Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:48

Waar kan je eigenlijk je voorkeuren invullen? Of kan dat pas nadat je hebt betaald?

Het lijkt me echt heeeeel erg gaaf om te doen! Vooral de Boke trip en City Trip. Nu nog iemand vinden die met me mee wil gaan haha. :)) (En ik moet het ook mogen van mijn ouders....)

Maar qua boke trip, wat houd dat nu eigenlijk in? Kan je dan ook in aftandse hotelletjes terechtkomen in afgelegen buurtjes? Of is het wel echt fatsoenlijk hotel, fatsoenlijke plek met leuke/veel mogelijkheden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:18

Emma,
Ja ik weet het. Typfoutje hehe. :))

Dankjewel beiden voor de uitleg! Ik ga zo maar eens nog een keer de hele site doornemen incl reviews en algemene voorwaarden etc. Het is voor mij ook zeker niet belangrijk om in Londen/Parijs/etc. terecht te komen, juist het komen op onbekendere plekken lijkt mij ontzettend leuk! & Daarbij ook het ontdekken van leuke plekken.

Lidili,
Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad! :D Klein is in principe ook geen probleem, juist heel gezellig. Venetië ken ik, dus ik weet dat daaromheen meer dan genoeg mogelijkheden zijn voor uitjes.
Wat ik me afvraag is of dat bij meerdere personen zo is, dat je in de omgeving ook leuke activiteiten hebt om te doen?

Heb alleen nog nooit gevlogen, dus dat wordt ook heel wat mocht ik het een keer doen. :))

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:27

Ah, nu snap ik het haha. :+ Dankjewel!
Ik ben inderdaad onder de 18, maar ik ga eens opzoeken of er inderdaad een leeftijdslimiet aan vast zit. Het was niet mijn bedoeling alleen te gaan, maar met een vriendin (18, tegen de tijd dat we dit überhaupt een keer gaan doen ik misschien ook wel) of een van mijn ouders. Verder was mijn intentie (evenals die van mijn vriendin/ouders) niet om feestjes af te gaan maar om lekker te winkelen, fotograferen en de stad te bekijken/verkennen.
Dus voornamelijk het lekkere cultuur opsnuiven en fotograferen, naast gewoon de spanning/nieuwsgierigheid om de reis heen. :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:57

Emma,
Ach, wij vinden het toch geen probleem om niet te drinken en zijn beiden niet zo ontzettend van het uitgaan. Verder verwacht ik ook dat ik zal wachten tot ik afgestuurd ben en dan ben ik ook 18, dus dan maakt het niet zo veel meer uit.

Lideli, dat is handig om te weten!

Had het er nog met mijn ouders over... Maar hoe check je nou de betrouwbaarheid? Voor mij is het redelijk duidelijk gezien de reviews etc, maar mijn ouders twijfelen nog wel over het concept. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:07

BaileyMix schreef:
Het is echt betrouwbaar en je krijgt er zelfs een handgeschreven briefje bij haha :D

Dat dacht ik nou ook, zeker na al die filmpjes van héle blije mensen. :D
Heb meteen zin om te boeken haha. Helaas zit dat er voor mij nog niet in. Zucht.. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:16

Saaams schreef:
Ik wil dit ook echt graag vooral na de verhalen hier. Maar vind maar is een vriendin die er geld voor heeft :')

Qua kosten (vind ik) het reuze meevallen. :D
Bij sommige reizen ben je voor maximaal 150/200 euro per persoon klaar.. Dan komt er natuurlijk nog wel eten, uitgaan etc. bij. Maar ben je niet voor rond de 500 euro redelijk klaar?
Half jaartje oppassen en je hebt dat bij elkaar. Maar ik kan er ook te simpel over nadenken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:28

Saaams schreef:
Ik heb het geld wel hoor. Maar de meeste waarmee ik wel op vakantie wil niet. :')

Dat begrijp ik haha, maar voor je vrienden. :')

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 18:00

Ik ga misschien ook. :D Samen met mn.moeder. :))

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:00

Rebecca, wat jammer zeg! Maar je kan aangeven of er vliegangst/hoogtevrees aanwezig is. De kans dat je dan naar een plek gaat waar je bijv maar 2 uurtjes voor hoeft te vliegen is dan een stuk groter! Dan hoef je waarschijnlijk maar korter te vliegen. Verder heb ik gevraagd met welke maatschappijen je vliegt. Daar kreeg ik dit antwoord op: "De luchtvaartmaatschappijen waar we mee vliegen zijn bekende maatschappijen, zoals KLM, Easyjet, Flybe, Ryan Air, Wizz Air etc."

Ik zou proberen haar toch over te halen voor een City trip. Mensen gaan echt naar de prachtigste plekken! <3

Wij zitten nog steeds te twijfelen tussen een City Trip en Broke Trip. We zijn toch een beetje bang op een wat mindere plek terecht te komen bij een Broke Trip. Uiteraard hoeven we geen super deluxe hotelkamer, maar je eigen badkamer en slaapkamer is wel fijn. :j

Hoe hebben jullie het ervaren met zelf vervoer regelen van vliegtuig naar hotel/locatie en met het spreken van talen? Ik ben bang dat we ergens terechtkomen waar we de taal echt niet spreken. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:23

Shadow0,
Inderdaad heel jammer dat je niemand kent die met je mee wil! Gelukkig heb ik hier mijn vriendin en mijn moeder die het beiden een erg leuk idee vinden. :j

Het is inderdaad ook deels een avontuur, het lijkt me heerlijk om even uit je comfortzone te snappen. Die verre landen lijken me ook juist heel gaaf. :j Als ik jou zo hoor moet dat zeker goedkomen.
Kaartjes, goed idee, ga ik meteen onthouden!

Als ik zie naar welke plekken sommige mensen zijn geweest... Wauw! <3


Emma,
Inderdaad in zo'n geval handiger om een taxi te nemen. Hoe je die dan weer vind.. Dat zien we daar dan wel. _O-

Dat ga ik allemaal eens opschrijven om te onthouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:33

Het is inderdaad helemaal nieuw voor mij! Heb nog nooit gevlogen. :P
Zelf ben ik ook nooit verder geweest dan Duitsland, Frankrijk, Belgie, Italie, Zwitserland en Oostenrijk. Daarom lijkt me dit ook zo onwijs gaaf. :D

Op de bestemming kom je altijd overdag aan (of je moet 13:00 vertrekken en 6 uur lang vliegen...). Terugreis naar huis vlieg je meestal na 18:00, dus dan kom je wel 's avonds thuis..

Maar het ging mij ook meer om als je in het stadje zelf bent, hoe je dan aan een taxi komt. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-03-15 15:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:53

DieL_Zor, super! :D Dat is wel heel erg fijn haha.

Wij zijn nu aan het boeken! *\%/* We hebben net even gebeld over de locatie van je hotel. Mijn moeder wilt namelijk wel zeker weten dat je niet in een gevaarlijke buurt terecht komt waar je als 2 vrouwen niet fatsoenlijk over straat kan. :Y)
Ben benieuwd wanneer ze terugbellen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:24

Ah, dat is helemaal super! :D
Ga ik mooi even opzoeken en aan mijn moeder vertellen. Dan kunnen we tenminste boeken. _O-

Ik heb het trouwens niet in de algemene voorwaarden kunnen lezen?

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:42

Bedankt, ik heb het gevonden!! :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 17:20

We hebben in ieder geval een 4 daagse Broke trip geboekt! *\%/* *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:46

Misschien dat dat is ivm de vakanties? Want zodra de meivakantie over is is het ook meteen weer goedkoper.
En inderdaad wat hierboven wordt gezegd.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 17:05

Wij hebben gelukkig ook héle fijne vliegtijden!
Oke, eerste dag om 7 uur op het vliegveld moeten zijn (wat anderhalf uur rijden is) is helaas wat minder. Maar goed, dat hebben we ervoor over want dan hebben we daar ook nog een lekkere dag. :D
Terug zijn we rond 17:30 terug, dus dan hebben we de ochtend nog. :j

Maar ik neem aan dat de tijd dat je op het vliegveld moet zijn de tijd is waarna je nog 2 uur moet wachten? :+

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 17:13

Ah, dat is wel heel fijn gelukkig! :D Ik denk ook dat ik vroeg ga stressen haha. Want ik wil wel iets over het land opzoeken, bijvoorbeeld of we geld moeten wisselen of niet. :')

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 09:08

Wauw wat gaaf! :D Heel veel plezier bokker! Kan meteen niet meer wachten tot wij gaan. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 09:41

xSwanHeart schreef:
That's meeee!!!! *\%/* Op naar Zagreb!

Super leuk!! Nogmaals heel veel plezier! :D

Hebben jullie een broke of city trip?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 09:45

xSwanHeart schreef:
City :j We hebben ook echt superfijne vliegtijden en een reuzechic hotel. Zo lijkt het op de foto's iig! :)

Leuk! :D Ben heel benieuwd hoe jullie het vinden! Wel laten weten he incl foto's. :))

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 11:04

Klinkt ondanks alles toch wel heel leuk en als een gave ervaring! :D Inderdaad, fotoooo's! Zou je het nog een keer doen?

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 05:53

Ziet er echt super gaaf uit! :D
Wij hebben nu ook al hele erge voorpret haha, dat zal wel erger worden als we de temperatuur ook weten. :))

Citytrip toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 20:32

Zomer schreef:
Leuk om al die verhalen te lezen en leuke foto's! :D

Ik ga over een week precies, heb al voor veel steden de weersverwachting opgezocht maar niks matcht. :') _O-
https://srprs.me/ruth-melin-margot-gaan ... -vakantie/

Ik volg mee! :D

Stom dat niets matcht. :')


Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:24

Ik vind het heerlijk, geen stress naar het zoeken van een land, geen stress naar het zoeken van een hotel. Echt super fijn!! :D

Moet wel zeggen dat wij best wat hebben opgegeven qua voorkeuren.. Geen Nederland, Belgie, Duitsland of Frankrijk. En geen Venetië. Daarbij nog een reeks landen waarbij de veiligheid gewoon nu niet goed is. Dat vonden vooral mijn ouders belangrijk, als we alleen weg gaan én niet weten waarheen, dat we dan wel veilig zitten. Ondanks dat ze ons echt niet naar een onveilige plek zullen sturen. Maarrrr, er zijn nog een heleboel landen en steden over!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emmaa_92 en 2 bezoekers