Disneyland Parijs deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:57

Wij hebben ook in Cheyenne gezeten. En het is ons ook prima bevallen. Ik heb heerlijk geslapen en wij hadden een heerlijke douche, goeie straal. Het is hier en daar wel wat aan vernieuwing toe, maar het was er schoon.
Het ontbijt was ook goed genoeg. Het is wel een beetje een grote vreetschuur en het is niet superdeluxe, maar ik heb mijn buikje elke keer goed vol kunnen eten.
De thematisering vond ik ook erg leuk, ik denk zeker dat kinderen van die leeftijd het ook super vinden.

Dat was ook onze eerste keer, dus ik heb geen ervaring met andere hotels. Maar Segouia Lodge leek ons ook een goeie optie, zeker in de winter.

xvanity22

Berichten: 858
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 15:09

bluebeauty schreef:
De bedden vond je goed, vanity22?
Bij onze bedden in Santa fe, voelden we de spiralen door het matras heen.

Bij ons waren ze prima! nog nooit last van gehad ;)

juval

Berichten: 13236
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:45

nou, ik heb geboekt hoor, we gaan naar sequoia lodge in februari. Ik ben benieuwd.

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:49

leuk! :D februari is een mooie tijd, je gaat met kinderen he? zeker in een vakantie of weekend?

juval

Berichten: 13236
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:19

ja, de februarivakantie, we gaan van zondag tot dinsdag. (21 tot 23-2)

xRONINIx
Berichten: 455
Geregistreerd: 16-08-05

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:20

Wij zijn ook weer terug,was weer helemaal super!

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 23:20

Was het topic kwijt!

Was echt weer geweldig, maar wat een mist op de terugweg, jeetje.
En een rust dit weekend, ze hadden heel druk opgegeven dus moest me abonnement upgraden. Maar de wachttijden vielen reuze mee.

Zeker 's avonds was het snel uitgestorven, Fantalusion ging beide dagen niet door en ook Stars 'n Cars werd op zaterdag afgelast vanwege het weer. Maar goed zo heb ik dus wel kunnen blijven zitten in Big Thunder Mountain.
En het is ook gelukt om Sneeuwwitje, Pinokkio, Dumbo, Mad Hatters Tea Cups en de caroussel in een half uur te doen :P.

Helaas had Crush waanzinnig veel storing dit weekend. Zondag ging die pas laat in de middag open en toen ik ging kijken was de rij alweer dicht en heb ik een castmember aangesproken. Bleek dat Crush wel 45 minuten open geweest was... Wel erg balen, maar volgende keer beter.

Even een plaatje van mijn kant :+:
Afbeelding

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 09:29

gave foto van de ToT wat vond je ervan? :D

Lekker dat je overal toch zo door kon lopen ondanks dat het weekend was! :)

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:09

Ik was al eerder geweest en kende de ritverloop nog precies, maar blijft altijd gaaf. Sta nog steeds versteld van die enorme airtime in dat ding, dat is nog het gaafst.

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:14

ooh dat wist ik niet (dat je er al eerder in was geweest) maar hij is inderdaad gááf!!

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:27

Ja disney heeft echt mijn hart gestolen. Attractieparken bezoeken is echt mijn hobby. Disney is wel echt fijn favoriet.
Maar goed daar ga je niet 1,2,3 heen. Maandag eerst weer naar de Efteling :P

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:30

haha net terug en nu alweer naar de Efteling! :D

Ik vind attractieparken an sich niet erg bijzonder, maar de efteling en disney, hebben toch een beetje 'magie' :j dat maakt deze parken zo leuk :)

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:16

Haha ja ik ken bijde Efteling zoveel mensen die er ook graag heen gaan en moet me abonnement er toch uithalen ;).
Ik ben ook enorm van de thema's enzo. Plopsa is ook gaaf.

Moet ook altijd even langs de hotels lopen bij disney, horecamens he. Ben echt gek op Sequoia Lodge, en dat terwijl ik er nog nooit geslapen heb, gek he..

Lijkt me zo gaaf om in een disney hotel te werken, maarja om nou me hebben en houwe te pakken en te emigreren :p

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:27

aahh.. abbo verklaard het :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:28

Mooie foto van ToT. Gave attractie inderdaad.
Hier ook een attractiepark fan, ik ga alleen niet zo vaak. Europapark lijkt me ook een heel fijn park trouwens. Is hier iemand die daar wel eens is geweest?

@xRoninix Was het niet te koud voor je kind, of viel het mee. Gelukkig konden jullie rustig aan doen, maar toch.

Dit jaar mijn eerste echt disneytripje gehad. Schitterend park. Helemaal leuk. We gaan er graag nog eens heen!

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:34

@mbkaatje, daar had ik ook wel eens van gehoord, maar ben er nog nooit geweest :n

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:42

_Marjon_ schreef:
Ja disney heeft echt mijn hart gestolen. Attractieparken bezoeken is echt mijn hobby. Disney is wel echt fijn favoriet.
Maar goed daar ga je niet 1,2,3 heen. Maandag eerst weer naar de Efteling :P


Volgens mij zie ik vaak foto's van jou staan op "vijf zintuigen". Kan dat kloppen? Ik ben daar geen actieve deelnemer, maar kijk wel vaak foto's enzo.

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 14:00

Klopt ben daar moderator :)
maar ben niet meer zo super vaak in de Efteling dus niet zo heel veel foto's van mijn kant.

Europapark ben ik nog nooit geweest maar hoor dat dat nog mooier is als Disney, wat ik me natuurlijk niet echt voor kan stellen. Maar dat is niey zomaar aan te rijden.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 14:12

Het lijkt mij heel anders dan Disney. Het is niet gebaseerd op sprookjes. Maar het lijkt mij wel heel mooi opgezet, wat ik dan op internet zie.

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 14:19

Ja schijnt dat alle thema gebieden perfect zijn uitgewerkt. Daar zijn er allemaal landen.
En die hotels daar zijn ook waanzinnig.

Ben dit weekend ook even het Disney hotel zelf binnen gelopen om te kijken. N vind er echt niks aan. Vond het zelfs en saaie uitstraling hebben en erg roze...

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 14:21

Dat heb ik nou ook altijd als ik er foto's van zie. De ligging is natuurlijk wel super. Mijn vriend zei gelijk toen hij dat hotel zag ... daar gaan we de volgende keer slapen.
Tja, ik ga er verder maar niet op in. Ik vind het een beetje zonde van het geld. Als je daar genoeg van hebt is het niet zo'n probleem natuurlijk. Dat ik heb ik nou niet echt.

Mano88
Berichten: 5733
Geregistreerd: 03-11-04

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 14:39

Lijkt mij inderdaad ook zonde van het geld. De andere hotels volstaan prima! :)

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:37

Ja inderdaad. Die prijzen zijn bizar. Zeker de suites van de castle club, duurste is 5000 euro per nacht. Maar dat is dan wel inclusief vele
extra's zoals een vip fastpass waar e bij alle attracties mag voordringen :P maar toch, bizar :P

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:45

Ik heb 1x 2 nachten geslapen in het disneyland hotel.
Het was onwijs leuk om een keer megemaakt te hebben. Je hoeft bv niet te wachten voor het onbijt ze komen koffie enz gewoon aan tafel inschenken. De bedden slapen zo onzettend lekker haha en de ligging is super. We hadden 3dagen alleen maar regen dus was het zalig om zo effe je hotel in te stappen en je om te kleden.

Maar ik zou het zelf nooit meer boeken want eigenlijk slaap je er alleen maar. En het was echt wel heel duur gelukkig was het een kadotje van me ouders. Ik zit liever in een goedkoper hotel en dat ik een extra dagje langer kan blijven haha.

xvanity22

Berichten: 858
Geregistreerd: 03-11-08
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:53

Disneyland hotel is idd super gaaf :D , we hebben daar geslapen toen mijn ouders 12,5 jaar waren getrouwd. Lekker zwembad erin helemaal super +:)+
maarja, wij hebben 2 jaar een abbo gehad voor disney en in die tijd zijn we zowat iedere maand geweest. gewoon ff een weekendje. Soms wel 2 keer in de maand... :o
Maarja nu moet ik weer wachten tot de zomer vakantie, dan gaan we een weekje naar parijs en weer 2 daagjes disney. :D