zo met die sneeuw <3

Wat gek dat er zo weinig open was tijdens het early magic hour. Wij zijn vorig jaar 2 keer geweest en vooral de laatste keer hebben we echt een flink aantal attracties kunnen doen binnen dat uur.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:05

Alleen Peter Pan, Sneeuwwitje en nog een paar van die attracties waren open. Daar hoef ik niet drie dagen achter elkaar in, haha. De achtbanen e.d. allemaal of om half tien, of tien uur pas, helaas.

Maar goed, we hebben genoten van de omgeving en de prachtig aangelegde tuinen en scenes :D. We konden mooie foto's maken zonder dat er iemand in de weg liep. En we zijn Jack Sparrow twee keer tegengekomen, dat was ook erg leuk.

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:06

Ik ga ook bijna, ben zo benieuwd hoe mijn clienten het gaan vinden!

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:08

_San87_ schreef:
L_iek schreef:
Ik wil ook weer. Vriendlief wil niet mee want we zijn pas geweest. Heeft hij wel een punt maar ik zag dat de Mandolorian komt om te meeren.

Mando en the Kid hebben wij idd gezien :D. Het was alleen poepdruk bij hem, dus geen foto kunnen maken.


Ik mag niet klagen, heb een foto uit Orlando :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:12

L_iek schreef:
_San87_ schreef:

Mando en the Kid hebben wij idd gezien :D. Het was alleen poepdruk bij hem, dus geen foto kunnen maken.


Ik mag niet klagen, heb een foto uit Orlando :')

Daar ben ik nog nooit geweest ;(. Willen we wel graag, maar ja, kosten en zo.

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 13:32

_San87_ schreef:
Alleen Peter Pan, Sneeuwwitje en nog een paar van die attracties waren open. Daar hoef ik niet drie dagen achter elkaar in, haha. De achtbanen e.d. allemaal of om half tien, of tien uur pas, helaas.

Maar goed, we hebben genoten van de omgeving en de prachtig aangelegde tuinen en scenes :D. We konden mooie foto's maken zonder dat er iemand in de weg liep. En we zijn Jack Sparrow twee keer tegengekomen, dat was ook erg leuk.


Volgens mij verschilt het ook per seizoen wat er open is, toch?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 13:40

Aranel schreef:
_San87_ schreef:
Alleen Peter Pan, Sneeuwwitje en nog een paar van die attracties waren open. Daar hoef ik niet drie dagen achter elkaar in, haha. De achtbanen e.d. allemaal of om half tien, of tien uur pas, helaas.

Maar goed, we hebben genoten van de omgeving en de prachtig aangelegde tuinen en scenes :D. We konden mooie foto's maken zonder dat er iemand in de weg liep. En we zijn Jack Sparrow twee keer tegengekomen, dat was ook erg leuk.


Volgens mij verschilt het ook per seizoen wat er open is, toch?

Oh dat zou best kunnen. Dit was voor mij de eerste keer dat we daadwerkelijk de vroege toegang gebruikt hebben.

Nessie

Berichten: 8582
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:04


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:10


Nessie

Berichten: 8582
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:40

Er staan attracties tussen welke normaal erg lange wachtrijen hebben, de achtbanen, Buzz Lightyear, dus een paar attracties bijna zonder rij pakken is mooi meegenomen.

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:11

Wij deden in magic time, Peter pan, btm of crushs coaster

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:20

Nessie schreef:
Er staan attracties tussen welke normaal erg lange wachtrijen hebben, de achtbanen, Buzz Lightyear, dus een paar attracties bijna zonder rij pakken is mooi meegenomen.

Ja, tuurlijk. Gezien de hoeveelheid attracties vind ik de lijst alleen niet zo indrukwekkend.

Maar wij hadden niks te klagen qua wachttijden, echt maar minimaal hoeven wachten overal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:22

dalena schreef:
Wij deden in magic time, Peter pan, btm of crushs coaster

Peter Pan is zo mooi gemaakt <3.

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:25

Ik vind de Tower of Terror zo gaaf. Daar wil ik echt minstens 2 keer in. Net zoals de Crush Coaster daar wil ik ook vaak in.. En ik vond Rattaouille ook zo leuk. Tis jammer dat Big Thunder Mountain dicht is als wij gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:28

Olympia schreef:
Ik vind de Tower of Terror zo gaaf. Daar wil ik echt minstens 2 keer in. Net zoals de Crush Coaster daar wil ik ook vaak in.. En ik vond Rattaouille ook zo leuk. Tis jammer dat Big Thunder Mountain dicht is als wij gaan.

Ja, die vond ik ook geweldig! En verrassend, haha.

De wachtrij alleen al was qua aankleding de moeite van het bekijken waard.

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:10

Welke wachtrij bedoel je? Wij mogen via de speciale ingangen, bij de meeste was dat zo doorlopen en gaan.