Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Gem schreef:Ik kijk en lees ook mee. Wij zijn al geruime tijd serieus op zoek naar een koop-berghuisje op het prachtige Italiaanse eiland Sicilië, omgeving Taormina, 30 - 40 km van Catania Airport.
Wanneer we dat hebben zouden graag soms een paar weken of maand(en) naar Nederland óf Duitsland (midden / zuid) terug willen. Uiteraard wordt het een huisje van alle gemakken voorzien, inclusief internet.
Voor ons zou het prettig zijn als onze hond(en?) en kat(ten?) niet elke keer mee naar Nederland hoeven. Dus voor diegenen die een langere vakantie Sicilië leuk vinden ... {:} ?
Onze Nederlands sprekende familie woont in dezelfde omgeving als waar wij zoeken, dus voor vragen of hulp zijn zij bereikbaar.
Gem schreef:Gem schreef:Ik kijk en lees ook mee. Wij zijn al geruime tijd serieus op zoek naar een koop-berghuisje op het prachtige Italiaanse eiland Sicilië, omgeving Taormina, 30 - 40 km van C loopatania Airport.
Wanneer we dat hebben zouden graag soms een paar weken of maand(en) naar Nederland óf Duitsland (midden / zuid) terug willen. Uiteraard wordt het een huisje van alle gemakken voorzien, inclusief internet.
Voor ons zou het prettig zijn als onze hond(en?) en kat(ten?) niet elke keer mee naar Nederland hoeven. Dus voor diegenen die een langere vakantie Sicilië leuk vinden ... {:} ?
Onze Nederlands sprekende familie woont in dezelfde omgeving als waar wij zoeken, dus voor vragen of hulp zijn zij bereikbaar.
Geweldig mooi huisje gekocht. Je moet wel van absolute rust en prachtig uitzicht houden.
Voordeel:
- in 15 minuten de berg afrollen (veel haarspeldbochten) ben je aan de kust bij het prachtige Taormina en de badplaats Giardini Naxos en alle restaurants.
Nadeel:
- voor de dichtst bijzijnde grote supermarkten moet je ook de berg af plus 5-10 minuten extra rijden. De berg op doe je niet veel langer over.
Ik meld me weer wanneer ik meer weet over verblijfperiodes.
Gem schreef:Gem schreef:Ik kijk en lees ook mee. Wij zijn al geruime tijd serieus op zoek naar een koop-berghuisje op het prachtige Italiaanse eiland Sicilië, omgeving Taormina, 30 - 40 km van Catania Airport.
Geweldig mooi huisje gekocht. Je moet wel van absolute rust en prachtig uitzicht houden.
Voordeel:
- in 15 minuten de berg afrollen (veel haarspeldbochten) ben je aan de kust bij het prachtige Taormina en de badplaats Giardini Naxos en alle restaurants.
Nadeel:
- voor de dichtst bijzijnde grote supermarkten moet je ook de berg af plus 5-10 minuten extra rijden. De berg op doe je niet veel langer over.
Ik meld me weer wanneer ik meer weet over verblijfperiodes.
Sidera schreef:Ik denk dat mijn ouders dit met veel liefde zouden doen :)
Die zijn wel vaker lang weg en enorm flexibel als pensionado's.
Ligt misschien alleen aan wat voor hond(en) je hebt... Mijn moeder is wel wat bang voor grote blaffende honden.
Martje80 schreef:Ik doe weer mee.
Weekend van 28/7 tm 31/7 is mijn chalet vrij voor gebruik.
Dit chalet is in prive eigendom van mij,en is dus geen uitgewoond verhuurhok.
2 slaapkamers,(met maar 1 2p bed, andere slaapkamer is mijn washok maar daar kan een luchtbed in) badkamer, keuken/woonkamer.
Chalet bevind zich op recreatiepark de tien heugten in Schoonloo Drenthe.
Chalet is absoluut rookvrij. Eigen huisdier kan niet mee, omdat er hier al 2 katten wonen.
Dat is ook de reden waarom je hier dit weekend komt. Ze zoeken personeel :)
Ze vinden het fijn om een vol waterbakje en voerbakje te houden, en als ze je lief vinden mag je ze knuffelen. Over het algemeen zijn ze veel buiten(luikje dus zelfstandig)
Enige kosten zijn toeristenbelasting, te voldoen bij de receptie. En aangezien de gas e waterprijs hier absurd is ga ik ervan uit dat je respectvol en normaal hier mee omgaat.
Wij gaan zelf vrijdag in de loop vd ochtend weg, en komen maandag weer terug, hoe laat is onbekend maar er kan in overleg veel.
[ [url=m/S0Q6bF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/izjfu7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZNyCCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lk3MzH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ht1Vjj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R4ZNLE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Martje80 schreef:Martje80 schreef:Ik doe weer mee.
Weekend van 28/7 tm 31/7 is mijn chalet vrij voor gebruik.
Dit chalet is in prive eigendom van mij,en is dus geen uitgewoond verhuurhok.
2 slaapkamers,(met maar 1 2p bed, andere slaapkamer is mijn washok maar daar kan een luchtbed in) badkamer, keuken/woonkamer.
Chalet bevind zich op recreatiepark de tien heugten in Schoonloo Drenthe.
Chalet is absoluut rookvrij. Eigen huisdier kan niet mee, omdat er hier al 2 katten wonen.
Dat is ook de reden waarom je hier dit weekend komt. Ze zoeken personeel :)
Ze vinden het fijn om een vol waterbakje en voerbakje te houden, en als ze je lief vinden mag je ze knuffelen. Over het algemeen zijn ze veel buiten(luikje dus zelfstandig)
Enige kosten zijn toeristenbelasting, te voldoen bij de receptie. En aangezien de gas e waterprijs hier absurd is ga ik ervan uit dat je respectvol en normaal hier mee omgaat.
Wij gaan zelf vrijdag in de loop vd ochtend weg, en komen maandag weer terug, hoe laat is onbekend maar er kan in overleg veel.
[ [url=m/S0Q6bF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/izjfu7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZNyCCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lk3MzH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ht1Vjj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R4ZNLE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voorzien
Pauley schreef:Voor onze vakantie van 12 augustus tot en met 18 augustus zoeken wij iemand die voor de katten wil zorgen
Er is een 1 persoons logeerbed. En een matje is zo geregeld.
Wij hoeven niet terug te ruilen.
Wat info:
Plaats Winschoten (NO Groningen)
Hoekhuis met tuin
Kleine trampoline in de tuin
Fiets te leen
Dicht bij oldambt meer (strand, watersport etc)
Dicht bij het stadspark
Supermarkt loopafstand
Bosjes dichtbij
Centrum redelijk dichtbij, met wat winkels en terrasjes.
25 minuten van Groningen stad en 15 naar DL.
Katten willen graag eten, schone kattenbak en aandacht
En de planten binnen en buiten lusten wel een slokje water.
Helaas niet de mogelijkheid om eigen huisdieren mee te nemen ivm de katten.
En niet roken in huis aub.
Mocht je interesse hebben stuur maar een PB
Nado schreef:Zou er hier ook iemand interesse kunnen hebben om op te passen, of evt woningruil als we naar NL zouden gaan, op ons huis, 2 IJslanders en misschien onze kleine hond (als hij niet mee kan) in het noorden van Denemarken? Vrijstaand, geen directe buren, mooi uitzicht op de heuvels, grote tuin, 6 min met de auto naar zee. Rust, ruimte, leuk dorpje op 5 min rijden, veel wandelopties. Auto is wel een must.
Gebruikers op dit forum: BingBot en 5 bezoekers