__Marloes schreef:Paar pagina's terug las ik dat dag handig was, mocht je met een lekke band staan is die altijd dichtbij en hoef je de halve auto niet uit te laden. Niet doen dus
In juni krijgt mijn auto een grote beurt en apk, dat komt iig mooi uit zo voor vakantie! Tsja je eerste keer kamperen en alles loslaten valt niet mee op een vliegtuig stappen en weten dat er op plaats van bestemming alles klaar staat is wel wat anders. Heb het idee dat ik zoveel moet regelen nu haha
Nou hier een fanatieke kampeerder die altijd het reservewiel bovenop legt!
Je kan langs de snelweg niet je hele achterbak leeghalen als je een klapband krijgt. Het zou je maar gebeuren.
Kleine moeite om het gat vh wiel op te vullen met iets anders. Boeken, schoenen, luchtbed verzin het maar. En het reservewiel bovenop of goed voor de hand te hebben.[/quote]
En hoe leg jij dat wiel dan bovenop vast?
In een sedan nog niet zo'n punt maar in een station zou ik niet graag zo'n projectiel bovenop de bagage hebben liggen. Je zult het anker maar uit moeten gooien.........[/quote]
Helemaal aan de zijkant vd kofferbak. Links of rechts en dan klemzetten. Koelkastje ernaast bv. Vertikaal en tegen de achterklep aan.
Ik heb goed mn best gedaan op mn drie broedjes dus ben ook wel zo slim om het reservewiel niet los bovenop de bagage achter hun nekjes te leggen
Overigens laten wij de bagage sowieso niet boven de achterbank uitsteken tenzij er een bagagerek inzit
Overigens hebben we hem ook weleens bovenop de vouwwagen. En de krik ook natuurlijk..