Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:09


AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:39

Wou net zeggen haha

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 22:50

Ik zou echt gillend gek worden als ik daar zou overnachten... ik krijg al de rillingen van die filmpjes op YT over Fright Nights. Respect voor jullie _/-\o_

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 08:36

Ik overnacht er volgend weekend maar ik heb begrepen dat t daar gewoon rustig was.

diesel83

Berichten: 1182
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 08:54

Wij waren er vrijdag vond het wel een verschil met 2 jaar terug...vond er behoorlijk veel volk lopen waar ik liever niet in de buurt loop ( echt ruzie makers er waren ook grote vechtpartijen). Sorry dat ik het zeg voor de goede onder ons maar van mij mogen ze minder marrokaans volk binnen laten (onrustzaaiers). Ook de muziek wat er gedraaid werd in die grote tenten was vreselijk en trok alleen maar dat vervelende onrust zaaiende volk aan.

Wij hadden rip deals en ook hier een verschil...2 jaar terug zaten we met ons eigen groepje aan tafel tijdens het eten..nu werden er 3 vreemde bij geplaatst en je zat zowat op elkaars schoot. Wat wel gaaf was was dat er van die creeps naar binnen kwamen en een act deden ook eddie was van de partij en jaaaaa eindelijk op de foto geweest met eddie. Hij maakte ook van die humor grapjes zoals vroeger echt leuk gewoon :-).

Bij de huizen ook anders. 2 jaar terug lieten ze niemand bij je groepje lopen en was je echt als groepje alleen per kamer. Nu waren we wel de voorste maar achter ons werd gelijk opgevuld en als je iets doorliep dan liep je ook tegen de groep voor je aan. Ze lieten het veel sneller doorstromen.

Voor de rest de scare zones waren weer super. En al met al hebben wij een top avond gehad. De show hebben we niet gezien we wilde de auto eerder van het terrein halen zodat we niet nog een uur op het terrein stonden.

Jolien87

Berichten: 17429
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 09:33

diesel83 schreef:
Wij waren er vrijdag vond het wel een verschil met 2 jaar terug...vond er behoorlijk veel volk lopen waar ik liever niet in de buurt loop ( echt ruzie makers er waren ook grote vechtpartijen). Sorry dat ik het zeg voor de goede onder ons maar van mij mogen ze minder marrokaans volk binnen laten (onrustzaaiers). Ook de muziek wat er gedraaid werd in die grote tenten was vreselijk en trok alleen maar dat vervelende onrust zaaiende volk aan.

Wij hadden rip deals en ook hier een verschil...2 jaar terug zaten we met ons eigen groepje aan tafel tijdens het eten..nu werden er 3 vreemde bij geplaatst en je zat zowat op elkaars schoot. Wat wel gaaf was was dat er van die creeps naar binnen kwamen en een act deden ook eddie was van de partij en jaaaaa eindelijk op de foto geweest met eddie. Hij maakte ook van die humor grapjes zoals vroeger echt leuk gewoon :-).

Bij de huizen ook anders. 2 jaar terug lieten ze niemand bij je groepje lopen en was je echt als groepje alleen per kamer. Nu waren we wel de voorste maar achter ons werd gelijk opgevuld en als je iets doorliep dan liep je ook tegen de groep voor je aan. Ze lieten het veel sneller doorstromen.

Voor de rest de scare zones waren weer super. En al met al hebben wij een top avond gehad. De show hebben we niet gezien we wilde de auto eerder van het terrein halen zodat we niet nog een uur op het terrein stonden.


Hm wat jammer zeg. Lijkt er toch op dat ze zoveel mogelijk tickets willen verkopen en de boel maar lekker volstouwen. Daar betaal je dan extra geld voor. Zonde.

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 12:27

Gisteren heb ik het dus totaal niet zo ervaren
Overal in het park was het rustig kwa gedrag.
Tijdens het eten zaten we gewoon samen.
En ook bij de huizen liepen we alleen samen en konden we rustig genieten zonder al dat overheersende gegil.
Grappig hoe het zo kan verschillen

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 12:55

Wat apart zeg! Terwijl het gister juist het drukst was :)

Ik ben nu onderweg. Ben zo zenuwachtig :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 13:07

Diesel, wat jammer dat het tegen viel. Het klinkt een beetje als lopende band werk om zoveel mogelijk kaartjes te kunnen verkopen.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 14:23

Dat lopende band werk is helaas al jaren.

Geruchten gaan dat het park het hele jaar verlies draait, en alleen maar winst draait door Halloween. Logisch dat het zo extreem druk is erg jaar.

Ben ook heel benieuwd, dit was voor ons al het 9e of 10e jaar (wij komen sinds de geboorte van Eddie). Het is alleen maar commercie geworden. Voorheen was de sfeer in het park veel gemoedelijker.

Wij waren er dit jaar weer vroeg, zodat je tenminste alle attractie's kunt doen. Dit is gelukkig wel gelukt. Helaas wel de gehele dag hier en daar een buitje gehad.
Zoals elk jaar is het met eten weer belachelijk druk, dat we zittend op de grond het eten moesten op eten. Zo dom van walibi om geen extra overdekte horeca gelegenheden te regelen.
Toen maar richting de eerste huizen gegaan.. jammer jammer... bijna overal loop je als een trein doorheen je ziet alles voor je gebeuren. Nu ben ik een mega schijtluis dus al zie ik waar ze staan ze kunnen me alsnog laten schrikken maar het is toch niet het optimale effect waar je voor gaat.
Psycho shock is helemaal kort, dat is gewoon echt zonde geld.
In de tussentijd hebben we wat scare zones gelopen. Die zijn elk jaar ook weer erg mooi gedaan. Quarantine blijft voor mij de beste. Ik mag alleen wel even klagen over Pirates Coves, WAAROM in een freaking doorgang!! De hele boel liep daar de hele avond vast, terwijl die zones daar voorheen veel meer op het plein zelf waren.. erg dom..
Ook ik vind dat ze echt de verkeerde doelgroep aantrekken... sinds de afgelopen 3 jaren komen de verkeerde mensen die alleen maar ruzie lopen te zoeken. Ook dit jaar er helaas weer problemen van ondervonden. Een vriendin van mij dacht dat ik bij haar in haar kont kneep, maar ik zag gewoon dat een meisje met een hoofddoek voor de grap in haar kont liep te knijpen, en als je er dan wat van zegt proberen ze gelijk ruzie uit te lokken.
Ook hoef je je eigen wiet niet mee te nemen want het hele park ruikt naar de wiet.
Haunted Holidays mogen ze ook slopen, de helft van de acteurs missen tov voorgaande jaren, en je schrikt van bijna niks. Het enige wat ik in het huis geniaal vind is de kerstboom.
The Firepit daarin tegen is geweldig.
En het afrijden van het parkeerterrein is zoals erg jaar weer drama. Mensen die gewoon expres je auto in proberen te sturen en hopen dat je van de weg rijdt. :n Ook dat je via kampen naar huis wordt gestuurd wat je dus 30 kilometer om laat rijden..

We komen nog elk jaar terug omdat er niks beters is ... Maar Halloween wordt steeds bekender en ze krijgen veel concurrentie van andere parken, zodra deze parken op het zelfde niveau zitten is walibi einde verhaal... ze graven hun eigen graf... misschien volgend jaar maar een toverland of moviepark...

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 14:54

Blijkbaar kom ik elk jaar op een goede dag want heb nooit meegemaakt als jullie beschrijven.
Hebben jullie, jullie problemen die je merken al persoonlijk met de organisator overlegd.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:44

Ik ben nu in Walibi :D . Net de jefferson ingeweest. Van half 8 tot kwart voor 8 gaan wij de clinic in :')

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:54

Wat vond je van Jefferson?

Dat van die asociale mensen ken ik wel n beetje. Merkte het vorig jaar ook wel.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 16:56

Heb volgens mij vorig jaar, of 2 jaar terug een erg uitgebreide mail naar Walibi gestuurd, sowieso over het parkeren dat het drama is. Een vriend van me werkt bij Walibi, ze krijgen elk jaar zeeën van klachten maar doen er helemaal niks mee.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 17:12


Anoniem

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 17:20

Jammer dat dat uitverkocht is :(

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 17:30

Wauw super gaaf!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110696
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 17:41

Maar wel iets om in de gaten te houden voor volgend jaar!

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 17:57

Lijkt me gaaf!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 18:03

Ik vond de Jefferson eerlijk gezegd wel meevallen. The villa was wel heel eng :D

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 19:56

Vrind is in de clinic nu. Ik durfde het niet aan :o

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:16

En? Hoe vond ie t?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:18

Hij vond het heel leuk :')

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:24

Schoon ondergoed nodig?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:30

Nee haha. Maar hij was wel flabbergasted. Maar hij was vorige week ook om een reportage te maken en hij wist wat er komen ging maar hij vond het wel heel leuk!