Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:18

Lees die link even ;) en anders google :) daar heb ik die link mee gevonden

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:06

DNIEZE schreef:
Goedemorgen,

Mijn vriend en ik willen graag binnenkort naar Disneyland Parijs toe,
nu heb ik op internet hier naar zitten kijken maar er is zo ontzettend veel keuze dat ik heel erg twijfel.

Zo veel verschillende keuze betreft hotels en prijzen.

wij hoeven niet perse in het Disney Hotel zelf te overnachten, we vinden het ook helemaal prima om in de buurt van het park te overnachten.
Maar ja hoe weet ik aan welk hotel ik goed doe en hoe weet ik of dit makkelijk aan te rijden is van hotel naar park?

Zijn hier bokkers die mij een handje willen helpen en die mij bepaalde dingen aan raden?

Groetjes Denise



Als het gaat om de prijs te drukken heeft het bijna nooit zin om buiten de disneyparken te slapen.
Tenzij je een georganiseerde reis vindt die zowel overnachtingen bied en tickets. of wanneer je meer dan 5 dagen naar het park zou willen

de clue zit m namelijk in de prijs van de tickets.. ticket voor beide parken voor 1 dag is bijna 100 euro.. Daarbij moet je dan nog ergens overnachten (let op, ontbijt zit er niet overal bij in.. + je moet s avonds nog ergens eten).

Disney zelf heeft altijd 'acties'. Beste actie, vooral als je lang niet in de parken bent geweest is een 4=2 actie.. 4 nachten, voor de prijs van 2 + dus 5 dagen toegang.. alle andere vormen van korting zorgen er ook voor dat ze onder de prijs kruipen van een willekeurig ander hotel waar je nog los tickets voor moet bijboeken..

enige optie die beter is, maar dat is dus alleen van toepassing als je veel wilt spenderen.. is langer gaan dan 5 dagen.. dan kun je bijvoorbeeld een willekeurig leuk hotel parijs/buurt disney zoeken met de beste aanbieding en dat combineren met een jaarabonement (duurste, want anders zit je bijna zeker met geblokte dagen) waardoor je dus vanuit het hotel ook gratis parkeren hebt en kortingen in het park die je anders niet zou hebben.. kosten zijn dan zo'n 230 euro aan abo + wat je moet betalen aan overnachten..


goedkoopste optie is altijd:

DAvey Crocket, met de 4=2 acties, geen ontbijt bij boeken, dit haal je zelf bij de bakker, gewoon wat lekkere broodjes uitzoeken, heb je ook gelijk je lunch mee.. bakker in die buurt is uitstekend!.
En zelf koken (kan geen hotel tegenop, omdat je dan diner ergens moet scoren.. is zeker 25 euro p.p.p avond).
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 18-10-16 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:08


Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:17

Ik kom hier ook even meelezen, aangezien ik volgend jaar naar Disneyland wil :)
Kan ik ervan uit gaan dat de geblokte data van 2017 ongeveer hetzelfde als die van 2016 zullen zijn? De weken van 11 juli tot 14 augustus waren vorig jaar helemaal niet geblokt (bij een Jaarkaart Classic). Zou dat dit jaar dan weer zo zijn?

Temeraire

Berichten: 3531
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:41

Celestial schreef:
Welk hotel heeft jullie persoonlijke voorkeur:

- Disney’s Hotel Santa Fe (538 euro)
- Disney’s Hotel Cheyenne (568 euro)
- Disney’s Davy Crockett Ranch (677 euro)

Het gaat om de carnavalsvakantie voor drie doordeweekse dagen (2 nachten). Voor ons is het belangrijk dat het er schoon is en de loopafstand (naar eventuele bussen?) kort is. :)


Is er een reden dat je Newport bay club er niet bij hebt staan? Ook goed betaalbaar en op loopafstand van het park. Ook shuttlebus beschikbaar.
DC ranch zou daarom voor mij afvallen, maar dat had je zelf inmiddels ook al besloten geloof ik.

Ik zou altijd voor een hotel gaan dat op loopafstand van het park is, met als back up een shuttlebus. Na een hele dag in het park sjouwen heb je echt geen zin meer in lange rijen voor de bus of nog een stuk met de auto.
Wij vonden het heel fijn om die keuze te hebben. Je kan lopen wanneer je wilt en mocht er toevallig een bus staan dan kan je erin, maar verder geen gehaast of lange wachttijden.
Verder vind ik dat je dan ook meer de 'Disney beleving' hebt. Je blijft dan meer in de Disney bubbel zeg maar :D :')

En wat eerder al gezegd is, met de leuke acties ben je nog voordelig uit ook :)

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:45

elenaMM77 schreef:
DNIEZE schreef:
Goedemorgen,

Mijn vriend en ik willen graag binnenkort naar Disneyland Parijs toe,
nu heb ik op internet hier naar zitten kijken maar er is zo ontzettend veel keuze dat ik heel erg twijfel.

Zo veel verschillende keuze betreft hotels en prijzen.

wij hoeven niet perse in het Disney Hotel zelf te overnachten, we vinden het ook helemaal prima om in de buurt van het park te overnachten.
Maar ja hoe weet ik aan welk hotel ik goed doe en hoe weet ik of dit makkelijk aan te rijden is van hotel naar park?

Zijn hier bokkers die mij een handje willen helpen en die mij bepaalde dingen aan raden?

Groetjes Denise



Als het gaat om de prijs te drukken heeft het bijna nooit zin om buiten de disneyparken te slapen.
Tenzij je een georganiseerde reis vindt die zowel overnachtingen bied en tickets. of wanneer je meer dan 5 dagen naar het park zou willen

de clue zit m namelijk in de prijs van de tickets.. ticket voor beide parken voor 1 dag is bijna 100 euro.. Daarbij moet je dan nog ergens overnachten (let op, ontbijt zit er niet overal bij in.. + je moet s avonds nog ergens eten).

Disney zelf heeft altijd 'acties'. Beste actie, vooral als je lang niet in de parken bent geweest is een 4=2 actie.. 4 nachten, voor de prijs van 2 + dus 5 dagen toegang.. alle andere vormen van korting zorgen er ook voor dat ze onder de prijs kruipen van een willekeurig ander hotel waar je nog los tickets voor moet bijboeken..

enige optie die beter is, maar dat is dus alleen van toepassing als je veel wilt spenderen.. is langer gaan dan 5 dagen.. dan kun je bijvoorbeeld een willekeurig leuk hotel parijs/buurt disney zoeken met de beste aanbieding en dat combineren met een jaarabonement (duurste, want anders zit je bijna zeker met geblokte dagen) waardoor je dus vanuit het hotel ook gratis parkeren hebt en kortingen in het park die je anders niet zou hebben.. kosten zijn dan zo'n 230 euro aan abo + wat je moet betalen aan overnachten..


goedkoopste optie is altijd:

DAvey Crocket, met de 4=2 acties, geen ontbijt bij boeken, dit haal je zelf bij de bakker, gewoon wat lekkere broodjes uitzoeken, heb je ook gelijk je lunch mee.. bakker in die buurt is uitstekend!.
En zelf koken (kan geen hotel tegenop, omdat je dan diner ergens moet scoren.. is zeker 25 euro p.p.p avond).

Dat verklaart inderdaad veel, ik kon ook niets vinden wat goedkoper was dan in het park zelf verblijven :)

Interessante link over de prijzen, ik zal eens kijken of het inderdaad verschil maakt. :j

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:50

Temeraire schreef:
Celestial schreef:
Welk hotel heeft jullie persoonlijke voorkeur:

- Disney’s Hotel Santa Fe (538 euro)
- Disney’s Hotel Cheyenne (568 euro)
- Disney’s Davy Crockett Ranch (677 euro)

Het gaat om de carnavalsvakantie voor drie doordeweekse dagen (2 nachten). Voor ons is het belangrijk dat het er schoon is en de loopafstand (naar eventuele bussen?) kort is. :)


Is er een reden dat je Newport bay club er niet bij hebt staan? Ook goed betaalbaar en op loopafstand van het park. Ook shuttlebus beschikbaar.
DC ranch zou daarom voor mij afvallen, maar dat had je zelf inmiddels ook al besloten geloof ik.

Ik zou altijd voor een hotel gaan dat op loopafstand van het park is, met als back up een shuttlebus. Na een hele dag in het park sjouwen heb je echt geen zin meer in lange rijen voor de bus of nog een stuk met de auto.
Wij vonden het heel fijn om die keuze te hebben. Je kan lopen wanneer je wilt en mocht er toevallig een bus staan dan kan je erin, maar verder geen gehaast of lange wachttijden.
Verder vind ik dat je dan ook meer de 'Disney beleving' hebt. Je blijft dan meer in de Disney bubbel zeg maar :D :')

En wat eerder al gezegd is, met de leuke acties ben je nog voordelig uit ook :)

Newport Bay Club is 753,75, dat is toch fors meer helaas... -O-

Temeraire

Berichten: 3531
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:53

Ik zag nog wat vragen over de fast pass. Bij een aantal populaire attracties is die inderdaad beschikbaar. De fast pass is dan op te halen bij de attractie in een aparte rij, en is per persoon. Ben je met 4 dan kan je er 4 pakken. Je hebt je ticket nodig om er 1 te krijgen.
Met een fast pass kan je in een bepaald uur terug komen, tussen 2 en 3 bijvoorbeeld, dus hou daar rekening mee in je planning.
Wil je ergens graag in met fast pass dan kan je beter gelijk 's ochtends 1 halen, ze kunnen namelijk op raken als het druk is. Ook kan het zijn dat als je om 12 uur 1 haalt, je er pas om 6 uur in kan bijvoorbeeld.
Op je plattegrondje kan je zien bij welke attracties een fast pass mogelijk is.
In ieder geval een aanrader voor Big Thunder Mountain :)

@Celestial: dat scheelt dan inderdaad. Volgens mij maakte het bij ons toen veel minder uit qua prijs. Maar dat ligt misschien ook aan de actie en de periode.

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:57

Temeraire schreef:
Ik zag nog wat vragen over de fast pass. Bij een aantal populaire attracties is die inderdaad beschikbaar. De fast pass is dan op te halen bij de attractie in een aparte rij, en is per persoon. Ben je met 4 dan kan je er 4 pakken. Je hebt je ticket nodig om er 1 te krijgen.
Met een fast pass kan je in een bepaald uur terug komen, tussen 2 en 3 bijvoorbeeld, dus hou daar rekening mee in je planning.
Wil je ergens graag in met fast pass dan kan je beter gelijk 's ochtends 1 halen, ze kunnen namelijk op raken als het druk is. Ook kan het zijn dat als je om 12 uur 1 haalt, je er pas om 6 uur in kan bijvoorbeeld.
Op je plattegrondje kan je zien bij welke attracties een fast pass mogelijk is.
In ieder geval een aanrader voor Big Thunder Mountain :)

@Celestial: dat scheelt dan inderdaad. Volgens mij maakte het bij ons toen veel minder uit qua prijs. Maar dat ligt misschien ook aan de actie en de periode.

Helder, bedankt! Wat mij vooral nog onduidelijk is, is hoeveel fast passes je kan halen. Is het zo dat als je bijvoorbeeld om 10 uur s ochtends pasjes haalt voor 1 uur s middags, je na 1 uur weer nieuwe voor een andere attractie kan halen? Of kan het maar 1x per dag?

Ja, jammer... Vooral omdat dat hotel wel die Hotel Fast Passes heeft... Maar goed, wachten is ook niet zo'n ramp :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:59

In Orlando kan je er per persoon maar 3 per dag halen. En kan je in de tijd van je andere FP geen andere halen tot de tijd verstreken is.

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:04

Keet schreef:
In Orlando kan je er per persoon maar 3 per dag halen. En kan je in de tijd van je andere FP geen andere halen tot de tijd verstreken is.

Dat laatste had ik inderdaad gevonden ja. Het is dus (waarschijnlijk) wel gelimiteerd. Bedankt voor je reactie :j

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:22

Celestial schreef:
Temeraire schreef:
Ik zag nog wat vragen over de fast pass. Bij een aantal populaire attracties is die inderdaad beschikbaar. De fast pass is dan op te halen bij de attractie in een aparte rij, en is per persoon. Ben je met 4 dan kan je er 4 pakken. Je hebt je ticket nodig om er 1 te krijgen.
Met een fast pass kan je in een bepaald uur terug komen, tussen 2 en 3 bijvoorbeeld, dus hou daar rekening mee in je planning.
Wil je ergens graag in met fast pass dan kan je beter gelijk 's ochtends 1 halen, ze kunnen namelijk op raken als het druk is. Ook kan het zijn dat als je om 12 uur 1 haalt, je er pas om 6 uur in kan bijvoorbeeld.
Op je plattegrondje kan je zien bij welke attracties een fast pass mogelijk is.
In ieder geval een aanrader voor Big Thunder Mountain :)

@Celestial: dat scheelt dan inderdaad. Volgens mij maakte het bij ons toen veel minder uit qua prijs. Maar dat ligt misschien ook aan de actie en de periode.

Helder, bedankt! Wat mij vooral nog onduidelijk is, is hoeveel fast passes je kan halen. Is het zo dat als je bijvoorbeeld om 10 uur s ochtends pasjes haalt voor 1 uur s middags, je na 1 uur weer nieuwe voor een andere attractie kan halen? Of kan het maar 1x per dag?

Ja, jammer... Vooral omdat dat hotel wel die Hotel Fast Passes heeft... Maar goed, wachten is ook niet zo'n ramp :)


je kunt maar 1 fastpass halen, pas als die verbruikt is kun je weer een fastpass halen (voor die attractie of een andere)..

daarom moet je er vlot bij zijn.. eerst de fastpass halen van je meest favo attractie.. daar asap in, door naar de volgende waar je absoluut een fastpass voor wilt hebben.. In het middenseizoen kun je max ongeveer 3 fastpasses gebruiken, daarna is het tijdvak inmiddels buiten openingstijden..

als je de eerste direct haalt zodra de parken open zijn (tijdens de magic hours als het mogelijk is).. dan zal die voor ongeveer 10-11 uur zijn met geluk.. volgende die je kunt plukken (dus zo rond 10.30h nadat je de eerste gebruikt hebt) zal dan pas zo rond 13.00-14.00h geldig zijn.. met heel veel geluk kun je rond die tijd nog net een fastpass scoren net voor sluit.


wij gaan zelf altijd in het laagseizoen, eerste week van een 'holidayseason' eerste week van de kerstperiode bijvoorbeeld.. dat is laagseizoen, laagseizoen prijs, weinig wachttijden en optimaal benut van de fastpasses

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:30

In USa kon je je toegangspasje aan een app koppelen en kon je via de app fast passes op je pasje zetten. Was echt vet handig!

Temeraire

Berichten: 3531
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:10

Je kan idd maar 1 fast pass tegelijk .

Die speciale pas van het hotel is leuker dan het lijkt hoor. Je kan dan wat eerder naar binnen dan de rest, maar lang niet alles is dan al open. Dat is dus wat anders dan een fast pass.
Wij gingen dan soms alvast bij de crush coaster in de rij staan. Tegen de tijd dat ie open ging was de rij al meer dan een uur :+ wij moesten toen nog een half uur wachten geloof ik. De rest van de dag staat ie vaak op 90 minuten.

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:11

Oh, dat is goed om te weten Temeraire. Wij gaan met twee kleinere kinderen, dus zulke attracties zullen we sowieso overslaan :)

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:23

Voor goedkopere jaarkaarten en dagkaarten: dlp-kaarten.nl
Deze meneer heeft lagere prijzen, doordat de kaartjes in Frankrijk worden besteld. Zeer betrouwbare website en super snel geleverd.
Op deze manier was ik de vorige keer een stuk goedkoper uit met een los hotel. Maar we hadden toen ook heel veel mazzel. Nu heeft Disney meerdere acties, waarbij ook ontbijt en diner zit. Dus denk ik dat je daar zelf het goedkoopst zit nu :).

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:28

Marrie_L schreef:
Ik kom hier ook even meelezen, aangezien ik volgend jaar naar Disneyland wil :)
Kan ik ervan uit gaan dat de geblokte data van 2017 ongeveer hetzelfde als die van 2016 zullen zijn? De weken van 11 juli tot 14 augustus waren vorig jaar helemaal niet geblokt (bij een Jaarkaart Classic). Zou dat dit jaar dan weer zo zijn?



2017
januari: 1, 5, 12, 19, 26
februari: -
maart: 26, 27
april: 15, 16, 30
mei: 1, 8, 25, 26, 27
juni: 3, 4, 5
juli: -
augustus: 1, 3, 8, 10, 15, 17
september: -
​oktober: 30, 31

Veel minder blokdagen zo te zien.
Ik denk dat november en december nog moeten volgen trouwens.. :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:00

Celestial schreef:
Oh, dat is goed om te weten Temeraire. Wij gaan met twee kleinere kinderen, dus zulke attracties zullen we sowieso overslaan :)



Met kleinere kinderen kan je gebruik maken van de baby switch/rider switch. Moet je maar eens googlen :)
Super handig

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 17:07

Temeraire schreef:
Je kan idd maar 1 fast pass tegelijk .

Die speciale pas van het hotel is leuker dan het lijkt hoor. Je kan dan wat eerder naar binnen dan de rest, maar lang niet alles is dan al open. Dat is dus wat anders dan een fast pass.
Wij gingen dan soms alvast bij de crush coaster in de rij staan. Tegen de tijd dat ie open ging was de rij al meer dan een uur :+ wij moesten toen nog een half uur wachten geloof ik. De rest van de dag staat ie vaak op 90 minuten.



die van castle club is toch een reguliere fastpass? volledig onbeperkt? daar betaal je immers ook de hoofdprijs voor :')

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 18:45

Cinderella schreef:
Marrie_L schreef:
Ik kom hier ook even meelezen, aangezien ik volgend jaar naar Disneyland wil :)
Kan ik ervan uit gaan dat de geblokte data van 2017 ongeveer hetzelfde als die van 2016 zullen zijn? De weken van 11 juli tot 14 augustus waren vorig jaar helemaal niet geblokt (bij een Jaarkaart Classic). Zou dat dit jaar dan weer zo zijn?



2017
januari: 1, 5, 12, 19, 26
februari: -
maart: 26, 27
april: 15, 16, 30
mei: 1, 8, 25, 26, 27
juni: 3, 4, 5
juli: -
augustus: 1, 3, 8, 10, 15, 17
september: -
​oktober: 30, 31

Veel minder blokdagen zo te zien.
Ik denk dat november en december nog moeten volgen trouwens.. :)


Dit is wel echt ideaal om te weten :)

Temeraire

Berichten: 3531
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 19:09

elenaMM77 schreef:
die van castle club is toch een reguliere fastpass? volledig onbeperkt? daar betaal je immers ook de hoofdprijs voor :')


Ik had het over Newport bay club :)

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 19:13

Cinderella schreef:
Marrie_L schreef:
Ik kom hier ook even meelezen, aangezien ik volgend jaar naar Disneyland wil :)
Kan ik ervan uit gaan dat de geblokte data van 2017 ongeveer hetzelfde als die van 2016 zullen zijn? De weken van 11 juli tot 14 augustus waren vorig jaar helemaal niet geblokt (bij een Jaarkaart Classic). Zou dat dit jaar dan weer zo zijn?



2017
januari: 1, 5, 12, 19, 26
februari: -
maart: 26, 27
april: 15, 16, 30
mei: 1, 8, 25, 26, 27
juni: 3, 4, 5
juli: -
augustus: 1, 3, 8, 10, 15, 17
september: -
​oktober: 30, 31

Veel minder blokdagen zo te zien.
Ik denk dat november en december nog moeten volgen trouwens.. :)

Dat is nou handig :) Ik kwam zelf maar tot april. Bedankt!

Babsiej

Berichten: 6240
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:46

Ik wil gaan boeken voor disneyland van 13 t/m 16 november.

Nu moet ik kiezen tussen :

1 sequoia lodge dan kunnen we de suite boeken. Dus onbeperkt drankjes de hele dag in het hotel, en snacks op bepaalde tijden etc en onbeperkt fastpass.

of 2
Newport Bay en dan een compass club kamer, dus ook onbeperkt drankjes de hele dag en snacks op bepaalde tijden, en 1 extra fastpass per dag.

De prijzen zijn ongeveer gelijk, nummer 1 is 1119 euro en nummer 2 is 1143 euro.

We gaan voornamelijk door de week heb je dan wel onbeperkt fastpass nodig voor de attracties die die optie hebben ? vorig jaar was het helemaal niet zo druk namelijk ....

Wat zouden jullie doen ?

realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:07

DNIEZE schreef:
Goedemorgen,

Mijn vriend en ik willen graag binnenkort naar Disneyland Parijs toe,
nu heb ik op internet hier naar zitten kijken maar er is zo ontzettend veel keuze dat ik heel erg twijfel.

Zo veel verschillende keuze betreft hotels en prijzen.

wij hoeven niet perse in het Disney Hotel zelf te overnachten, we vinden het ook helemaal prima om in de buurt van het park te overnachten.
Maar ja hoe weet ik aan welk hotel ik goed doe en hoe weet ik of dit makkelijk aan te rijden is van hotel naar park?

Zijn hier bokkers die mij een handje willen helpen en die mij bepaalde dingen aan raden?

Groetjes Denise



Wij zijn dit jaar geweest, hebben via booking.com een leuk appartement in de buurt genomen, ( met shuttle) daarnaast in nederland al goedkope tickets op naam via internet gekocht ( 46 euro voor 2 parken per dag)
Dat scheelt best veelen je zit redelijk centraal om naast Disney ook nog Parijs enz te bezoeken

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:08

Mijn ouders willen misschien met ons naar Disneyland, als ze een goedkope aanbieding kunnen vinden. Als er iemand nog een aanbieding weet; laat het me weten :) wil zo graag weer naar disneyland :D