Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 18:40

Prachtig Gaucho!

lukka63 schreef:
Eapy schreef:
Wij staan ook weer! Tot en met donderdag, even een mini-vakantie. We staan dichtbij Zwolle. Net in de stromende regen de tent opgezet, maar het is gelukkig helemaal niet koud en er is ruimte genoeg in de tent om lekker droog F1 te kijken :P

Ik wilde toch even ons keukentje showen, eten etc zit in het kastje alsook een kookset met twee gaspitjes. Bovenop een nespresso en een waterkoker. Ik ben er zo blij mee. De rest van de week is vast beter qua weer!

[ [url=m/NVr1Ct.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: we koken natuurlijk buiten, maar het staat zo gezellig :)


Beetje regen is best gezellig in tent maar ik hoop voor jullie op mooi droog vervolg.


Precies ja, het is nu heel gezellig inderdaad. Maar het mag morgen wel weer stoppen van mij :Y)

rien10
Berichten: 14681
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 19:23

Mooi daar Gaucho. Heerlijk.

Ik ben dol op dit soort keukenblokjes Eapy. Opzetten, indelen. Veranderen. Beetje komen, weer anders indelen …. Heerlijk.

Echwel

Berichten: 12464
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 20:10

Wow die Mont Blanc, vaak geweest altijd mooi

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 20:24

Gezellig hoor daar in Zwolle. De vooruitzichten zijn meer dan prima, dus gaat vast goedkomen met het weer.

En wat een prachtige foto's bij de Mont Blanc. Veel plezier allemaal :-)

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 20:42

Het weer komt vast goed Eapy!

Prachtig Gaucho, welke camping?

gaucho

Berichten: 9526
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 20:57

ClauH schreef:
Het weer komt vast goed Eapy!

Prachtig Gaucho, welke camping?


Des deux glaciers, aanrader :j

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:37

Ziet er goed uit, heb de website even bekeken. Wel boodschappen doen met de auto denk ik?

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 08:13

Eapy schreef:
Wij staan ook weer! Tot en met donderdag, even een mini-vakantie. We staan dichtbij Zwolle. Net in de stromende regen de tent opgezet, maar het is gelukkig helemaal niet koud en er is ruimte genoeg in de tent om lekker droog F1 te kijken :P

Ik wilde toch even ons keukentje showen, eten etc zit in het kastje alsook een kookset met twee gaspitjes. Bovenop een nespresso en een waterkoker. Ik ben er zo blij mee. De rest van de week is vast beter qua weer!

[ [url=m/NVr1Ct.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: we koken natuurlijk buiten, maar het staat zo gezellig :)


Wat gezellig! Het wordt beter deze week, volgens mij. Ken je Zwolle een beetje? Mocht je van lezen houden, dan mag je Waanders in de Broeren niet missen!

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 19:12

Kikka schreef:
Wat gezellig! Het wordt beter deze week, volgens mij. Ken je Zwolle een beetje? Mocht je van lezen houden, dan mag je Waanders in de Broeren niet missen!


Waanders in de Broeren zijn we vandaag geweest, echt prachtig! We wilden ook naar het kunstmuseum De Fundatie maar die gaat morgen weer open. Dus in plaats daarvan naar Dalfsen gefietst en daar een ijsje gegeten. Het weer is helemaal goed gekomen!


Afbeelding

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 21:52

Qij hebben van maamdg tot dondersag heerlijk bij camperpark nijkerk aan zee gestaan
Afbeelding

Afbeelding

(Kan de camperfoto even niet vinden)

Jammer genoeg brqk een kies af bij mijn vriend. We hebben na een uur bellen eindelijk een tandarts gevonden die wilde helpen.
Ondanks de wortelkanaal behandeling had hij toch teveel last en zijn we op donderdag lekker naar huis gereden.
We hebben onze 2e locatie dus niet gedaan.
Vandaag zijn we weer vertrokken.

Nu zitten we bij camperpark 't schaartven in overloon. Ook een geweldig mooie plaats.

Afbeelding

Afbeelding

wendy1987

Berichten: 6928
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 22:36

Oww mooi bij de mont blanc..
Wij zijn weer thuis. Zijn met de tent weg geweest, 9 daagjes. Eerst paar dagen in longmerr Frankrijk geweest. Mooie omgeving! Basic goedkope camping maar prima! Uitzicht op t meer en heerlijk gesupt!

Daarna naar Luxemburg geweest en uitgekomen op camping waar we al eerder geweest zijn. Fantastische dagen gehad. Mooi weer, heel gezellig veldje..

Conclusie: ons vakantie land is luxemburg. Lekker wandelen in mullerthal regio, veel te zien en prima camping.

Gaan wrs binnenkort al optie nemen voor volgend jaar, hebben al wat plekjes uitgezocht die mooi zijn.

Stonden nu in volle zon. Das niet altijd even fijn.

Maar zonder boeken is t allang fijn dat er nog plek was :))
Hadden liever nog gebleven tot woensdag, maar helaas was alles geboekt..

Volgend jaar lekker 2 weken, en dan met caravan. Als t dan wel regent is t minder erg.

Nu gelukkig top weer gehad!! Alleen de eerste nacht heftig onweer en inslag heel dichtbij. Alle stroom eraf en grond trilde bij elke klap %)

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 22:39

Helemaal met jou eens, Luxemburg is ook mijn vakantieland.. <3
Afbeelding
Wilden volgend jaar ergens anders heen maar toen ik dat opperde had ik 2 verdrietige kids dus 2023 maar weer naar Luxemburg :')

wendy1987

Berichten: 6928
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 22:43

Ja ik zou naar normandie eigenlijk... das dus mislukt. Ach dat komt t najaar wel een weekendje in hotels ofzo haha!

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 22:48

Haha.
Man opperde ook al zomer ergens anders, herfst Luxemburg.

Nog 4 daagjes genieten van het land. Tijd is weer omgevlogen

Wel bizar. Vorig jaar zijn we gevlucht voor het water. Nu zó ontzettend droog hier.

wendy1987

Berichten: 6928
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 23:05

Ja vandaar dat we dan wel met caravan gaan want wij zijn ook wel al wel paar keer weggeregent.
Het is nu zo droog!! Afbeelding
Alles onder t stof. Je ziet als je langs stro velden rijd niet eens wat gras of stro is :')

Waar staan jullie?

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 23:14

Wat een leuke hondjes <3

Ja wij zaten vorig jaar midden in de overstromingen.
Wij zitten in wallendorf-pont! Vanaf m’n 15e kom ik hier. Ben nu 33 :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

wendy1987

Berichten: 6928
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 23:21

Oww heerlijk he!! Geniet nog even van het prachtige weer!

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 23:22

Heerlijke kampeerfoto’s weer <3.

Wij zijn inmiddels ruim een week aan het Lago Maggiore! Voor het eerst met een baby van een half jaar oud. We kregen vooraf best veel meewarende blikken en een “goh, nou, succes en sterkte dan maar” als ik vertelde dat we gewoon weer gingen tentkamperen }:0. Maar het gaat supergoed! Onze dochter kijkt haar ogen uit, er is altijd wel wat te zien op de camping. Er zijn alleen geen echte baby-faciliteiten. Op de site stond dat er een badkamer voor baby’s / nursery is maar dat zijn een paar lage wc’s en douches waar peuters prima onder kunnen, maar een baby niet. Een echte familiebadkamer zou praktisch zijn geweest, maar ze is nog zo klein dat we haar in de afwasteil kunnen badderen, tot hilariteit van iedereen die voorbij loopt :D

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78516
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 23:36

Ach, vroeger werden wij ook in het lavet bij oma gewassen. :))

rien10
Berichten: 14681
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 23:37

Mijn kinderen gingen in de (plastic) speelgoedkist in bad. Dat ging super. Duplo er uit, kind er in. :D

Emori

Berichten: 13117
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 07:48

Haha. Ik vond met baby kamperen makkelijker dan wanneer ze gingen lopen etc :')

Nu zijn ze 8&9 en redden ze zichzelf met douchen etc en zijn ze de hele dag zoet met vriendjes op de camping.
Heb ik ook weer echt vakantie :))

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 07:51

Na kamperen op het strand in EGypte wordt mijn volgende plan kamperen op de Kilimanjaro. Dat is echt back to basic.
Op een camping in Europa staan zie ik niet zo zitten eigenlijk, weet niet waarom.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 07:59

Wij staan alweer een paar dagen op een camping in Frankrijk dichtbij Carcasonne. We staan op een kleine camping met 30 standplaatsen. Heerlijk rustig en we zijn zelfs de enige Nederlanders hier! Dit stuk van Frankrijk kom je eigenlijk alleen maar Fransen tegen en Britten die richting Spanje gaan. Hadden we niet verwacht in het hoogseizoen als enige Nederlanders op een camping in Frankrijk. :=

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34649
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 08:06

Wat genieten allemaal. Wij hebben het er helaas weer op zitten. Na al die jaren kamperen eindelijk eens gebruik moeten maken van de noodnummers die je wel eens ziet hangen. Blij dat ze er zijn. Hond was in de bek gestoken door een wesp.

Ik vond idd met baby ook makkelijker dan toen ze peuter was. En nu ze groter is, is vooral goed werkende Wifi belangrijk :')

Ik vond vooral de laatste week echt genieten, in de Achterhoek aan het bos. Overdag overal vogeltjes, in de avond luisteren naar de uilen.

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 18:24

Ohh wat een lieve hondjes allemaal <3

Jeetje Susan, nee toch! Wat sneu!

Noeps wat fantastisch, lekker in de tent met baby. Echt een droom.

Luxemburg staat hier ook nog op het lijstje! Morgen gaan we lekker een dagje varen. We hadden gisteravond eigenlijk een reservering staan in een restaurant in de stad, maar hadden allebei eigenlijk veel meer zin om lekker op de camping te koken… dus we hebben die reservering maar afgezegd en waren allebei zielsgelukkig voor de tent _O- iedereen nog veel plezier, en wel thuis voor iedereen waarvoor het er alweer op zit!