Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 23:33

Ik ben bij the villa geweest en psychoshock..

Ben bij beiden 1 keer geschrokken, in the villa schrok ik net voordat de ondergrond slechter werd (steenachtige ongelijke paden zoals in de mijn geloof ik) bij de doorgan toen iemand ineens tevoorschijn kwam precies voor mij.

En bij psychoshock toen er zo'n vent in een smal paadje zat aan de linkerkant in zo'n open stuk op de grond. Ik zag hem gewoon zitten (liep vooraan) en schrok toch nog toen hij ineens opstond voor mn neus :')

Verder liet niemand me schrikken, ben sowieso niet bang aangelegd.

romyyxv

Berichten: 1215
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Heerle, Noord-Brabant

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:11

Bij de psycho shock werd ik achterna gezeten door een meisje op die brug.
Ik was kei hard die brug over gerend en ze bleef maar achter me aan rennen :')

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:26

ew gatsie ! ik durf denk ik echt niet in de psycho shock.. kan iemand me vertellen wat dat gratis huis was? ik wilde er wel in, maar er was een gigantische rij.. dus helaas niet in geweest !

Colaaa

Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 19:16

Bij mij ging die tandarts half achter mij aan in de psychoshock en ik was al een held op sokken toen :')
Net als dat laatste gedeelte, mijn god van alle kanten allemaal gekken heb het maar op rennen gezet toen :=

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:18

Colaaa schreef:
Bij mij ging die tandarts half achter mij aan in de psychoshock en ik was al een held op sokken toen :')
Net als dat laatste gedeelte, mijn god van alle kanten allemaal gekken heb het maar op rennen gezet toen :=


hahaha dat zou ook mijn reactie zijn inderdaad ! jeetje dit klinkt eng..

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:31

Zijn er ergens foto's te vinden?

mie123gie
Berichten: 1319
Geregistreerd: 14-02-11

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:41

Bij mij ging bij pshycoshock een bewaker achter mij aan, ik wist niet zo goed wat ik moet doen dus ik liep daar een beetje van "hallo!" :')

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:10

mie123gie schreef:
Bij mij ging bij pshycoshock een bewaker achter mij aan, ik wist niet zo goed wat ik moet doen dus ik liep daar een beetje van "hallo!" :')


Genius :').
Ik stond bij de uitgang van The villa, en toen zag ik een acteur z'n kettingzaag benzine bijvullen :'). Vond het wel komisch, beveiligingman riep naar m: nu al leeg? Doe eens rustig met dat ding man.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:15

Ess_Ramona schreef:
mie123gie schreef:
Bij mij ging bij pshycoshock een bewaker achter mij aan, ik wist niet zo goed wat ik moet doen dus ik liep daar een beetje van "hallo!" :')


Genius :').
Ik stond bij de uitgang van The villa, en toen zag ik een acteur z'n kettingzaag benzine bijvullen :'). Vond het wel komisch, beveiligingman riep naar m: nu al leeg? Doe eens rustig met dat ding man.


hahaha, had jij geluk, toen ik uit the villa kwam stond die man met kettingzaag ineens achter me.. ik wist het nog van vorig jaar, maar toen had ik die niet aan zien komen.. hahah ik was zo bang

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:18

Hahaha staan er 2 he. 1 in t huis en 1 bij t laatste hek(bij de uitgang).

Maar je moet ook niet gaan rennen :').
Genoeg meiden zien rennen en dat die acteurs erachter aan rennen. Geniaal :')

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:46

Ess_Ramona schreef:
Hahaha staan er 2 he. 1 in t huis en 1 bij t laatste hek(bij de uitgang).

Maar je moet ook niet gaan rennen :').
Genoeg meiden zien rennen en dat die acteurs erachter aan rennen. Geniaal :')


hahaha nooo, iemand met kettingzaag in het huis kan ik me niet herinneren...die bij het hek wel ja ! ik was wel echt heel bang voor die man met het gasmasker, verder had ik de tactiek om mn vriendin (die beweerde niet bang te zijn) naar die enge mensen te duwen, ik er achter lopende en met een grote boog eromheen. dat deed ik ook in de kamer met saw..(ik kan absoluut niet tegen dat masker van die sawpop, dan raak ik echt over de zeik hahaha, ik duw mn vriendin naar die man met die zaag, dus ik loop er met een boog omheen en loop echt op 5 cm na niet tegen die pop van saw aan, ik raakte in paniek en probeerde weg te rennen, met gevolg dat ik bijna over die man zonder been met zaag in zn handen struikelde.. oeps :=

Leprycorn

Berichten: 1763
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 08:57

Ess_Ramona schreef:
mie123gie schreef:
Bij mij ging bij pshycoshock een bewaker achter mij aan, ik wist niet zo goed wat ik moet doen dus ik liep daar een beetje van "hallo!" :')


Genius :').
Ik stond bij de uitgang van The villa, en toen zag ik een acteur z'n kettingzaag benzine bijvullen :'). Vond het wel komisch, beveiligingman riep naar m: nu al leeg? Doe eens rustig met dat ding man.


_/-\o_ _O- _O- _O-

Ludique96

Berichten: 13662
Geregistreerd: 23-10-10
Woonplaats: 5 km. van m'n paardje af <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:42

Ik zou gaan morgen, maar helaas kan ik niet door mijn toetsen. Dus als iemand nog een kaartje wilt kopen. Pm maar bij interesse.

manon_goldy
Berichten: 775
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:11

Iemand intresse in een kaartje voor 1 november?

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:13

manon_goldy schreef:
Iemand intresse in een kaartje voor 1 november?


1 november is er toch geen fn meer? is altijd maar tot 31 oktober dacht ik..

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:16

Nee is tot 1 november

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 14:42

aah oke, sorry! haha

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:19

Wij zijn afgelopen zaterdag geweest, en ondanks de veeeele wachtrijen en drukte wel leuk gehad. Dan ben ik wel een schijterd op zich, en dan moet je nog vooraan lopen ook :') Maargoed, ze mogen inderdaad wel minder kaartjes verkopen en minder grote groepen in de spookhuizen. Elk jaar gaat het achteruit, dat is wel jammer :(
Verder echt kapot geschrokken van de cheerleader in quarantaine die ineens naast me kwam zitten toen ik aan het wachten was voor de wc's. Toen mn vriendin terug kwam vroeg ze of ik dood aan het gaan was zo wit :')

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:21

Dat had ik willen zien Daan :').

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:24

Hahaha ja iedereen lachte me uit :')

Vind trouwens de campsite toch wel erug gaaf, terwijl je voor de andere huizen moet betalen ben ik daar volgens mij wel het meest geschrokken :')

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 10:28

Ik ben ook zaterdag geweest!

Wij kwamen rond een uur of 2 aan, dus we dachten, och we kunnen nog wel een paar attracties doen voordat het avond is. Nope, maar 1 attractie gedaan :') We hebben namelijk 1,5 uur moeten wachten voor de Speed of Sound.

Dat was wel echt een nadeel hoor, overal stond zo'n vreselijk lange rij. Zelfs voor de kraampjes met eten moest je elke keer een kwartier/20 minuten wachten.

Maar 's avonds vond ik het wel erg leuk! De wachtrijen voor de spookhuizen vielen nog mee. Wij hebben alle spookhuizen gedaan en op volgorde van leukst naar saaist vond ik: Psycho Shock, Haunted Holidays, The Villa, Jeffersons Manor :) Bij Jeffersons Manor vond ik alle schrikmomenten erg voorspelbaar. The Villa vond ik wel erg tof met alle herkenbare personages uit de films, al ben ik daar niet echt geschrokken. De Haunted Holidays vond ik wel echt te gek met al die effecten enzo. De Psycho Shock ben ik als enige echt af en toe bang geweest omdat het zo realistisch was :P

Verder ben ik ook een paar keer goed te pakken genomen in de gedeelten in het park met griezels. Alleen als ik het echt niet aan zag komen ben ik geschrokken. Verder stond ik vooral te kijken hoe tof ze alle kostuums etc hadden gedaan, haha :P

Wij hadden trouwens echt nog superveel mazzel. We wilden 's avonds graag ook nog in een attractie. Maar we hadden geen tijd om uren te wachten, we moesten namelijk ook nog naar de spookhuizen. Maar toch hebben we even gekeken bij de Goliath, of het misschien nog net zou lukken. Riep zo'n man naar ons, ''hey zijn jullie met z'n tweeen?'' Wij zo ja. ''oh dan kunnen jullie met ons mee met de fast lane! onze vrienden willen niet meer''. Dus zo liepen we de hele rij van honderden mensen voorbij en mochten we, in het donker, in het VOORSTE karretje, in de Goliath! :wow: En maar 5 minuten gewacht! Omg, dat was zo gaaf!

Al met al vond ik het wel een geslaagde avond. Maar aan de prijzen en de drukte moeten ze wel echt iets doen! Bijvoorbeeld bijna 4 euro voor een hot dog vind ik echt belachelijk. (en zo bij al het eten)

Splendesco

Berichten: 2644
Geregistreerd: 10-01-09
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:40

Ik ben ook zaterdag geweest, het was echt te druk bij de attracties.
Spookhuizen waren wel goed te doen, vond Psychoshock, Campsite of Carnage en Jefferson Manor wel leuk.
Ook vond ik de zone Game Over erg grappig, de Riddler zat echt super goed in zijn rol.
Wat ik alleen erg jammer vond was de show van Eddie, wat een afgang zeg.. -O-

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:13

Ik vind Eddie sowieso echt niet leuk, gewoon géén leuke humor. Alleen maar grof doen en mensen beledigen. :n

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:31

Daantjee12 schreef:
Hahaha ja iedereen lachte me uit :')

Vind trouwens de campsite toch wel erug gaaf, terwijl je voor de andere huizen moet betalen ben ik daar volgens mij wel het meest geschrokken :')


ja ik vraag me af he, wat gebeurde er in dat huis bij de campsite?

AfricanLady

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:05

Jolien87 schreef:
Ik vind Eddie sowieso echt niet leuk, gewoon géén leuke humor. Alleen maar grof doen en mensen beledigen. :n


Dat vind ik juist geniale humor haha zo is zijn karakter gewoon.
Het is ook geen lieve clown