Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eef_Bam

Berichten: 4099
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:19

Ik ben op zoek naar iemand die de hele maand februari (of week of 2/3 daarvan) wil oppassen op een huis met kat in een dorpje in Brabant, vlakbij aan het bos en water. Kat heeft niet veel nodig, heb een voerautomaat en een waterbak die 1 keer in de 2 dagen bijgevuld moet worden. Dus gaat vooral om een beetje gezelschap voor de kat en 1 keer per week de planten water geven, hele dagen de hort op gaan is geen probleem. Stuur even een pb voor de locatie en meer details.

kosseh

Berichten: 2597
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 13:29

Lees even mee. Zoek nog een vakantie adres voor in oktober/november. De vakantie die ik geboekt had gaat waarschijnlijk niet door en wil wel graag weg.
Liefst in het buitenland, dat voelt toch net wat meer als vakantie.

Verder mocht er nog iemand een oppas zoeken in Haarlem of omgeving (max een 45 min van Amsterdam west af, ivm oproepdienst van werk) dan sta ik daar voor open.

_Lente

Berichten: 306
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Noordwest Veluwe

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 18:42

Onze oppasser wordt wat ouder, dus we gaan rustig op zoek naar iemend die tijdens onze vakanties de beesten aan huis wil verzorgen en wil genieten van de Veluwe (noord-west). Wij zoeken dus ook eigenlijk geen ruilhuis...
We zoeken dan 1-2 volwassenen. Geen kinderen en geen eigen dieren meenemen (cavia, hamster zou kunnen, maar geen kat, hond, paard/pony).

Belangrijkste is dat we een flinke 10-jarige hond/reu hebben (loopt overdag in tuin/op erf, 's avonds in huis (kleed/bench) hoeft niet uitgelaten worden) waar je niet bang voor moet zijn. Het is een schat (zegt iedereen van zijn eigen hond ;-)), maar je moet hem wel even kennen en weten hoe met hem om te gaan. Dus, als je niet bang bent van een grote hond die bij de 1e kennismaking woest blaft (en kwispelt!)...
Verder aan huis: 3 paarden, 1 pony (24/7 buiten, wel dagelijks mest ruimen en voeren), katten, konijntjes en een paar kippen.
Wij doen de beestenboel naast onze fulltime banen, werken ook wel vanuit huis (goede wifi), net buiten een dorp op de Veluwe.

Ik hoor het heel graag als iemand zich geschikt zou vinden en het heel leuk lijkt, om eens een keer kennis te maken!

noordje

Berichten: 2209
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 09:16

Hier hetzelfde 'probleem' als Lente.
Onze vaste oppasser(s) worden een dagje ouder en tijd om op zoek te gaan naar nieuwe oppassers.

Maar... We wonen in Noorwegen :D
Mocht er iemand zin hebben om een week (of 2) of zo in Noorwegen op te passen op 1 hond en 2 paarden, laat het maar weten.
We wonen in de gemeente Stange. Redelijk centraal, wandelmogelijkheden te over :)
Lijkt het je wat, contact via pb

boemel

Berichten: 8411
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 09:21

Wow, als ik over sommige oppasadresjes lees, dan denk ik “ik verkoop onze paarden en ga lekker overal oppassen” :D

Ondertussen ben ik mentaal nog steeds niet zover dat ik het aandurf om zelf om oppas te vragen nu er een hondsbrutale 3 jarige tussen loopt := Afbeelding

Sure_lee

Berichten: 10391
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 22:53

Ik ga even dit topic nieuw leven inblazen.
Zijn er nog bokkers in Europa die oppas kunnen gebruiken?
Wij hoeven niet te ruilen.
Mijn vriend en ik gaan rondreizen door Europa en zou leuk zijn om dan op paarden en ook andere dieren te passen.
Ik ben ook bekend met sites en Facebook pagina's waarop dit gezet kan worden. Maar bokkers voelen toch wat vertrouwder haha.
Enige vereiste voor mij is dat er een goede wifi verbinding is want ik moet op maandagen en dinsdagen op mijn laptop werken.

En sowieso leuk om misschien via dit topic weer matches te kunnen maken.

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 15:31

Sure_lee schreef:
Ik ga even dit topic nieuw leven inblazen.
Zijn er nog bokkers in Europa die oppas kunnen gebruiken?
Wij hoeven niet te ruilen.
Mijn vriend en ik gaan rondreizen door Europa en zou leuk zijn om dan op paarden en ook andere dieren te passen.
Ik ben ook bekend met sites en Facebook pagina's waarop dit gezet kan worden. Maar bokkers voelen toch wat vertrouwder haha.
Enige vereiste voor mij is dat er een goede wifi verbinding is want ik moet op maandagen en dinsdagen op mijn laptop werken.

En sowieso leuk om misschien via dit topic weer matches te kunnen maken.


Wij wonen, met onze 4 paarden 2 katten en hond, in midden Zweden. Het zou heel fijn zijn als we ergens in augustus een week of 10 dagen weg kunnen. Ik heb een topic lopen over onze verhuizing en plek.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 17:55

Iemand die van 8-22 maart in een studio in deventer wil verblijven? Alleen 2 campbellie hamsters vragen wat verzorging als in alleen water en voer geven.

In groene omgeving, dicht bij centrum. En supermarkten maar ook de IJssel op loopafstand. Je kan gebruik maken van een elektrische en gewone fiets. Zwolle en Apeldoorn binnen 30 minuten rijden en in deventer ook leuke dingen als ijsbaan, bioscoop en mooi historisch centrum.

Hoef niet te ruilen.
1 a max 2 personen.

Sure_lee

Berichten: 10391
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 19:53

Nickolay schreef:
Sure_lee schreef:
Ik ga even dit topic nieuw leven inblazen.
Zijn er nog bokkers in Europa die oppas kunnen gebruiken?
Wij hoeven niet te ruilen.
Mijn vriend en ik gaan rondreizen door Europa en zou leuk zijn om dan op paarden en ook andere dieren te passen.
Ik ben ook bekend met sites en Facebook pagina's waarop dit gezet kan worden. Maar bokkers voelen toch wat vertrouwder haha.
Enige vereiste voor mij is dat er een goede wifi verbinding is want ik moet op maandagen en dinsdagen op mijn laptop werken.

En sowieso leuk om misschien via dit topic weer matches te kunnen maken.


Wij wonen, met onze 4 paarden 2 katten en hond, in midden Zweden. Het zou heel fijn zijn als we ergens in augustus een week of 10 dagen weg kunnen. Ik heb een topic lopen over onze verhuizing en plek.


Klinkt leuk! Wij plannen nu adressen tot en met mei. Kunnen we ook even kijken of het bevalt dat oppassen en reizen.