Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:24

Ik zet even een stipje want dit lijkt me geweldig om te doen! Denk niet dat er iemand in mijn huisje wilt maar oppassen doe ik al jaren (op honden, katten, paarden, maar andere dieren zullen vast ook lukken.) en vind ik super leuk om te doen. Wie weet komt er een leuk aanbod voorbij wat in mijn planning past. *\o/*

Nado
Berichten: 3351
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:39

Echwel schreef:
Nado schreef:
Zou er hier ook iemand interesse kunnen hebben om op te passen, of evt woningruil als we naar NL zouden gaan, op ons huis, 2 IJslanders en misschien onze kleine hond (als hij niet mee kan) in het noorden van Denemarken? Vrijstaand, geen directe buren, mooi uitzicht op de heuvels, grote tuin, 6 min met de auto naar zee. Rust, ruimte, leuk dorpje op 5 min rijden, veel wandelopties. Auto is wel een must.

Wanneer zou dat zijn


We hebben nog geen specifieke data, het was meer een oriënterende vraag of er interesse in zou kunnen zijn :o

Tink89
Berichten: 2939
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:41

Nado schreef:
Zou er hier ook iemand interesse kunnen hebben om op te passen, of evt woningruil als we naar NL zouden gaan, op ons huis, 2 IJslanders en misschien onze kleine hond (als hij niet mee kan) in het noorden van Denemarken? Vrijstaand, geen directe buren, mooi uitzicht op de heuvels, grote tuin, 6 min met de auto naar zee. Rust, ruimte, leuk dorpje op 5 min rijden, veel wandelopties. Auto is wel een must.


Hoeveel slaapkamers/bedden?

Echwel

Berichten: 12462
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:08

Citaat:
We hebben nog geen specifieke data, het was meer een oriënterende vraag of er interesse in zou kunnen zijn :o

Als er geen katten zijn en de hond andere honden accepteert zou het een optie zijn
Wij slapen wel in de eigen camper dan

Wij hebben veel vrije tijd ivm pensioen

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:31

Nado schreef:
Zou er hier ook iemand interesse kunnen hebben om op te passen, of evt woningruil als we naar NL zouden gaan, op ons huis, 2 IJslanders en misschien onze kleine hond (als hij niet mee kan) in het noorden van Denemarken? Vrijstaand, geen directe buren, mooi uitzicht op de heuvels, grote tuin, 6 min met de auto naar zee. Rust, ruimte, leuk dorpje op 5 min rijden, veel wandelopties. Auto is wel een must.

Pb gedaan, wij wilden sowieso al naar Denemarken. :P

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 08:20

Denemarken is zooo mooi
Vorig jaar in die omgeving geweest en een echte aanrader
Vind het alleen een pokke eind met twee kleine kinderen :)

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:18

nevica schreef:
Ik zet even een stipje want dit lijkt me geweldig om te doen! Denk niet dat er iemand in mijn huisje wilt maar oppassen doe ik al jaren (op honden, katten, paarden, maar andere dieren zullen vast ook lukken.) en vind ik super leuk om te doen. Wie weet komt er een leuk aanbod voorbij wat in mijn planning past. *\o/*

Ik denk dat je je daarin vergist. Voor ons zou het niet uitmaken wat voor een huisje of flat als we maar op acceptabele afstand van de familie zitten en niet teveel werk hebben aan de huisdieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 23:08

Ik zoek nog steeds iemand die in mijn huis bij mijn 2 katten wil logeren in Apeldoorn in de periode van 12 tm 21 augustus.. of een deel daarvan...
Mijn ponys staan aan de rand van een natuurgebied in Loenen. Die worden in feite verzorgd, maar mag wel io wat mee gedaan worden.

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 06:55

Nado schreef:
Zou er hier ook iemand interesse kunnen hebben om op te passen, of evt woningruil als we naar NL zouden gaan, op ons huis, 2 IJslanders en misschien onze kleine hond (als hij niet mee kan) in het noorden van Denemarken? Vrijstaand, geen directe buren, mooi uitzicht op de heuvels, grote tuin, 6 min met de auto naar zee. Rust, ruimte, leuk dorpje op 5 min rijden, veel wandelopties. Auto is wel een must.

Ben je al voorzien? Anders mag je mij een berichtje sturen want ik heb zeker interesse!

sas66
Berichten: 632
Geregistreerd: 18-03-15

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 05:55

20 juli tm 11 augustus 2023 (onze terugkomstdag) heb ik een vrijstaand huis beschikbaar in Bergen. Grote beschutte tuin. Evt een overdekt (opzet) zwembad van 2x4m. Lopen 2 katten rond die graag aandacht willen, eten en een schone bak.

Verder de zorg voor; 4 damherten, 2 dwerggeiten, 1 konijn en 5 kippen. Dat is alleen 's morgens 15 à 20 minuten werk. Voor de tuin, indien nodig, af en toe sproeiers aanzetten (druk op de knop van de afstandsbediening).

Leuk: ruim huis, 2,5km vanaf het strand, grenst aan duingebied, vlakbij Alkmaar.
Rookvrij
Naast slaapkamer met groot 2 persoonsbed is er een logeerkamer beschikbaar met twijfelaar en daar kan ook nog een matras op de grond.

Minder leuk:
Eigen vervoer noodzakelijk
Honden mogen niet mee

Geen ruilhuis nodig.

Wpaard

Berichten: 474
Geregistreerd: 08-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 16:14

Omdat ik dit wel rete spannend vind maar toch wel nodig heb.

4 augustus tot 11augustus beschikbaar een huis in Onnen ( groningen) met een aquarium, 3 katten, 2 cavia's. En de zorg van 4 Shetlanders op een weiland wat 15min met de auto is of 40min fietsen, fiets kan je eventueel pakken. Bedoeling is dat je elke dag naar het land gaat om uit te mesten, water en hooi geven. Mocht je ervaring hebben met ponys mag je wandelen, longeren of met men ervaring mag je ook met mijn merrie mennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 22:09

Nog steeds op zoek naar iemand die in mijn huis in ieder geval de nachten bij mijn katten zou willen zijn in Apeldoorn van 12 tm 21 augustus...
In een rustige buurt met 1 slaapkamer. Alle kanten op in de omgeving natuur.
Eventueel mag je met mijn paardjes in Loenen wat doen, maar daar is in principe de verzorging voor geregeld.

parador

Berichten: 843
Geregistreerd: 23-06-10

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 23:07

Wat een leuk topic…….
Alhoewel ik niet zoek naar een ruilhuis , maar wel naar iemand die tijdens onze vakantie in 2024 Medio mei/juni , op ons huis en 2 honden zou willen passen .
Voor meer info mag je mij een pb doen.

Nikki6
Berichten: 79
Geregistreerd: 01-08-13
Woonplaats: Oldenzaal

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 16:37

Wat een leuk topic! Iemand hier in de omgeving van Oldenzaal/Rijssen/Enschede en alles daartussenin die nog oppas zoekt voor augustus? Door de verzorging van mijn eigen shetlanders kan ik helaas niet verder weg.

Het lijkt me leuk om op deze manier iemand te kunnen helpen en ik stel mezelf graag aan je voor!

Niello
Berichten: 824
Geregistreerd: 22-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 08:46

Hoi we gaan 2 t/m 16 september op vakantie. Helaas heeft onze oppas een ongelukje gehad en kan niet komen. We zoeken nu met spoed een inwonende oppas voor 2 (sport)paarden en 2 kleine hondjes. Locatie West Brabant. Woning staat in het buitengebied en ligt prachtig naast een natuurgebied en bos.

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 16:18

Niemand specifiek aansprekend ....
Ik vind het stiekem een beetje jammer dat het topic nu vooral wordt gebruikt om oppas te zoeken voor huis en dieren, in plaats van dat het gaat om huizenruil zoals het (denk ik?) oorspronkelijk bedoeld was door de TS.

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 16:48

Ach gaat vooral om de oppas toch :) Het stoort mij niet in elk geval. Degenen die oppas zoeken gaan al op vakantie dus zoeken dan geen ruilhuis. Als ze wel willen ruilen staat dat toch in het bericht erbij.

ruitje

Berichten: 12318
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-23 16:55

Ik vind het zelfs wel fijn als er niemand in mijn huis gaat, scheelt opruimen :+

Ik ben van 18 tot 22 september beschikbaar om bij iemand op te passen.

Zag die periode nog niks staan, dacht ik doe een andersom oproepje :)

Er gaan 2 kleine kinderen mee, daar moet wel ruimte voor zijn. Verder geen eisen :D

gaucho

Berichten: 9525
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 17:04

Ik heb van 23 september tm 4 oktober nog een ruime eengezinswoning in Apeldoorn beschikbaar, naar keuze met of zonder knuffel katten :D

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:33

Ik lees altijd mee, maar als je zoals ik allergisch bent voor paarden, honden en katten dan valt er veel, zo niet alles, af :D

ruitje

Berichten: 12318
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-23 20:39

Ja ik denk dat de meeste bokkers wel paardenhaar in huis hebben :D .

Maar wie weet komt er nog wat leuks!

Goof

Berichten: 28797
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:50

gaucho schreef:
Ik heb van 23 september tm 4 oktober nog een ruime eengezinswoning in Apeldoorn beschikbaar, naar keuze met of zonder knuffel katten :D


Een vriendin van me wilde de laatste week van september naar de Veluwe, wellicht heeft zij interesse.
Ik laat het je weten!

gaucho

Berichten: 9525
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 20:57

Goof schreef:
gaucho schreef:
Ik heb van 23 september tm 4 oktober nog een ruime eengezinswoning in Apeldoorn beschikbaar, naar keuze met of zonder knuffel katten :D


Een vriendin van me wilde de laatste week van september naar de Veluwe, wellicht heeft zij interesse.
Ik laat het je weten!


Top

Eef_Bam

Berichten: 4099
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 21:33

Wil er nog iemand op vakantie in Noord Limburg (Peel) ergens in de eerste 2 weken van september? Gaat om een huis met een kat die graag eten en aandacht wil en 3 paarden die 24/7 buiten lopen.

Mijn ouders willen graag een paar dagen tot een week weg, data in overleg. Ruilen voor een huis ergens in een andere hoek van Nederland is een optie, maar hoeft niet.

Kirrr

Berichten: 6193
Geregistreerd: 30-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 11:06

Omdat onze vaste oppasser afgezegd heeft ben ik last-minute op zoek naar een house/animalsitter
voor periode 25/09 tem 4/10 in België.
Het gaat om 2 honden, 2 katten, 3 schapen, kippen en een aantal paarden die op de weide lopen.
Huis beschikbaar in rustige omgeving, vlak naast het bos.
Mogelijkheid tot eigen paard mee te brengen (buitenpiste beschikbaar).

Stuur gerust een pb bij interesse.