Disneyland Parijs deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 19:56

Ik heb via de Disney site zelf geboekt. Dat was het goedkoopste (1 dag en nacht gratis). Via Kras kan je volgens mij geen Disneyhotels boeken, alleen de hotels net er buiten.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:51

Vaak via Oad, laatste keer hebben schoonouders geboekt en heb geen idee waar ze dat gedaan hebben

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:51

Ga eens kijken via de eigen site van Disney.
Ben benieuwd naar de nieuwe versie van Space Mountain.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 21:59


appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:47

We zijn net terug uit Disneyland. Het was echt zo gewelidig. De lichtjes parade en het vurwerk. Het was alleen knetterdruk. Voor crush coaster of ik weet neit goed hoe die heet dat nemo ding haha stond een wachtrij vna 2 uur. Echt heel erg!!! Maar ja verder was het echt super. Je voelt je helemaal weer jong als je daar bent haha. De tower of terrot is echt giga mooi gemaakt. Echt super knap

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:53

Mag ik vragen wat jullie ongeveer kwijt zijn? Zou het voordeliger zijn door de weeks te gaan en wat is qua reizen het beste (auto, trein bus?)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:53

Ziet er leuk uit Cayenne! Ziet er erg gezellig uit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:54

In de Crush Coaster zijn wij niet geweest. De wachtrij was toen ruim 2 uur en met die hitte ga ik daar niet in staan :D

Thanks mbkaatje! Het was supergezellig!

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:25

Hele leuke foto s cayenne! Wij gaan over een weekje!

Zitten nog te twijfelen of we met de auto gaan of met de bus..

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:54

moonsparkle schreef:
Mag ik vragen wat jullie ongeveer kwijt zijn? Zou het voordeliger zijn door de weeks te gaan en wat is qua reizen het beste (auto, trein bus?)


Je zou even op de site van disney moeten kijken, volgens mij is dat www.disneylandparijs.nl . Daar kan je kijken wat je wilt en wat het kost. Verder heeft D-reizen wel aanbiedingen en over Kras hoor ik ook vaak dat er via hun geboekt wordt.

Zelf ga ik in november van dit jaar. Eigenlijk wilde ik erg graag met de trein, maar dat is toch wel behoorlijk veel duurder dan de auto. Dus we gaan toch met de auto. Of het goedkoper is doordeweeks weet ik eigenlijk niet. Het lijkt me in ieder geval wel minder druk.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:09

Ik was voor 5 dagen Disney kwijt:

Thalys: €106
Abonnement Disney: €116
Hotel: €145
Treinkaartjes overig: €30 ongeveer
Eten/drinken: €75 ongeveer

Totaal: 472

Maar als ik dan een volgende keer ga scheelt het me al 116 euro, of in ieder geval entree. En met de auto is sowieso goedkoper als de Thalys.

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:09

Welk hotel zat jij Marjon?

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:32

Leuke foto's Cayenne.
Krijg nu alweer veel zin.
Nu alleen nog een reisgenoot zien te vinden, heb sinds 3 maanden mijn relatie beeindigd.
En mijn dinnetjes zijn niet zo Disney fan.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:11

Dat probleem ken ik. Nooit heb ik mijn vriendinnen erover gehoord. Mijn vriend lijkt het wel leuk, maar is geen achtbanen liefhebber. Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe hij het gaat vinden. Waarschijnlijk heel leuk ..... voor een keer.
Nu ik geboekt heb, vinden m'n vriendinnetjes het ineens wel heel leuk.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:14

Moet ik snel maar eens iemand vinden die helemaal gek is van Disney als ik dat ben.
Mijn ex vriend was ook niet echt dol op pretparken.
Al helemaal geen achtbanen.
Is toen nog wel in space mountain met mij geweest.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:33

En hoe vond hij dat? Is hij ook in BTM geweest?
Mijn vriend heeft wel ooit in Vogelrok geweest. De laatste keer dat we in de Efteling waren wilde hij daar ook niet meer in. Wel in De Vliegende Hollander, maar daavan wisten we allebei niet zo goed wat we konden verwachten.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:52

Hij is ook in de BTM geweest, vond hij wel erg grappig. Hij gaat ook in die houten achtbaan in de Efteling.
De vogelrok in de efteling slaat hij over.
Ik denk dat hij meer mee was geweest in de Space Mountain omdat ik het leuk vond.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:58

Dat herken ik wel. Mijn vriend gaat mee naar Disneyland omdat ik graag wil. Als hij er eenmaal is, geniet hij er wel van (denk ik), maar hij doet het voor mij.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:08

Ik heb nooit geweten of hij het nou echt leuk vond. Denk dat hij het meer deed voor mij dan voorzich zelf.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:43

mijn vriend vind disney gelukkig super leuk haha. Wij houden allebij van pretparken bezoeken.
Ik heb vandaag mijn boeking betaald joehoe nu wachten op de papieren!!!
Ik hoop dat ik niet hoef te annuleren want ik begin al wat last van me bekken te krijgen door me zwangerschap. En ik wil zo graag gaan

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:48

Dat zou heel jammer zijn. Sowieso hoop ik voor je dat je daar geen last van gaat krijgen.

Ik heb wel altijd begrepen dat als je iets mankeert waardoor je slecht ter been bent, er in Disneyland goeie regelingen zijn.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:56

Hopelijk kan je nog gaan Ninja2.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:59

Ik kan als ik een verklaring van de VK hebt overals via de gehandicapten ingang naar binnen. Maar ja zo lang ik nergens last van heb hoeft dat van mij niet hoor haha maar idd in disney zijn dat soort dingen wel super geregeld. Ik ga begin okt 5 dagen. Dit zal sowieso wel de laatse keer zijn dat we gaan. Want ik wil niet met een babytje daar naar toe. Daar heeft de kleine nog niets aan.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:30

Dat bedoelde ik inderdaad ook. Ik hoop inderdaad voor je dat je dat helemaal niet nodig gaat hebben. Er is in ieder geval wel een mouw aan te passen mocht het wel nodig zijn.

Marije__

Berichten: 3858
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:18

Helloo..!

Zaterdag gingen mn vriendje en ik dan naar Disneyland Parijs. We hebben het ''gewone attractie park'' gekozen.
We zijn met een aanbiedingsreisje van effeweg.nl gegaan. Dat was per persoon 80,-. Incl. entree & vervoer.
Dat vond ik erg goedkoop!

Nou.. eerlijk gezegd viel het me best wel tegen! Ik verwachte veel en veel meer van het Disneyland park!!! Zo groot vond ik het niet.. en er waren niet meer of leukere attracties dan de efteling vond ik. Het enige wat ik wel gaaf vond was de Space Mountain.

het was die dag 30 graden en mega druk, dus we moesten vaak lang wachten en het was heet.. dan heb ik ook minder energie. misschien speelde dat ook mee in het feit dat ik het tegen vond vallen.
ook het eten vond ik gewoon bar slecht :P we hebben 1x bij pizza place ofzo gegeten.. van Toy Story, dat deeg was gewoon brood zowat.. en niet lekker vers belegd ofzo.
Daarna nog bij Hakuna Matata gegeten.. nou wat ik daar te eten kreeg!! moest op kip drumstickjes lijken.. maar het was helemaal zwart en helemaal niet lekker.. :( dat vond ik errug jammer!

Ik heb mezelf voorgesteld om later met mn kinderen te gaan ( echt over heeeeel veel jaar pas haha ) en voor die tijd ga ik liever een ander park bezoeken ;)