Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 09:34

Als ik nu de data intik bij disneylandparis.com staat er: ''[5008] Er is momenteel geen arrangement beschikbaar die overeenkomt met uw wensen. Wijzig a.u.b. uw criteria.'' :(:)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:32

Voor juli 2014?

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:43

Jup.. ik denk dat je pas weer rond december/januari kunt boeken (tegen normale prijzen)

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 10:52

Dat zal het ongetwijfeld zijn. Maar ik heb ook een keer zo via de site geboekt en toen ik pas drie maanden van te voren boeken.
Ik zou wel in de gaten houden of er aanbiedingen zijn of komen. Dat scheelt toch een stuk.

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:02

Ja inderdaad, tot gister was er vroeg boek korting. Maar goed ik had het geld niet om het voor gisteren al te boeken. 5 dagen en 4 nachten voor de prijs van 3 dagen en 2 nachten.. Ach misschien komt er nog wel zo'n leuke aanbieding

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 18:04

ik ben weer thuis :(.
.
Het was er niet zo druk dus veel attracties vaker kunnen doen. Erg fijn! We hadden 1 iemand bij die voor het eerst was en nog 2 die nog nooit in de studios geweest waren. Zijn allemaal (ex) abonnementhouders van de Efteling dus kritisch :+. Maar volgens mij heeft iedereen het leuk gehad.
Ik ben verliefd op Disney Dreams, kippenvel van begin tot eind :+:.
Baalde een klein beetje van Rock 'n Rollercoaster, was zo rustig dat ze niet met alle treinen reden en dus mijn favoriete trein/programma er niet bij zat :P. (Iedere trein heeft zijn eigen muziek/licht programma). Maar de rit zelf blijft natuurlijk gewoon leuk.
Favoriet van de groep was de Tower of Terror blijft ook mijn favoriet.

En dus mijn abonnementje weer gehaald :D.
Hotel Adagio in Serris/Val d' Europe beviel ook prima! Kan ik best aanraden, zeker voor de prijs.

Parc Asterix was leuk! Maar wel blij met mijn gratis kaartje want vind de toegangsprijs nog best fors voor zo'n parkje. :) Zeker Oz'Iris is een heerlijk soepel achtbaantje, niet heftig maar wel leuk. :).

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 08:26

Er is al even niet meer gereageerd maar ik wil toch even tips :)

Ik ben 2 jaar geleden met mij vriend naar disney geweest en willen graag weer een keer heen :)
Ik had toen een aanbieding voor reisagenten a 90,- pp 2 dgn 2 nachten incl ontbijt en entree in hotel new york. Ik weet dit red ik nu zonder reisagenten aanbieding niet meer. Maar ik ben wel opzoek naar een andere leuke aanbieding.

Liefst zouden we 2 nachten gaan 3 dagen entree ofzo, hotel maakt niet heel veel uit (liefst van dinsey zelf)maar niet te ver van het park, wel incl shuttle.

Hebben jullie tips waar ik het beste kan kijken, en wat zijn nu reële prijzen? is 200,- pp haalbaar ongeveer?
of kom je toch echt uit richting de 300/350 pp?

Malima

Berichten: 5268
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Assen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 08:33

200 pp moet haalbaar zijn als je wacht op de aanbieding 40 of 50% korting.

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 08:34

Komen die regelmatig? :) heb opzich geen haast met boeken, willen in eerste week september ongeveer.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 08:36

Als je niet per sé in een Disneyhotel wil kan ik je het Hipark Serris-Val d'Europe aanraden. Heeft een gratis shuttleservice naar het park, maar je kan er ook in een kwartiertje naartoe lopen. En op 5 minuten lopen zit een overdekt winkelcentrum waar je ook nog heel aardig (en véél voordeliger dan in Disney) kan eten.

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:09

Bedankt voor de tip, ik zal eens gaan kijken!
Dan koop je de entreekaarten etc los ter plaatse?

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 10:12

Kan je ook gewoon van tevoren bestellen. :) Zijn vaak ook in de aanbieding, wij hadden toen 4 dagen voor de prijs van 3.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 10:39

Er is net een stuntverkoop geweest. Helaas is er geen standaard voor hoe vaak dit soort aanbiedingen komen. Afwachten dus.

Jolliegirl

Berichten: 32974
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:14

Wij gaan dit jaar naar Seqoa Lodge. Weer op uitnodiging van Disney.

We zijn ervan overtuigd dat het dit keer wel allemaal in orde zal zijn.

Nog mensen die ook dit jaar nog gaan?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:00

Drie keer is scheepsrecht, tenminste dat hoop ik voor je. Lijkt me een leuk hotel.

Denk niet dat wij dit jaar heen gaan. De nieuwe attractie lijkt mij erg leuk.

Jolliegirl

Berichten: 32974
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:31

Is een mooi hotel. De eerste x hebben we daar een nacht gezeten toen we na onze klacht zijn overgeplaatst.
Was wel in orde. :)

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:51

Hallo allemaal,

Zo rond de kerstdagen wil ik naar Disney, na een beetje gepuzzel heb ik wel een oke prijsje gevonden. Van 26 t/m 29 dec in Cheyenne voor 900 euro (2 pers.)
Nu vraag ik me af kan het goedkoper? Zal ik wachten tot er een aanbieding is voor de kerst (kerst is altijd geliefd dus wil niet te lang wachten)? En zijn er mensen die rond de kerst zijn geweest, beviel het of juist niet (vanwege gesloten attracties) ?

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:10

xNathaliee schreef:
Hallo allemaal,

Zo rond de kerstdagen wil ik naar Disney, na een beetje gepuzzel heb ik wel een oke prijsje gevonden. Van 26 t/m 29 dec in Cheyenne voor 900 euro (2 pers.)
Nu vraag ik me af kan het goedkoper? Zal ik wachten tot er een aanbieding is voor de kerst (kerst is altijd geliefd dus wil niet te lang wachten)? En zijn er mensen die rond de kerst zijn geweest, beviel het of juist niet (vanwege gesloten attracties) ?

Ik denk dat er geen aanbieding voor die periode zal komen. Het kan ook veel goedkoper, maar dan op andere datums. Ik hoor in ieder geval wel vaak dat kerst in disney echt iets unieks is.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:16

Rond die tijd is het behoorlijk duur. Ben je aan de vakantie gebonden?
Je zou ook nog kunnen kijken naar een hotel vlak buiten Disney. Dat is toch vaak net weer even goedkoper.

sandorra

Berichten: 4027
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:32

Ik ga van 17 tm 21 nov voor nog geen 350 euro inclusief ontbijt....vanaf 10 nov kerstsfeer.....in hotel cheyene..... Buiten de schoolvakanties etc......

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:02

Dat scheelt nogal! De kerstvakantie is gewoon een st u k duurder.
Disney in kerstsfeer is inderdaad geweldig.

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 08:32

Ja ik zit echt aan die periode vast. En wil ook echt een keer met de kerst (1 dag is ook prima) in Disney zitten (in een Disneyhotel). We willen ook met de auto gaan, hoop dat het dan niet al te slecht weer is haha.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:16

Als je gebonden bent aan die periode en in een Disney hotel wilt zitten, dan denk ik niet dat het goedkoper wordt. Je zou nog even kunnen wachten, wie weet komt er nog iets goedkopers langs. Een echte (stunt)aanbieding zie ik voor die tijd niet meer komen.

Kan me goed voorstellen dat je in een Disney hotel wilt zitten. Dat is toch het allerleukste, je blijft echt in de Disneysfeer hangen. Het scheelt denk ik wel heel veel om een hotel vlak buiten Disney te boeken.

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 10:22

Ja klopt en qua de reis naar het park zelf hebben de meesten ook gewoon een shuttleservice. Alleen wil ik als ik naar Disney ga het wel meteen goed doen, aangezien ik er niet jaarlijks heen ga. Als ik dan ga dan gewoon lekker een Disneyhotel en dan maar iets meer betalen. Was benieuwd of dit een extreem hoog bedrag was of het eigenlijk wel mee viel. Het zijn 4 dagen, 3 nachten met 2 personen dus ong. 112,50 per persoon per dag.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:39

Tja, wat is duur. Als je het omreken valt het altijd nogal mee. Als je naga dat een entreekaart al iets van € 60,- is. Toch blijft het veel geld als je het bij elkaar optelt.
Dat je in een Disneyhotel wilt verblijven begrijp ik zeker. Dat hebben wij ook steeds gedaan. Ook een keer in de kerstperiode (november) en in Cheyenne. Ik vond dat wel ons leukste Disneyreisje.