Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:18

Over het Disneyhotel hoor ik wel hele goede verhalen, maar dat vind ik echt te duur. Dat heb ik er niet voor over.

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:21

Bedankt voor de antwoorden! Het Disneyhotel zelf is ook boven mijn budget...
Dat Disneygevoel waar iedereen van spreekt, zijn dat die figuren die in het hotel rondlopen? Of zie je dat in de kamers terug?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:46

Heb je al op youtube gekeken?

Moeilijk te zeggen wat het nu precies inhoudt, het disneygevoel. Wat mij betreft heeft dat te maken denk ik met het feit dat je je auto parkeert als je aankomt en bij het inchecken voel je het disneysfeertje en je komt er weer uit op het moment dat je wegrijdt. Alle hotels zijn wel gethematiseerd, maar niet in de vorm van sprookjes. Het disneyland hotel denk ik nog het meest. Hotel NY moet meer een New York City uitstraling hebben. Sommigen vinden het wat koud aandoen, maar wat dat betreft vond ik het wel een mooi hotel. New Port Bay Club heeft een New England uitstraling, Sequoia Lodge heeft een warme sfeer met veel hout e.d., Cheyenne is Cowboy en Santa Fe heeft een Mexicaanse sfeer.

Er lopen wel Disneyfiguren rond en in elk hotel is een fotocorner waar op vaste tijden een Disneyfiguur staat waar je mee op de foto kan.

AngelofLove
Berichten: 3801
Geregistreerd: 28-09-08
Woonplaats: vlakbij de paardjes :-)

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 15:17

Het disney gevoel.... moeilijk te beschrijven. Het is denk het gevoel dat je niet in de auto stapt en van het terrein af gaat maar echt binnen Disney blijft. Het is niet dat je overal sprookjes in de kamers ziet, op wat kleine dingen na (bijvoorbeeld bij sequia lodge een behangrand in de kamer met sprookje van bambi etc). Het is denk de muziek die je in het hotel hoort etc etc etc.

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:09

Oh oke, daar kan ik me wel wat bij voorstellen :) Vanavond de filmpjes maar eens bekijken!

Ik stelde me voor dat alle accessoires van Disney zouden zijn, van zeepjes tot de muurtekeningen toe :')

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:33

maar ook de zeepjes enzo zijn toch van disney, wij zijn 2 jaar terug 4 dagen in disney geweest en dan heb je ook even disney genoeg gezien :) maar ik blijf het heerlijk vinden.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 16:55

Ik vond het juist heerlijk om in een niet-Disney hotel te zitten. Beter hotel voor minder geld, leuke (en voordeligere!) restaurantjes op 5 minuten lopen, een leuk winkelcentrum en leuke bars op 10 minuten, en het Disneypark evengoed op loopafstand of met gratis bus. Was erg blij dat alle kleine kinderen die in het park waren niet ook in ons hotel rondliepen, zeg maar :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:03

Dat kan. En je hebt ook goeie hotels in de omgeving voor misschien minder geld. Het is net wat je zelf leuk vind. Iedereen is weer anders.

De zeepjes in de Disney hotels zijn wel inderdaad Disney, met Mickey oortjes e.d.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:13

Ik zie hier ook flinke prijzen voorbijkomen, maar het kan ook anders als je een beetje met aanbiedingen werkt. wij zijn toen voor 3 dagen geweest, dus tickets voor 2 parken, 2 overnachtingen in de newport bay club (wel een van de duurdere hotels, want ik ken frankrijk en ik wou het wel netjes in orde hebben), en we betaalden voor alles niet meer als 200 euro per persoon. super netjes dus, over het hotel hadden we niet te klagen, mooi binnen en buitenzwembad, ontbijten waren telkens super in orde, zowel binnen het hotel als in het park. we hebben het super naar ons zin gehad.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:13

Wij hebben twee keer in het hotel Val d'Europe gezeten. Mooi en goed hotel! Gratis pendel bus naar Disney of het metro station om de hoek.

Malima

Berichten: 5268
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Assen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:21

Wij zaten er vorig jaar voor 380 euro volgens mij voor 4 dagen met 2 volwassenen en 2 kinderen ( 3 en 1).
In santa fe.

MarloesRixt

Berichten: 4816
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Heerenveen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:24

Afgelopen maand naar Disney geweest, gewonnen via Skyradio en zaten in Sequia Lodge. Hele vakantie als super fijn ervaren. Zou graag weer eens terug gaan!

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 17:31

Bedankt voor alle ervaringen!

En wat een verschil met de prijzen die ik tegenkom...

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:27

Ik ben dit jaar in Sequoia Lodge geweest. Super hotel.

DenK4ever

Berichten: 3284
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: Almere city

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:03

mijn ouders gaan meestal naar sequoia logde of hotel NY.
Ik hoop dat ze nu kiezen voor die laatste want daar ben ik nog nooit geweest!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:15

Ik heb tot nu toe ook steeds via een aanbieding geboekt. Voor de echt goeie aanbiedingen moet je soms wel geduld hebben.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:56

Zoals ik al zei vind ik Sequoia Lodge het meest sfeervol.
Sowieso ben ik helemaal verliefd op de V.S. en vooral Yosemite (ligt 'boven' Sequoia), en in die sfeer is het zeker.

Nu slapen we in Oktober in een appartement in Montevrain/Val d'Europe. Direct naast het RER station. Zelf de mogelijkheid om te koken, en op loopafstand van Disney (half uurtje). Vorige keer hadden we uitzicht op de parken :).

En teteteteee, waarschijnlijk pak ik dit jaar weer een Fantasy abonnement *\o/*.
Kan ik volgend jaar terug als Ratatouille open gaat :Y).

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:07

*komt binnen vallen*


Is er hier iemand die binnenkort naar Disney gaat en een beker voor mij wil meenemen? Mijn geliefde disneybeker is zojuist door een collega gesloopt ;( ik wissel tussen Leidschendam en Venlo wil er op zich best een stukje voor rijden.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:09

LovingTweety schreef:
*komt binnen vallen*


Is er hier iemand die binnenkort naar Disney gaat en een beker voor mij wil meenemen? Mijn geliefde disneybeker is zojuist door een collega gesloopt ;( ik wissel tussen Leidschendam en Venlo wil er op zich best een stukje voor rijden.


Ik ga 20-24 oktober naar Disney en ik woon in Tiel, ligt misschien op de route Venlo-Leidschendam?

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:23

Dat ligt zeker op de route! Ik stuur je zo even een pb!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 01:09

Kom net uit Downtown Disney terug :D
Magic Kingdom is fantastisch. Aantal andere attracties en nieuwe als in Parijs. De sfeer is 100 keer fijner en park is beter onderhouden. Love it

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:02

Beetje onduidelijk berichtje Keet, maar volgens mij heb je je vermaakt.

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:42

Hoezo onduidelijk? Ik snap het wel hoor.
Magic Kingdom in Orlando is ook haast niet te vergelijken met Parijs.

The Little Mermaid is leuk he Keet? :D
Wacht maar tot de Hollywood Studios, Tower of Terror is zoveel gaver als in Parijs!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:38

Nou sorry, maar het komt op mij niet duidelijk over. Na 3 x lezen begreep ik pas dat ze in Orlando was bijv. Maar zal wel aan mij liggen.
Ik begreep in ieder geval wel dat het super was.

Angeliekje
Berichten: 3779
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:36

Na twee keer naar Disney te zijn geweest in kerstsfeer, ga ik nou met mijn vriend naar Disney in Halloween sfeer :D We gaan 10 tm 12 oktober. Heb er zoveel zin in! Ook weer bij de Village lekker koffie drinken bij Starbucks (ben daar verslaafd aan!), en hapje eten bij Annette's Diner :P En laatste keer dat we er waren (2010) waren ze bezig met een broodjeszaak of iets? Weet iemand of die al klaar is?