Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:07

nog 3 nachtjes en dan ga ik eindelijk.
ik zal proberen daarna een leuk fotoverslag te maken.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:40

Alvast heel veel plezier.
Op youtube zag ik al filmpjes voorbij komen van de nieuwe Disney Dreams, het nieuwe licht en waterspectakel bij het kasteel. Dat zag er heel gaaf uit.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:42

Wij hebben voor september weer een daagje geboekt! Met een nachtje in een villa in de buurt. En morgen ga ik auditie doen voor de nieuwe parade, nog meer mensen toevallig?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:49

Wat voor auditie is dat en wat zou je moeten doen dan in de parade?
Ik denk dat ik te oud ben ha ha.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 15:55

Audities voor personages en dansers in de parade.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:01

Leuk, worden die hier in Nederland gehouden?

Veel succes!

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:04

Jep in Amsterdam morgen. Geen idee wat ze zoeken en hoeveel mensen maar ik heb aardig wat danservaring en geen baan nu dus ga het maar proberen!

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:08

Zou wel leuk zijn om een tijdje te doen. Groot gelijk dat je het probeer.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:18

Cool spikkelFire! Mocht je aangenomen worden, wordt je dan ook van woonruimte voorzien??

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:32

Ze bieden het wel aan ja, maar je moet er nog wel voor betalen.

Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:24

Hey Mies hoe is het gegaan? Ik las ook over de audities! Ik ben vorige week 3 dagen naar Disney geweest, was helemaal geweldig. We hadden vouchers voor alle dagen lunch en diner, het waren nog premium bonnen ook dus we hebben de eerste avond bij Newport Beach Club gegeten en de tweede avond bij Inventions in het Disneyhotel. Was echt wáánzinnig gaaf! Iedere 10 minuten een nieuw Disney karakter aan je tafel.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:28

Ben niet aangenomen helaas. :') De eerste ronde moest je bij iedere 8 tellen van de muziek een andere karakter uitbeelden (cowboy, piraat, schurk, dwerg en prinses) en toen moest je het in shifts van 10 personen opvoeren. Maar ik kom altijd nogal traag op gang en zat al in de 5e shift dus voor ik het wist lag ik er al uit. _O-
Maar goed, het was wel leuk alleen iedereen moet Character doen (dus in zo'n pak zitten) en dat schijnt ontzettend zwaar te zijn. Weet niet of dat iets voor mij was. :') Ik zou dat alleen gedaan hebben in combinatie met een andere 'part' waar je voor wordt aangenomen (parade, face-character of showcharacter). Maar goed, ze komen vast ooit weer terug en dan weet ik wat ik moet verwachten (het is al een paar jaar precies hetzelfde wat je moet doen) en misschien doe ik dan weer mee haha.

Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:31

Dan ga ik ook met je mee ;) Was het druk? En moest je echt dansen of viel dat mee?

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 16:34

Haha is goed! Er waren ongeveer 200 mensen. :oo Allemaal zo rond mijn leeftijd en van die danseressen enzo.. En er wordt ongeveer 10% aangenomen.
Dansen was de 2e ronde dus dat heb ik niet meer meegemaakt. :+ Je kon na afloop nog feedback vragen waarom je niet door was, maar er moesten dus nog ongeveer 150 mensen na mij en mn moeder zat in dr eentje op me te wachten, dus dat vond ik sneu. :P

Ik ga nu gewoon mn aantal balletlessen weer opvoeren naar 5 uur per week en dan over een jaar ben ik er klaar voor. 8-)

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 17:21

eindelijk na lang wachten is het zover over 12 uurtjes ga ik richting disney.

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:57

15 oktober ga ik voor 4 daagjes met nog 3 andere bokkers naar disney :D heb er zo'n zin in!!

We zitten in santa fe :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 14:52

Jammer dat je niet door bent Spikkelfire. Misschien krijg je nog eens een kans.

Veel plezier borrie, maar je bent al weg volgens mij.

Wat leuk Calanddra, dat het gelukt is om een paar bokkers bij elkaar te krijgen.

Charles heeft het zo te lezen goed naar de zin gehad. Je mag foto's plaatsen hoor.

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 14:54

Oeh oeh oeh, wij willen zooooooooooo graag gaan (met onze 2 kids van 2 en 4 jaar). We zitten alleen nog steeds in dubio, is op zich wel fijn als er ook anderen mee gaan. We kunnen nu namelijk nergens samen in, mijn man zou dan alleen in de achtbanen moeten omdat ik bij de kinderen moet blijven. Helaas is Disney erg duur en is het lastig om anderen te vinden die mee gaan.

Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 16:20

Lottie84 als je vrienden hebt die beide lid zijn van de anwb kunnen ze gratis toegangskaartje krijgen, mits de anwb lidmaatschapskaart op hun eigen naam staat. Je moet je namelijk legitimeren geloof ik. Dan is het een stuk minder duur voor mensen om mee te gaan :)

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:03

Lottie84 schreef:
Oeh oeh oeh, wij willen zooooooooooo graag gaan (met onze 2 kids van 2 en 4 jaar). We zitten alleen nog steeds in dubio, is op zich wel fijn als er ook anderen mee gaan. We kunnen nu namelijk nergens samen in, mijn man zou dan alleen in de achtbanen moeten omdat ik bij de kinderen moet blijven. Helaas is Disney erg duur en is het lastig om anderen te vinden die mee gaan.


wij zijn laatst idd met vrienden geweest en konden zo 2 aan 2 de attracties in. gebleken is echter wel dat we vooral de kinderattracties gedaan hebben ,want die vonden wij minstens net zo leuk!
bovendien is het voor de kleintjes niets om te wachten op pap en mam die in de achtbaan willen en wachten in een andere rij voor een andere attractie is ook niet handig omdat je nooit tegelijkertijd klaar bent.

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:05

Charles schreef:
Lottie84 als je vrienden hebt die beide lid zijn van de anwb kunnen ze gratis toegangskaartje krijgen, mits de anwb lidmaatschapskaart op hun eigen naam staat. Je moet je namelijk legitimeren geloof ik. Dan is het een stuk minder duur voor mensen om mee te gaan :)

Ik ben lid van de anwb, kan ik ook een gratis kaartje krijgen? :)

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:05

benangelique schreef:
wij zijn laatst idd met vrienden geweest en konden zo 2 aan 2 de attracties in. gebleken is echter wel dat we vooral de kinderattracties gedaan hebben ,want die vonden wij minstens net zo leuk!
bovendien is het voor de kleintjes niets om te wachten op pap en mam die in de achtbaan willen en wachten in een andere rij voor een andere attractie is ook niet handig omdat je nooit tegelijkertijd klaar bent.

Dat is handiger he! Het kan wel... Ik blijf hopen ;)

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:06

het kan zeker wel! het is ook gewoon gezellig 's avonds op de hotelkamer etc.

Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 17:22


rutting

Berichten: 455
Geregistreerd: 23-08-11
Woonplaats: bad nieuweschans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 21:12

Lottie84 schreef:
Oeh oeh oeh, wij willen zooooooooooo graag gaan (met onze 2 kids van 2 en 4 jaar). We zitten alleen nog steeds in dubio, is op zich wel fijn als er ook anderen mee gaan. We kunnen nu namelijk nergens samen in, mijn man zou dan alleen in de achtbanen moeten omdat ik bij de kinderen moet blijven. Helaas is Disney erg duur en is het lastig om anderen te vinden die mee gaan.
daar heb je de babyswitch voor hoeft niet voor de tweede keer in de rij een blijft bij de kinderen daarna wissel je