London

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26563
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:03

Boh, ik zou wel uitkijken. Ik vlieg niet voor meer dan 30 euro naar Londen. Heerlijk die aanbiedingen bij Ryan Air.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:04

_Henrieke schreef:
Wij hebben ong. 127 pp euro betaald voor een retourtje easy jet naar Stansted. vind ik ook netjes.

Oei, dat vind ik nog best veel voor Londen... Ik heb nog nooit meer dan 80 euro betaald voor een retourtje Londen, ook in juli of december niet.

_Henrieke

Berichten: 446
Geregistreerd: 17-07-05
Woonplaats: Elburg [=

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:05

Karin schreef:
_Henrieke schreef:
Wij hebben ong. 127 pp euro betaald voor een retourtje easy jet naar Stansted. vind ik ook netjes.

Oei, dat vind ik nog best veel voor Londen... Ik heb nog nooit meer dan 80 euro betaald voor een retourtje Londen, ook in juli of december niet.


Ik vind het nog best netjes eigenlijk :=

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:05

Hmm ja, ik ga zeker een of twee keer per jaar die kant op en probeer het altijd zo uit te mikken dat ik niet meer dan 80 euro retour betaal. Mijn record staat op 27 euro retour incl. tax.

_Henrieke

Berichten: 446
Geregistreerd: 17-07-05
Woonplaats: Elburg [=

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:11

ah, netjes.

Ik keek het net na, maar die reis is dan wel met de kosten van de treinreis vanaf Stansted naar Liverpool station :)

Annash
Blogger

Berichten: 26563
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:13

Mijne ook zoiets Karin! 23 geloof ik. Daarom zeg ik al, ik ga écht niet voor meer dan 30 euro een ticket naar Londen boeken. :n Aanbiedingen genoeg :j

JustMe1234
Berichten: 1766
Geregistreerd: 11-08-04

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:40

Wat ik vaak zie als ik naar vliegtickets zoek, is dat de heenreis via Ryan Air of iets dergelijks inderdaad maar 30 euro ofzo is, alleen dat de terugreis dan vreselijk duur is... Of zoek ik gewoon verkeerd ;)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:01

Dat kan, niet alle vluchten zijn even goedkoop. Dan kun je ervoor kiezen om op een andere datum te vliegen (als je dat uitkomt) of om met bijvoorbeeld Easyjet terug te komen en/of op een andere luchthaven te vliegen. Heb ik gedaan toen ik naar Milaan ging: met Ryanair vanaf Eindhoven heen en met Easyjet naar Schiphol terug. Kon ik later vertrekken op de dag van terugkomst én het was in totaal zo'n 20 euro goedkoper dan retour met Ryanair.

Je wordt er een beetje handig in als je zoiets vaker doet. ;)

Onali

Berichten: 18486
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 02:38

Unwritten schreef:
Was net niet snel genoeg met editten :+

Maar boing is wel comfortabeler dan de airbussen a319 van easyjet



Dat dacht ik al. Er stond eerst vliegtuig, dacht heel even dat ik niet goed had gekeken :P

Staanplaatsen?! Op zich niks verkeerds aan, maar het lijkt haast wel een bus zo :=

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 07:42

Nou ja, voor zulke prijzen kun je al haast niet eens met de bus.

Van het ene dorp naar het andere ben ik hier al zes strippen retour kwijt. Dat is meer dan mijn retourtje Berlijn met Ryanair. :))

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:00

Zijn er hier mensen die al vanuit België een citytrip hebben gedaan? Ik wil in september na mijn herexamens een paar dagen naar Londen met mijn vriend maar vanuit Charleroi of Brussel vliegen Easyjet noch Ryanair naar Londen :\ Eurostar is ook onbetaalbaar. En als we eerst nog met de trein naar Amsterdam of ergens anders moeten om van daaruit te vliegen is het weer minstens 30 euro extra.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:06

Ik wil wel eens voor je vragen, kennisje van me woont in Charleroi en is in de laatste twee jaar een paar keer naar Londen geweest. Ik wist nooit beter dan dat ze dat met Ryanair deed, maar ik zie het net in de lijst van bestemmingen, ze vliegen die route dus niet. Apart... Vanaf Eindhoven is voor jou ook niet te doen hè?

Anoniem

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:08

Ik ga begin Januari weer, dus tegen die tijd kijken of er een goedkope vlucht is met hotel :D

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:10

Karin schreef:
Ik wil wel eens voor je vragen, kennisje van me woont in Charleroi en is in de laatste twee jaar een paar keer naar Londen geweest. Ik wist nooit beter dan dat ze dat met Ryanair deed, maar ik zie het net in de lijst van bestemmingen, ze vliegen die route dus niet. Apart... Vanaf Eindhoven is voor jou ook niet te doen hè?

Zou fijn zijn als je dat kon navragen :) Ik heb nu ofwel optie bus ofwel ergens anders heen, Dublin klinkt ook wel aantrekkelijk :D

Eindhoven is ook ruim een uur rijden... En iedereen werkt die periode al, dus ook geen ouders die ons kunnen brengen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:11

Heb haar net een berichtje gestuurd, maar ze is volgens mij op vakantie, geen idee wanneer ze weer online is. Ik laat het je weten zodra ik bericht terug heb.

Dublin klinkt idd als een meer dan redelijk alternatief. ;)

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:00

Karin schreef:
Zou mij niet zoveel uitmaken. Ik heb de laatste keer op de heenweg naar Edinburgh de halve vlucht gestaan omdat ik moest plassen en daarna niet terugkon naar mijn plek omdat het voedselwagentje het gangpad blokkeerde. Geen probleem. :+


En mocht je crashen, dan ben je er als eerste uit. ;)
Ik zou het zelf niet zo zien zitten, staan. Als je handig boekt ben je al zo weinig kwijt, voor die 10 euro minder ga ik dan niet staan.

Ik ben vorige keer geloof ik vanaf Stansted met een busje gegaan, ik wist niet dat je ook met de metro kon, is dat nieuw? Of ik ben gewoon in de war met een ander vliegveld natuurlijk.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:04

Metro gaat voor zover ik weet alleen vanaf Heathrow. De andere vliegvelden hebben een trein- en (shuttle)busverbinding. En op Heathrow vliegen nou juist geen low cost-maatschappijen. Althans, niet vanaf de vliegvelden in NL of Duitsland van waar ik vlieg.

Ik heb bij de enquête van Ryanair ook opgegeven dat ik alleen gratis staand wil vliegen. Een andere optie was 50% van de prijs van een zitplek op dezelfde vlucht, maar daar doe ik het niet voor. :D
Laatst bijgewerkt door Karin op 02-08-09 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

_Henrieke

Berichten: 446
Geregistreerd: 17-07-05
Woonplaats: Elburg [=

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:04

Je kunt vanaf stansted naar liverpool station met de stansted express(trein), is 45 minuten met de trein.
Metro heb ik niets van gezien ofzo. :)

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:09

Karin schreef:
Metro gaat voor zover ik weet alleen vanaf Heathrow. De andere vliegvelden hebben een trein- en (shuttle)busverbinding. En op Heathrow vliegen nou juist geen low cost-maatschappijen. Althans, niet vanaf de vliegvelden in NL of Duitsland van waar ik vlieg.


Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen hier, dit was inderdaad ook wat ik in mijn hoofd had van vorige keer. :j

Gratis staand vliegen, zouden ze dat doen denk je? Of bedoel je dan zo'n aanbieding dat je alleen je belastingen e.d. betaalt? Want daar hebben ze ook wel vaak zitplaatsen mee, of nog beter, voor 5 of 10 euro inclusief je taxes. Dus daar zou ik ook niet voor gaan staan.

_Henrieke

Berichten: 446
Geregistreerd: 17-07-05
Woonplaats: Elburg [=

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:10

Naar london zou ik het niet erg vinden om te staan, die 50 minuutjes kan ik wel volhouden. :=
Maar dan moet het wel een aantoonbaar voordeel hebben op de zitplaatsen ;)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 23:13

Geen idee, zo gespecificeerd waren de vragen niet. Ze vroegen of je interesse had om staand te vliegen als het gratis was of als het 50% van de kosten van een zitplaats zou zijn, geen idee of daar wel of geen belastingen bij zaten.

Ben benieuwd wat ervan terecht komt. Vooralsnog vlieg ik binnenkort voor 1.92 euro naar Berlijn en terug. ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101927
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 05:33

Geheel gratis zou ik best staand willen vliegen naar Londen...maar niet voor 50% korting. :+ Het moet wel leuk blijven. :')

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 07:13

Wow Karin, voor 1.92 :D

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 09:33

Ja dat was mijn antwoord dus ook - ik doe het alleen gratiesj. :D

Bij die 1.92 komt dan nog wel 2x 6 euro boekingskosten vanwege Visa, maar dan nog. ;)

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 09:58

Dat is nog goedkoop!