London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 01:48

Hoi hoi! Ik ga hier even een beetje lezen maar zoooveel pagina`s. Ik ga van 10-13 dec met twee vriendinnen naar London. Vliegen via Düsseldorf naar Heathrow. Zitten in een hotel op 2 min lopen van Paddington station en die hebben schijnbaar een directe lijn naar Heathrow. Heb er zin in en ben benieuwd wat echt leuk is om te bezoeken voor de kerst sferen? Wij zijn trouwens 178 euro pp kwijt en hebben 4 weken geleden geboekt.

Edit: was iok een mogelijkheid voor 10€ retour met Ryan air vanaf ehv maar die gok durfden we niet te nemen :+


sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:11

Ik ben donderdag terug gekomen uit London. Hebben heel veel gedaan oa Winterwonderland, 2 keer naar Oxford st, gewandeld bij Harrods en de dure wijken er omheen, Buckingham Palace, London Eye, Bridge, Big Ben (die in de steigers stond) Westminster Abby, Notting Hill, China Town, Camden, gestapt, en zal vast wel wat vergeten nu. Best wel wat in 3 dagen.

Vond de Underground wel fijn kwa van A naar B gaan maar vond het maar druk en warm daar beneden, kon me niet voorstellen hoe dat in de zomer was.. en soms met zoveel mensen op een hoop, al in de rij ‘s avonds bij Oxford street om naar beneden te komen.. niet mijn ding.

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:52

Nou, ik had geld gewisseld en kreeg voor 180€ maar 120 pond |( en als ik ging pinnen moest ik voor 40 pond 60€ bijna betalen. Vond pinnen wel goedkoper lijken..

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 14:50

manzano schreef:
sureido schreef:
Nou, ik had geld gewisseld en kreeg voor 180€ maar 120 pond |( en als ik ging pinnen moest ik voor 40 pond 60€ bijna betalen. Vond pinnen wel goedkoper lijken..

Dat is dan toch even duur of ben ik nou gek....

Bedoel pinnen als ik iets moest kopen haha. Dus niet cash pinnen uit de automaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: moonsparkle en 8 bezoekers